Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.408
4.536
Op Alcatraz zouden ze ook niet mis staan als headliner.
Ik denk dat dit al te hoog gegrepen is voor alcatraz. Als je ziet dat accept, Behemoth en arch enemy daar nu headliner zijn, vorige jaren Saxon Avantasia, avatar, whitesnake dan zit Parkway drive daar toch nog een categorie boven. Als die er al staan dan zal dit sowieso ten koste zijn van de kwaliteit doorheen de dag. Zie het gewoon niet gebeuren, zeker omdat Parkway hun ogen gericht heeft op Graspop en Werchter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.408
4.536
en waarom metallica schrappen als ze vorig jaar net bewezen hebben dat ze ook festivals de grootte van graspop of kleiner doen door op copenhell en hellfest etc te spelen.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Volgens Slipknot zelf op Facebook zal de komende tour in de USA de laatste in de USA zijn voor een tijdje ("KNOTFEST ROADSHOW begins in 7 days and will be our last US Tour dates for a while. ").
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.068
7.209
Volgens Slipknot zelf op Facebook zal de komende tour in de USA de laatste in de USA zijn voor een tijdje ("KNOTFEST ROADSHOW begins in 7 days and will be our last US Tour dates for a while. ").
Klinkt logisch, december doen ze Zuid Amerika, in maart/april een paar shows in Azië en dan rond mei of juni naar Europa om alle festivals daar te doen waaronder Graspop. Druk programma!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.026
Als Motley Crue als headliner er staat, dan ben ik tevreden, de rest maakt me niet zo veel uit. Leuk als er verschillende andere namen ook staan, maar we gaan waarschijnlijk toch gewoon het hele weekend en vermaken ons wel op een afstandje bij verschillende random bands. Dit jaar ook Kontrust, Shinedown, Eisbrecher onder andere op die manier meegepakt en dat beviel goed.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
679
624
Als Motley Crue als headliner er staat, dan ben ik tevreden, de rest maakt me niet zo veel uit. Leuk als er verschillende andere namen ook staan, maar we gaan waarschijnlijk toch gewoon het hele weekend en vermaken ons wel op een afstandje bij verschillende random bands. Dit jaar ook Kontrust, Shinedown, Eisbrecher onder andere op die manier meegepakt en dat beviel goed.
Veel die zeuren dat Motley Crue daar niet hoort, maar na een uurtje in de Belgian Beer Bar daar toch staan mee te schreeuwen.

En ik ben al tevreden dat er nog meer Motley Crue fans zijn.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Als Motley Crue als headliner er staat, dan ben ik tevreden, de rest maakt me niet zo veel uit. Leuk als er verschillende andere namen ook staan, maar we gaan waarschijnlijk toch gewoon het hele weekend en vermaken ons wel op een afstandje bij verschillende random bands. Dit jaar ook Kontrust, Shinedown, Eisbrecher onder andere op die manier meegepakt en dat beviel goed.
prrrrrrrrrrbedebadeBOMBA @contrust
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Klinkt logisch, december doen ze Zuid Amerika, in maart/april een paar shows in Azië en dan rond mei of juni naar Europa om alle festivals daar te doen waaronder Graspop. Druk programma!
Just, de tour in Z-A en Azië was ik al vergeten. Nu klinkt een zomertour in 2023 weer logisch.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken