Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Na lang delibereren is het voor ons enkel een dagticket op zondag. Meteen maar even een AirBnb gezocht en verrassend genoeg blijven we overnachten op 5 minuten van de weide (ok, te voet wss een half uurtje doorstappen dus).

Vrienden gaan wel de volledige 4-daagse en het is hen ook gelukt om Metal Park te scoren.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Zo, hehe Spotify is weer klaar. Weer even 4 lijstjes gemaakt ( voor elke dag 1 ) met vooralsnog per band even 4 nummers. ( Is al een lijst van een goeie 7 uur per dag nu )

Zoekt en gij zult vinden

Graspop GMM 2023 Thursday / Donderdag
En zo door
Zou het kunnen dat ik de Zondagslijst niet kan vinden?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ook hier alvast een paar combi's binnen gehaald, de wachtrij was alweer zo goed als weg. Wel lekker onhandig dat Ticketmaster per land verschillend is. Via de link op de Graspop site heb ik nu de tickets via ticketmaster.be gekocht, waar ik precies hetzelfde account gebruik als op ticketmaster.nl, maar toch staan mijn Graspop tickets nu niet tussen de andere tickets voor Nederlandse concerten in. Moet ik in de app van land wisselen en opnieuw inloggen.

Ach ja, ticketmaster zal ook eens dingen handig regelen... Het belangrijkste is, ik ga voor het eerst sinds 2018 weer eens naar Graspop!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Die zanger van Ghost lijkt op een Sint zonder baard.
Tegenwoordig wat minder, volgens mij draagt hij geen mijter meer. Vroeger nog wel, toen heb ik hem ook eens op 5 december zien optreden in Tivoli. Die avond heette hij voor ons Satanklaas.

Edit: nevermind, ik dacht nog aan het Cardinal Copia personage. Inmiddels is hij alweer Papa Emeritus IV en draagt hij weer een mijter inderdaad. Toen ik ze in Tivoli zag was het nog Papa Emeritus II denk ik...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.207
Metalpark is nog wel snel gegaan. om 10:15 waren alle huisjes nog beschikbaar maar toen ik een uur later nog eens kijk waren alle huisjes uitverkocht.
Toch fijn dat het allemaal redelijk stress vrij is gegaan vanochtend. had verwacht dat het moeilijker zou zijn om een bungalow te krijgen. (en duurder)
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en Joslittel

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
Ook hier 2 combi tickets in de pocket 🤘. Nu word het twijfelen om wel of niet alle bands van te voren te checken. Ik heb in de afgelopen 4 jaar op voorhand nog nooit zo veel bands gehad die sowieso al wil zien en alles beluisteren gaf me vorig jaar op bepaalde tijden clashes van 3 of 4 bands en 40 kilometer lopen in 4 dagen tijdens een hittegolf (ik heb dan ook wel een erg brede smaak dus dat helpt niet mee). Maar niet beluisteren geeft dan weer het risico op het missen van de kleine pareltjes. Beluisteren jullie alle bands van te voren?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken