Best Kept Secret 2023

Moi332

Playlistbediener
24 mei 2023
5
1
Bedankt voor je reactie. Bedoel je dan 20 min tot de camping? En dus het maakt qua bepakt lopen naar de camping niet veel uit of je met de auto komt of met de shuttlebus?
Nee 20 min tot aan de ingang, en dan nog een kwartier/20 min ong tot aan de camping… zoiets zou ik zeggen. Ik ben nog nooit met de auto naar BKS geweest dus kan alleen vanaf pendelbus inschatten ☺️
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Thanks! Mijn vriendin zal in haar nopjes zijn dat ze een ander alternatief voor Goldand heeft dan Terzij de Horde 😅
Gelijk ff aangepast in de Clashfinder. Mochten er nog andere tijden bevestigd zijn dan hoor ik het graag.
Mag Playground Love, Wilderwanderland en The Lodge niet uit die clashfinder (of ten minste helemaal onderaan)? Staat meer in de weg dan wat anders, zou hem graag nog even afdrukken voor dit weekend.
 

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
115
131
Mag Playground Love, Wilderwanderland en The Lodge niet uit die clashfinder (of ten minste helemaal onderaan)? Staat meer in de weg dan wat anders, zou hem graag nog even afdrukken voor dit weekend.
Die kan je ook zelf eruit halen bij 'Customize Clashfinder' > Stages.
 

BestKeptLeakrets

Playlistbediener
26 jan 2023
11
72
Ik ben een heel klein beetje vergeten m'n ticket te personaliseren, kan hem echter wel gewoon downloaden en mijn naam staat er wel op. Gaat dit een probleem worden?
 

mardybum

Playlistbediener
29 feb 2020
22
13
Ik ben een heel klein beetje vergeten m'n ticket te personaliseren, kan hem echter wel gewoon downloaden en mijn naam staat er wel op. Gaat dit een probleem worden?
The name of the ticket holder won’t be checked at the festival gates. So you can easily give them to someone else, as a gift for example! Won’t that be a grand surprise for your bestie? 😉

Staat op site
 

Chicken

Playlistbediener
3 jun 2023
19
10
Ik wilde nog een pendelbus ticket kopen voor morgen maar er staat uitverkocht bij voor die dag. Zou ik gewoon te laat zijn geweest met bestellen en kan ik nog wel ter plekke een kaartje kopen of zouden ze echt helemaal vol zitten? 😬 Heb het ook nagevraagd bij bks maar volgens mij kan reactie wel even duren.
 

wil

Campingartiest
20 jan 2015
78
57
Ik wilde nog een pendelbus ticket kopen voor morgen maar er staat uitverkocht bij voor die dag. Zou ik gewoon te laat zijn geweest met bestellen en kan ik nog wel ter plekke een kaartje kopen of zouden ze echt helemaal vol zitten? 😬 Heb het ook nagevraagd bij bks maar volgens mij kan reactie wel even duren.
Ja hoor, ter plekke kost je alleen 5 euro meer…17.50euro
 
  • Leuk
Waarderingen: Chicken

spongebobsong

Campingartiest
10 mrt 2023
68
99
Ik wilde nog een pendelbus ticket kopen voor morgen maar er staat uitverkocht bij voor die dag. Zou ik gewoon te laat zijn geweest met bestellen en kan ik nog wel ter plekke een kaartje kopen of zouden ze echt helemaal vol zitten? 😬 Heb het ook nagevraagd bij bks maar volgens mij kan reactie wel even duren.
Dit had ik vorig jaar ook.. te laat met kopen. Maar kon ter plekke nog gewoon een ticket kopen voor meerprijs.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chicken

Marshmallowsz

Campingartiest
29 nov 2022
81
184
Wat lullig dat het al uitverkocht is, hier staat toch gewoon dat je het donderdag nog zou moeten kunnen halen?
1686208652567.png
 

Tobuzzter

Playlistbediener
2 feb 2023
47
44
Ik ben nog enigszins aan het twijfelen of ik met de auto of met het OV kom vanuit Limburg. Ik heb begrepen dat het van parkeerplaats tot terrein ongeveer een kwartier-twintig minuten lopen is. Hoever is het ongeveer lopen van de plek waar je uit de pendelbus stapt tot de ingang van het terrein?

Dank:).
OV-fiets vanaf Tilburg Centraal is ook een prima optie.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Ik heb zojuist nog gewoon een kaartje kunnen kopen, maar de prijs voor die bus is haast harder gestegen dan de ticketprijs voor het festival de afgelopen tien jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

holmes

Playlistbediener
14 jun 2018
27
27
Bedankt voor je reactie. Bedoel je dan 20 min tot de camping? En dus het maakt qua bepakt lopen naar de camping niet veel uit of je met de auto komt of met de shuttlebus?
Is nagenoeg vergelijkbaar. De halte van de pendelbus ligt zo ongeveer naast de parkeerplaats.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Ik heb zojuist nog gewoon een kaartje kunnen kopen, maar de prijs voor die bus is haast harder gestegen dan de ticketprijs voor het festival de afgelopen tien jaar.
Voor mijn gevoel was dit 5 euro als pre-order en 7,50 in de bus zelf in 2017? Gaan nu lekker met de fiets, maar de prijzen zijn er niet vriendelijker op geworden.
 

Dutchman

Playlistbediener
21 feb 2023
13
20
Thanks but saw this and isn't clear to me at all, read basically everything on website and nothing is clear cut
Or I'm being thick!
1) You will be allowed to bring soda drinks and low-alcohol (max 15%) beverages, with a maximum of 4,5 litres,(y) onto the campsite. Besides, you can buy a six-pack (ice cold Jupiler) for only €9
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Voor mijn gevoel was dit 5 euro als pre-order en 7,50 in de bus zelf in 2017? Gaan nu lekker met de fiets, maar de prijzen zijn er niet vriendelijker op geworden.
Het is voor mijn gevoel inderdaad jarenlang 5 euro geweest en sinds 2019 of vorig jaar een tientje in de voorverkoop.
 

JKGB

Campingartiest
6 dec 2021
74
44
Ik ga voor het eerst een dag. Heeft iemand tips over vervoer? Twijfel bijvoorbeeld heel erg over de bus, want sta je dan niet met een paar honderd man voor de bus voor de laatste trein?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Even een bedenking... Na al de commotie rond Goldband, even benieuwd naar jullie eerlijke mening. Wil er geen pagina-lange discussie van maken. Dus reageer gerust met een emoji:

(y) = ik ga stiekem toch even van ver kijken om te zien hoe ze het er van afbrengen

🔥 = ik ga ze sowieso gaan kijken. Staat duidelijk aangeduid op mijn to-see lijstje

:( = de ONE extreem vermijden in de hoop dat velen dat doen, en de organisatie aan de opkomst merkt dat de meerderheid niet zo'n bookingen wilt

🎉 = zal me worst wezen, ik ga naar iets anders kijken dan.
Eindverdicht (na bijna 24u)

2 forumleden = ik ga stiekem toch even van ver kijken om te zien hoe ze het er van afbrengen

5 forumleden = ik ga ze sowieso gaan kijken. Staat duidelijk aangeduid op mijn to-see lijstje

5 forumleden = de ONE extreem vermijden in de hoop dat velen dat doen, en de organisatie aan de opkomst merkt dat de meerderheid niet zo'n bookingen wilt

20 forumleden = zal me worst wezen, ik ga naar iets anders kijken dan.


Da's wel vrij duidelijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken