Best Kept Secret 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Zo, even bijlezen. Druk dagje om alles af te ronden voordat je een paar daagjes afwezig bent.

Is er al een geheime show van Thom Yorke bekend gemaakt?
 
  • Geweldig
Waarderingen: Dutchman

fiesta

Randprogramma
20 jun 2018
233
289
Gelukt om op ticketswap betaalbare tickets te scoren, dus gelukkig toch wel die kant op. Kon met dit programma de originele ticketprijs niet aan mezelf verkopen, maar ook zoveel mooie herinneringen, van een grote glimlach bij Damien Rice, het paard bij Band of Horses, tot overnachten met airbnb in het rangerkamp en een van je favoriete bassisten in het wild spotten. Eerste editie op de eerste verkoopdag gelijk tickets gekocht en alleen vorig jaar gemist ivm Primavera. Voelde toch beetje of je je geliefde in slechte tijden in de steek liet. Hoop dat het na het weekend weer aan is.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

HansD

Playlistbediener
25 jun 2022
22
100
Ik heb een vraagje over het terrein van BKS.

Ik ben vorig jaar begonnen met www.festivalradar.io, een web appje om gemakkelijker je locatie door te sturen naar vrienden (gewoon met een automatisch screenshotje voor 't geval je te lui/moe/dronken/stoned bent om het te typen). Mensen vragen een festival aan, ik voeg het kaartje toe, en zo zijn we ineens een jaar en 80 festivals verder.

Ook BKS werd aangevraagd maar ik ben er zelf nooit geweest. Hun kaart is weinig gedetailleerd, dus ik heb er zelf enkele details aan toegevoegd. Vooral aan de One en Two. Maar kloppen die? De PA, de speakertorens, de palen in de Two, etc. Staan die een beetje op de juiste plek? Wat input zou handig zijn, dan pas ik aan.

IMG_E44D5ED92FD8-1.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
ik zag hiervoor ook iets over Robin Kester , maar dat zie ik nergens officieel terug, klopt dat?
Als ze er staat is het Secret Artists in Residence inderdaad. Dat heeft ze zelf aangekondigd. In de clashfinder staat de tijd
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ik heb een vraagje over het terrein van BKS.

Ik ben vorig jaar begonnen met www.festivalradar.io, een web appje om gemakkelijker je locatie door te sturen naar vrienden (gewoon met een automatisch screenshotje voor 't geval je te lui/moe/dronken/stoned bent om het te typen). Mensen vragen een festival aan, ik voeg het kaartje toe, en zo zijn we ineens een jaar en 80 festivals verder.

Ook BKS werd aangevraagd maar ik ben er zelf nooit geweest. Hun kaart is weinig gedetailleerd, dus ik heb er zelf enkele details aan toegevoegd. Vooral aan de One en Two. Maar kloppen die? De PA, de speakertorens, de palen in de Two, etc. Staan die een beetje op de juiste plek? Wat input zou handig zijn, dan pas ik aan.

Bekijk bijlage 5377
Volgens mij staat er vooraan bij de ONE geen barrière door het midden, maar parallel aan het podium
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken