Best Kept Secret 2023

mirthe712

Nieuw lid
9 jun 2023
1
0
Hi! Is er iemand die vanaf zaterdag niet meer kampeert en van wie ik de tent kan overkopen? Of iemand kent die dat heeft? Ik wilde eerst heen en weer fietsen naar tilburg maar snachts lijkt me dat niet veilig alleen. En zou sjouwen schelen :)
Je kan me appje sturen: +31622611047
 

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
161
217
Damn dat is wel slecht dan, hoe komt dat? Drukker dan anders? Controle? En is dat alleen voor de campinggangers?
Alles bij elkaar denk ik. Ik ben sinds 2019 niet meer geweest, kan me herinneren dat ik toen direct doorliep. Maar nu ben ik ook wat later..
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Alles bij elkaar denk ik. Ik ben sinds 2019 niet meer geweest, kan me herinneren dat ik toen direct doorliep. Maar nu ben ik ook wat later..
Voor de zekerheid, je bedoelt de brug over de provinciale weg heen? Dat is nog nooit vertoont. Zelfs bij Radiohead heb ik max een kwartiertje in de rij gestaan.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.664
2.226
Voor de zekerheid, je bedoelt de brug over de provinciale weg heen? Dat is nog nooit vertoont. Zelfs bij Radiohead heb ik max een kwartiertje in de rij gestaan.
Vrienden van ons staan ook al twee uur in de rij ofzo. Wij staan eigenlijk op het punt om die kant op te fietsen, maar had er toch op gerekend dat we er zo doorheen zouden zijn. Meestal staan ze bijna te zwaaien dat je al aan de beurt bent als je aankomt
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Bizar. Dat was zelfs bij LL nooit zo erg. Dat het druk is lijkt een mooi teken voor het voortbestaan van BKS (en maakt me angstig voor nog meer Goldbands in de toekomst), maar eindeloos wachten om het terrein op te kunnen is wel helemaal ruk.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Bizar. Dat was zelfs bij LL nooit zo erg. Dat het druk is lijkt een mooi teken voor het voortbestaan van BKS (en maakt me angstig voor nog meer Goldbands in de toekomst), maar eindeloos wachten om het terrein op te kunnen is wel helemaal ruk.
Moeten ze in het vervolg de boel maar vanaf donderdag open gooien, want dit kun je niet maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: selurxela

zworp3

Support act
17 mei 2018
816
528
Deed er vorig jaar een half uur over van aan komen rijden tot aan het festivalhek (inclusief tent opzetten dus), deze keer bijna twee uur. Kwam wel twee uur eerder aanrijden.

Tip voor wie met de auto komt: rijd op de provinciale weg (N269) door tot aan de rotonde en ga dan de Tilburgseweg op. Vanaf die kant is de rij voor de parking veel korter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dutchman en gretz

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
De rij is inmiddels weg, kon vanaf de pendelbus zo doorlopen. Fijn festival iedereen!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Volgende editie is 7 t/m 9 juni, dus weer het weekend na Primavera Barcelona. Presale is gelijk woensdag om 12.00
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken