Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Hoe groot is overigens nog de kans dat ze vandaag met start ticketverkoop er nog een naam bij doen om de verkoop gelijk wat te boosten?

De twee headliners volgen later. Mijn gok is dat er eentje komt op of 28 november of 6 december.
 

Dumblydore

Playlistbediener
11 mei 2021
29
73
Na flink wat lezen verschillende jaren en heel stil te zijn geweest (al wel een tijdje een account) dacht ik laat ik eens iets van me horen.

Ik zie verschillende mogelijke headliners voorbij komen. Er viel mij echter wat op bij Pinkpop 18 juni. Daar komen de Red Hot Chili Peppers. Zou dit een mogelijkheid kunnen zijn op de donderdag danwel de vrijdag? Misschien is het niet helemaal in contrast met Gojira maar met Ghost zou dat toch wel gaan lijkt mij?

Iedereen vandaag veel succes met het kopen van kaarten en dan vooral voor o.a. Metal Park. Ik ga er ook zo eens voor zitten.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Na flink wat lezen verschillende jaren en heel stil te zijn geweest (al wel een tijdje een account) dacht ik laat ik eens iets van me horen.

Ik zie verschillende mogelijke headliners voorbij komen. Er viel mij echter wat op bij Pinkpop 18 juni. Daar komen de Red Hot Chili Peppers. Zou dit een mogelijkheid kunnen zijn op de donderdag danwel de vrijdag? Misschien is het niet helemaal in contrast met Gojira maar met Ghost zou dat toch wel gaan lijkt mij?

Iedereen vandaag veel succes met het kopen van kaarten en dan vooral voor o.a. Metal Park. Ik ga er ook zo eens voor zitten.
Welkom op het forum!

De Peppers lijkt mij toch iets teveel een typische rockband. Zou me zeer verbazen als die opeens Graspop headlinen. Maar goed, wie weet!

Succes allemaal met kaarten kopen! Combi's en dagkaarten gaat sowieso lukken. Maar ik hoop dat iedereen ook zijn accommodatie weet te bemachtigen!
 

H3llStorm666

Nieuw lid
26 nov 2022
3
1
Even een vraagje,
Wij waren van plan om een FestiHut Deluxe te nemen op Inferno omdat dat takke-eind lopen vanaf Metal Town ons niet echt goed beviel.
maar helaas, FestiHut is er niet meer.
En nog erger, ontbijt zit er niet meer bij in en prijzen zijn nog niet bekend.

Metal Town zelf beviel ons wel prima.
Wij denken er aan om 2 fietsen mee te nemen, zodat dat lopen niet nodig is.
Iemand ervaring hiermee?
Kan je de fietsen gratis kwijt bij die parking of is dat tegen betaling?
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Even een vraagje,
Wij waren van plan om een FestiHut Deluxe te nemen op Inferno omdat dat takke-eind lopen vanaf Metal Town ons niet echt goed beviel.
maar helaas, FestiHut is er niet meer.
En nog erger, ontbijt zit er niet meer bij in en prijzen zijn nog niet bekend.

Metal Town zelf beviel ons wel prima.
Wij denken er aan om 2 fietsen mee te nemen, zodat dat lopen niet nodig is.
Iemand ervaring hiermee?
Kan je de fietsen gratis kwijt bij die parking of is dat tegen betaling?
Fietsen kan je gratis kwijt op de fietsparking en je krijgt nog een gadget erbij als cadeau
 

H3llStorm666

Nieuw lid
26 nov 2022
3
1
Fietsen kan je gratis kwijt op de fietsparking en je krijgt nog een gadget erbij als cadeau
Ok, nice!
Moet ik ff een barrel aanschaffen daarvoor, of kan m'n e-bike ook prima veilig daar staan? (dat niet zomaar iemand t mee neemt en de beveiliging niets meer is dan een camera waar je geen bal aan hebt ;) )
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
210
394
Ik fiets elk jaar vanaf mijn werk tot Graspop en het is altijd goed geregeld. Enkel zorgen voor goede verlichting veel verkeer en als fietser moet je soms slalommen. Better safe then sorry
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
342
489
Anyone knows how long it takes for Canvas Hut in Inferno to sell out? Is it immediately or days/weeks/months?
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
Ok, nice!
Moet ik ff een barrel aanschaffen daarvoor, of kan m'n e-bike ook prima veilig daar staan? (dat niet zomaar iemand t mee neemt en de beveiliging niets meer is dan een camera waar je geen bal aan hebt ;) )
Normaal kan je niet naar buiten met iemand anders zijn fiets.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
Gaat hier nog wel ff duren. Normaal gaat zo'n wachtrij wel iets sneller maar zit geen schot in. Zeker personeelstekort onder de servers.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Geeft wel een goed beeld met zo'n wachtrij hoeveel mensen er nou daadwerkelijk op de dag van de verkoop klaarzitten! Bij mij begon de teller op 3400
lijkt me vooral ook dat mensen klaar zitten voor de accomodaties te boeken. zit momenteel aan nr 1700 in de wachtrij, dus toch wat schrik om nog metalpark te kunnen boeken.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
511
596
lijkt me vooral ook dat mensen klaar zitten voor de accomodaties te boeken. zit momenteel aan nr 1700 in de wachtrij, dus toch wat schrik om nog metalpark te kunnen boeken.
wij hadden ook ingelogd bij camping inferno omdat ik dacht eerst de camping en dan de tickets en je kan ze beide samen boeken via de camping drankbonnen is voor in het voorjaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: JamesBourbon

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Ik denk niet dat de RHCP een plaats zouden hebben op GMM .
Dat zou een storm van kritiek veroorzaken imo.
Typische Werchter/Pukkelpop band.


Brutus op Alcatraz blijkbaar,had ze nu wel verwacht in Dessel tbh.
Misschien dubbelen ze,zijn toch nationale band of past GMM niet in hun tourschema.

Nog ff dit
Lacuna Coil: Die XX versie van Comalies vind ik helaas niet goed,vind de originele stukken beter.
Hoe kan je je eigen songs zo door de gehaktmolen halen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dumblydore

Gebruikers die dit onderwerp bekijken