Best Kept Secret 2023

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
141
151
Wellicht domme vraag, maar gaan er nog tickets op ticketswap verschijnen of heeft BKS dat geblokkeerd of simpel weg nog geen tickets beschikbaar voor de ticketkopers?

Zit te twijfelen om een dagje (zaterdag) te gaan, maar 130 euro gaat me veel te ver... Hoe dan?!?
Ik ga ook al weekendje naar RW, dus sommige artiesten kan ik daar al zien, dus voor mooi prijsje wil ik dit overwegen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Ik meen me te herinneren dat de tickets volgende week worden 'vrijgegeven' en dat je je pdf dan gewoon via Ticketswap kan verkopen.
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Wellicht domme vraag, maar gaan er nog tickets op ticketswap verschijnen of heeft BKS dat geblokkeerd of simpel weg nog geen tickets beschikbaar voor de ticketkopers?

Zit te twijfelen om een dagje (zaterdag) te gaan, maar 130 euro gaat me veel te ver... Hoe dan?!?
Ik ga ook al weekendje naar RW, dus sommige artiesten kan ik daar al zien, dus voor mooi prijsje wil ik dit overwegen.
Officiële resell platform
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Ik meen me te herinneren dat de tickets volgende week worden 'vrijgegeven' en dat je je pdf dan gewoon via Ticketswap kan verkopen.
Waarom zou je dat willen als je via het officieel resell platform een 100% gegarandeerd werkend kaartje krijgt?
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Top, dankjewel!

Helaas voorlopig geen BKS voor mij.
Ik vind de resell prijzen ook nog hoog aangezien het nog niet uitverkocht is. Ik verwacht daarom dat de resell prijzen nog wel wat zullen zakken volgende week.
De weersverwachting is gelukkig wel goed en daardoor geen slecht weer verkopers.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik verwacht ook nog genoeg te koop en dan ook nog wel voor leuk prijsje.
Zijn altijd wel mensen die toch niet kunnen door nacompetitie voetbal, ziekte, blessure of wat dan ook
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Vooral de dagtickets op het resale platform blijven prijzig. Geen enkele dag is 120 euro waard imo. Dan kun je beter voor een weekendticket gaan voor 180 euro en alle dagen meepakken.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Vooral de dagtickets op het resale platform blijven prijzig. Geen enkele dag is 120 euro waard imo. Dan kun je beter voor een weekendticket gaan voor 180 euro en alle dagen meepakken.
Is eigenlijk altijd zo op resale platforms. Kijk naar Dauwpop op Ticketswap waar de dagkaarten voor €70 en de weekendkaarten met camping voor €85.

In 2018 gingen dagtickets voor BKS voor €50 en weekendtickets voor €80.
 

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
24
5
Is er een kans op een vuurverbod op de camping met het warm en droog weer denken jullie?
Staat in de FAQ op de site:

2) Gas grills, stoves, fridges, beer kegs and jockey boxes are not allowed on the campsite grounds. 3) An aluminium disposable barbecue and a small size camping gas bottle (max. 190 grams) are allowed on the campsite grounds, unless there is firing and smoking ban imposed by the authorities.

Er bestaat een kans ja. Goed in de gaten houden dus.
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
100
130
Denk dat veel mensen te hoge verwachtingen hebben voor the mars volta, ze zijn absoluut niet meer zo wild als vroeger maar Cedric heeft tegenwoordig veel meer controle over zichzelf en zijn stem. Ze spelen nu ook bijna alleen maar oude nummers (deloused & frances the mute) als je videos kijkt van 20 jaar geleden geeft dat echt geen goed beeld van hoe ze nu zijn. Denk dat het echt een hele goede show gaat worden, ik sta in iedergeval vooraan :)
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Doordat de tickets nu gedownload kunnen worden, verschijnen er ook plots een hele hoop tickets op ticketswap aan veel hogere prijzen dan op het resaleplatform. Volgens mij kan je deze voormiddag veel winst maken door tickets te kopen op het platform en ze door te verkopen via ticketswap (dit is geen tip, eerder een vaststelling ;)).
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Op ticketswap worden dagtickets voor rond de 160 euro aangeboden😅 voor 20 euro meer ben je er het hele weekend bij via het resale platform
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Doordat de tickets nu gedownload kunnen worden, verschijnen er ook plots een hele hoop tickets op ticketswap aan veel hogere prijzen dan op het resaleplatform. Volgens mij kan je deze voormiddag veel winst maken door tickets te kopen op het platform en ze door te verkopen via ticketswap (dit is geen tip, eerder een vaststelling ;)).
Verschil in de weekend tickets + camping is niet zo groot, daar zit maar een tientje tussen
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Wanneer denken jullie dat de tickets het goedkoopst zullen zijn om op te pikken? Dag van te voren?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken