Graspop Metal Meeting 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.197
40 euro voor de tour van Igorrr, Amenra, Hangman's Chair en Der Weg Einer Freiheit. Daar waren we al bang voor.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
KISS blijft voor mij gewoon een heel vermakelijke act, los van het muzikale is het gewoon aangenaam om naar te kijken. ik neem het altijd boven een act als ozzy die muzikaal niet ok is en dan ook nog eens niet veel show heeft
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en jonasvh

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
40 euro voor de tour van Igorrr, Amenra, Hangman's Chair en Der Weg Einer Freiheit. Daar waren we al bang voor.
Wat me meer verbaast dan de prijs is het feit dat Igorrr als eerste staat en Amenra als tweede. Dat gaat er bij mij dan weer echt niet in. Amenra moet die avond simpelweg afsluiten. Qua aandacht spannen werkt dat anders ook echt niet voor mij. Wordt na Amenra naar huis dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en theblackmadness

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Wat me meer verbaast dan de prijs is het feit dat Igorrr als eerste staat en Amenra als tweede. Dat gaat er bij mij dan weer echt niet in. Amenra moet die avond simpelweg afsluiten. Qua aandacht spannen werkt dat anders ook echt niet voor mij. Wordt na Amenra naar huis dan.
zal zo'n tour worden waarbij de hoofdact naar huis gespeeld wordt door de support. zeker in België dan
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ik vraag me af wanneer de grote europese festivals gaan beginnen met het bekend maken van hun headliners.
festivals als RaR/RiP/Download/Nova zullen misschien binnenkort wel iets bekend maken? Had ergens geruchten gezien dat Download eerder zou beginnen met aankondigingen dan andere jaren, en RaR/RiP zijn ook al vroeg begonnen met die earlybirds met de text dat er binnenkort meer nieuws komt.

Vooral benieuwd of Metallica nou echt naar Europa komt, aangezien er geruchten zijn dat ze naar Download gaan, maar een insider op dit forum had gezegd dat ze helemaal geen festivals doen volgend jaar. en dan moeten we nog zien of ze eindelijk eens naar graspop komen of toch weer iets op het werchter terrein doen ofzo.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.822
Dromen over Kiss zou voor mij toch wel aanvoelen als een regelrechte nachtmerrie. Ik heb ze 1x een serieuze kans gegeven en na een nummer of 5 weggegaan. De tweede keer overtuigde de maat met wie ik naar het festival was me om ze nog een kans te geven en ook toen al snel weer afgedropen, samen met hem overigens.

Voor wat betreft de fake Hellfest poster: Slash ft. Myles Kennedy zal niet komen lijkt me. Alter Bridge gaat al touren.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Ik vraag me af wanneer de grote europese festivals gaan beginnen met het bekend maken van hun headliners.
festivals als RaR/RiP/Download/Nova zullen misschien binnenkort wel iets bekend maken? Had ergens geruchten gezien dat Download eerder zou beginnen met aankondigingen dan andere jaren, en RaR/RiP zijn ook al vroeg begonnen met die earlybirds met de text dat er binnenkort meer nieuws komt.

Vooral benieuwd of Metallica nou echt naar Europa komt, aangezien er geruchten zijn dat ze naar Download gaan, maar een insider op dit forum had gezegd dat ze helemaal geen festivals doen volgend jaar. en dan moeten we nog zien of ze eindelijk eens naar graspop komen of toch weer iets op het werchter terrein doen ofzo.
Ik dacht: huh bestaat er een RIP festival? Maar in plaats van dood festival na enig opzoekwerk zal je wel rock im park bedoelen?
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Als ik realistisch kijk naar alle grote namen die mogelijk zouden kunnen touren volgend jaar kom ik op zoiets uit voor de headliners:

Headliners die alleen zullen komen als 'grote headliner van de dag: Slipknot, Metallica, SOAD, GNR
(SOAD is een erg kleine kans, en GNR hoop ik vooral van dat ze niet komen)

Kleinere headliners of sub of ms2 afsluiter: Avenged Sevenfold, Motlley Crue, Nightwish, Machine head, Pantera, Faith no more, Ghost, Gojira, Evanesence, parkway drive

Iemand nog een aanvulling?

Als we het toch over dromen hebben, Dan zou ik gaan voor zoiets:
Vrijdag: Metallica met ervoor Avenged Sevenfold als headliner van de andere stage
Vrijdag: SOAD en daarna Nightwish als headliner op de andere mainstage
Zondag: Slipknot met ervoor of erna Parkway Drive als headliner van de andere stage
Met als subs: Lamb of God, Evanesence, Disturbed, Alter Bridge. Trivium, BMTH
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Ik dacht dat machine head geen festivals meer doet? Oh fear factory: zalig. Bijna vergeten. Wie is danzig?
tot dit jaar, dit jaar heeft machine head op bloodstock gespeeld als surprise guest, ze zijn eveneens afgestaps van het feit dat ze enkel nog optredens doen met machine head en niemand anders, zie: amon amarth x machine head tour
 
  • Confetti
Waarderingen: Pauly Robin

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Als ik realistisch kijk naar alle grote namen die mogelijk zouden kunnen touren volgend jaar kom ik op zoiets uit voor de headliners:

Headliners die alleen zullen komen als 'grote headliner van de dag: Slipknot, Metallica, SOAD, GNR
(SOAD is een erg kleine kans, en GNR hoop ik vooral van dat ze niet komen)

Kleinere headliners of sub of ms2 afsluiter: Avenged Sevenfold, Motlley Crue, Nightwish, Machine head, Pantera, Faith no more, Ghost, Gojira, Evanesence, parkway drive

Iemand nog een aanvulling?

Als we het toch over dromen hebben, Dan zou ik gaan voor zoiets:
Vrijdag: Metallica met ervoor Avenged Sevenfold als headliner van de andere stage
Vrijdag: SOAD en daarna Nightwish als headliner op de andere mainstage
Zondag: Slipknot met ervoor of erna Parkway Drive als headliner van de andere stage
Met als subs: Lamb of God, Evanesence, Disturbed, Alter Bridge. Trivium, BMTH
Disturbed en Alter Bridge misschien ook al categorie sub, of zijn die nog net een trede lager?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken