Graspop Metal Meeting 2023

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Vorst is hier toch al aardig aan het vullen voor Lorna shore, teken dat die mannen goed bezig zijn
Normaal gezien was ik er ook en zou ik ze drie keer zien dit jaar. (Muziekodroom met carnifex en chelsea grin hebben ze gecanceled. Parkway drive en alcatraz gingen niet door geblesseerde enkel. Heb toch vandaag ook nog genoten van mijn dag.
Lorna shore: Alleen al voor de outro van to the hellfire en f*cking meebrullen. haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.245
Vorst is hier toch al aardig aan het vullen voor Lorna shore, teken dat die mannen goed bezig zijn
Ja was al veel volk en zeer enthousiast ook, daarna WSS nog meer volk en nog meer enthousiasme en dan PWD voor een goed gevulde vorst. Spijtig dat ik een scheurtje heb, maar al zittend ook zeer genoten van alle 3 en zo ook een mooi overzicht op de moshpits en het podium
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en MetalLimbo

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Zijn avanged sevenfold en in de toekomst mss parkway drive de enige mainstage 1 headliners die nog geen mainstream aandacht hebben gekregen nu of in het verleden op studio brussel?? Bv avenged sevenfold wss wel op bruut. En lamb of god en in flames bv waren mainstage 2 headliners om het gemakkelijk te maken. Als Ghost en electric callboy al volop mainstream aandacht krijgen. Benieuwd in welk jaar zij mainstage 1 zullen afsluiten.
Gewoon speculatie, want artiesten die nog nooit op de radio zijn geweest kunnen even goed zijn of nog beter.
Wat denken jullie?
Alhoewel the darkness was op alcatraz ook verre van een headliner en dat was nog niet eens graspop. Maarja: one hit wonder? Dus ik weet neit in hoeverre mijn theorie klopt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Ik denk dat we nu toch echt wel kunnen zeggen dat Parkway drive in de zeer dichte toekomst een headliner van Graspop kan komen, weeral een show om U tegen te zeggen. Niks op aan te merken
Ik hoop dat dit het jaar wordt dat ze het al aandurven. Nieuw album, nieuwe show. Kom maar door. Ik denk niet meer dan verdiend. En zeker als MEtallica er ook staat dan mag een kleinere naam op een andere dag prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Loek123

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Parkway Drive was vet. Maar wat een slechte klank in Vorst :eek: De voorprogramma's niet gezien, omdat het mijn smaak niet is. Ik ben pas om19u00 vanuit Brugge vertrokken naar Brussel. Relax ritje, makkelijk plaatsje voor de auto gevonden op een kwartiertje stappen. En dan de nekspieren nog eens goed getest.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.209
Bedoelen jullie dan als afsluiter van de andere mainstage of echt als headliner van de dag? Dat laatste zie ik nog niet zo snel gebeuren denk ik, al zouden ze het prima kunnen. Iets van Avenged Sevenfold met Parkway Drive co-head lijkt me wel vet.

Iets van een constructie die we op de zaterdag hadden dit jaar, met a7x op judas zijn plek en pwd op de plek van korn. Denk dat dat wel goed zou verkopen. misschien nog iets als Disturbed op de plek van FFDP
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.245
Parkway Drive was vet. Maar wat een slechte klank in Vorst :eek: De voorprogramma's niet gezien, omdat het mijn smaak niet is. Ik ben pas om19u00 vanuit Brugge vertrokken naar Brussel. Relax ritje, makkelijk plaatsje voor de auto gevonden op een kwartiertje stappen. En dan de nekspieren nog eens goed getest.
Hangt er wat vanaf waar je zit/staat, maar is idd geen al te goede zaal. Bij Lorna Shore na 1 nummer verplaatst en daar was het bvb veel beter qua geluid
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Ik denk dat we nu toch echt wel kunnen zeggen dat Parkway drive in de zeer dichte toekomst een headliner van Graspop kan komen, weeral een show om U tegen te zeggen. Niks op aan te merken
I am curious about how well tickets for that day would sell. Parkway Drive put on a huge show, no doubt. But I also see a lot of people being unhappy with their new sound, especially now that they almost exclusively play stuff from their last three albums. Super divisive releases for sure.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
I am curious about how well tickets for that day would sell. Parkway Drive put on a huge show, no doubt. But I also see a lot of people being unhappy with their new sound, especially now that they almost exclusively play stuff from their last three albums. Super divisive releases for sure.
yesterday they played carrion and karma and sadly those were the songs with the least crowd participation, they play these new sons because they work incredibly well live
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
yesterday they played carrion and karma and sadly those were the songs with the least crowd participation, they play these new sons because they work incredibly well live
I'll be honest, this makes me incredibly sad. 😂
still, would try to catch their set if they played GMM next year.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.536
bij het afscheid zei winston: 'see you soon' maar uiteindelijk is dat ook een betekenisloos statement, maar goed, kunnen het misschien als nog een driedubbele bevestiging zien dat ze volgend jaar op graspop staan
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
679
624
bij het afscheid zei winston: 'see you soon' maar uiteindelijk is dat ook een betekenisloos statement, maar goed, kunnen het misschien als nog een driedubbele bevestiging zien dat ze volgend jaar op graspop staan
Die zullen er komende zomer wel staan, benieuwd of het als headliner is.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.209
Misschien een beetje vergezocht, maar zat op de graspop pagina van As I Lay Dying te kijken, die voor het laatst op Graspop hebben gestaan in 2010. (https://www.graspop.be/nl/bands/as-i-lay-dying/)

Op deze pagina staat een youtube video van het nummer 'My Own Grave'. Hoe kan dat? Dit nummer is 4 jaar geleden uit gekomen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.066
7.209
de pagina was in 2020 aangepast, maar toen stonden ze uiteindelijk toch niet op de affiche. Denk dat er toen wat misgelopen is
Ah vandaar. Hopelijk in 2023 dan, hun alcatraz show kwam net voorbij in mijn youtube en zag er gezellig uit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken