Best Kept Secret 2023

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Die show die ik vorig jaar van ze zag op Primavera was nog erg onwennig, maar die liveopname die op YouTube staat stemt me positief. Ze zijn zonder Isaac duidelijk een andere weg ingeslagen, waarvan ik best begrijp dat die voor niet iedereen geslaagd is.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.181
2.101
Plattegrond van het terrein komt volgende week via de app beschikbaar.
Verder niet zo veel nieuws in de nieuwsbrief van vandaag.
 

Brundlecat

Playlistbediener
23 jun 2022
8
7
IMPORTANT: Because of the current drought (Hi there, sun!), you're not allowed to bring disposable barbecues or gas bottles this year.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Heb wel meer gehoord op dit forum dat de nieuwe BCNR tegenvalt, maar ik kan me daar zo weinig bij voorstellen. Heb ze vier keer gezien, waarvan drie keer in de nieuwe samenstelling. Die drie shows waren stuk voor stuk fantastisch en veel beter dan die eerste show (nog voor For the First Time). Een vriend van me in Londen, waarmee ik ze vorige week op Wide Awake zag, vond die show ook sterker dan de keren dat hij ze rond For the First Time zag en zeker dan de keren dat hij ze rond Ants zag.

Blijft natuurlijk altijd persoonlijke smaak maar het negatieve geluid rondom hun huidige live shows hoor ik eigenlijk alleen op dit forum terug.
Ik heb ze nooit live gezien maar op basis van hun laatste (live) plaat zijn m’n verwachtingen laag. Vind de platen met Isaac een stuk intenser en beter.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
341
262
Bij mij begint het kwartje van Japanese Breakfast de laatste dagen pas écht te vallen. Heerlijke laatste plaat zeg. En zo wordt mijn zondagmiddagroute ook wat duidelijker (sorry Jockstrap + het begin van Nation Of Languague).
 
  • Leuk
Waarderingen: JKGB

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
175
152
Ondanks dat ik nog groot fan ben, snap ik het sentiment wel. FTFT en AFUT zijn wel echt twee van mijn favoriete albums geworden in een zeer korte tijd. En ondanks dat het materiaal van het live album ontzettend goed is, komt het album als geheel nog steeds niet echt dichtbij de albums met Isaac voor mij. Nu moet ik wel zeggen: er zijn nummers op het live album die overduidelijk boven de rest uitsteken. En ik denk dat als ze op die sterktes verder gaan inspelen, dat het alleen nog maar beter gaat worden. Ik ben ervan overtuigd dat ze nog een ijzersterk album gaan droppen.

Maar als je ze nog niet live hebt gezien, geef het zeker een kans.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
109
105
Bij mij begint het kwartje van Japanese Breakfast de laatste dagen pas écht te vallen. Heerlijke laatste plaat zeg. En zo wordt mijn zondagmiddagroute ook wat duidelijker (sorry Jockstrap + het begin van Nation Of Languague).
Lastigste clash van het weekend samen met Sudan Archives / Caroline Pocalchek. Vind de Jockstrap plaat namelijk ook fantastisch. Maar die van Japanese Breakfast ook.

Nu kan ik half half doen (want JB begint een half uur later maar) maar durf niet te zeggen of het realistisch is dan nog de Two binnen te komen.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Lastigste clash van het weekend samen met Sudan Archives / Caroline Pocalchek. Vind de Jockstrap plaat namelijk ook fantastisch. Maar die van Japanese Breakfast ook.

Nu kan ik half half doen (want JB begint een half uur later maar) maar durf niet te zeggen of het realistisch is dan nog de Two binnen te komen.
Vorig jaar op zaterdag geweest, vermoedelijk drukker dan deze editie, en bij elke act de Two gewoon binnen gekomen (linksvoor ook nog wel aardig vooraan) en zeker zo vroeg op de dag
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.181
2.101
Begint nu toch echt wel te kriebelen hoor.

Ligt The Secret nu nog verder dan de TWO/ONE van vorig jaar? Of lijkt dat maar zo? Begint stilaan een serieuze wandeltocht te worden. Gaat toch heel hard mee spelen in beslissing maken bij clashes.
Zelfde plek maar waarschijnlijk een grotere tent. Maar het ding is nogal slordig. Zoals Yeaghi ook al vraagt: waar moeten we zijn voor de food line up?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.181
2.101
Twee dingen die opvallen:
- Secret artists in resident is nu als aangekondigd op het terrein zelf.
- The Casbah is groter ingetekend dan vorig jaar, maar zo te zien is het wel dezelfde plek.
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
341
262
Zelfde plek maar waarschijnlijk een grotere tent. Maar het ding is nogal slordig. Zoals Yeaghi ook al vraagt: waar moeten we zijn voor de food line up?
Als die plattegrond klopt, dan zou ik denken dat de tent nu aan de andere kant van het heuveltje staat, waar vorig jaar toiletblokken stonden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken