Best Kept Secret 2023

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Pré-Corona werd er altijd wel gecontroleerd of je het juiste bandje had voor je de camping op kon. Vorig jaar was dat volgens mij niet meer het geval. Personeelsgebrek misschien?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jooop

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Zou het niet goed verkopen...? ;)
Dat weet ik niet, maar StuBru zet elke avond een van de door hun gesponsorde festivals centraal. Dus BKS is gewoonweg chronologisch eerst aan de beurt. Graspop, RW, Tomorrowland, Pukkelpop (o.a.) gaan ook nog wel volgen.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
(oorspronkelijk ook Royksopp, maar wat een bummer dat die niks meer van Melody AM en The Understanding spelen)
Bij mij juist het tegenovergestelde. Bij het inluisteren was ik verrast hoe fijn ik de muziek vond, bij Melody AM was ik destijds al afgehaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: B69B

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Planning:
Mich - Crack Cloud - Sorry - Kurt Vile - Nation of Language/De Staat - Arlo Parks - Surf Curse en dan als ik nog In heb the Comet is Coming.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Melody AM is één van mijn favoriete albums ooit! Daarna werd het merendeel van hun werk toch redelijk standaard electro deuntjes. Volgens mij spelen ze overigens meestal nog wel 1 of 2 nummers van The Understanding.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Er is trouwens nauwelijks overlap met wat er op loose ends staat, alleen cumgirl8. Dus heb ik maar kaartjes gescoord in de presale.

wat mij betreft is t laatste secret trouwens hoe het festival op de plattegrond staat.
 
Laatst bewerkt:

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Begin er ook echt veel zin in te krijgen. En damn, was mijn BKS schema al overvol, maar bij het inluisteren kom ik nog steeds nieuwe dingen tegen die vet klinken (Lime Garden en The Cool Greenhouse in dit geval). Weet nu al dat ik waarschijnlijk meer van mijn lijstje ga missen dan dat ik kan zien...

Kijk het meest uit naar:
Vrijdag: Personal Trainer (lekkere opener van de eerste dag), UMO, Chemical Brothers
Zaterdag: Black Country, New Road, Lankum
Zondag: Crack Cloud, Alvvays, Aphex Twin (oorspronkelijk ook Royksopp, maar wat een bummer dat die niks meer van Melody AM en The Understanding spelen)
The Cool Greenhouse is heel vet ja. Vorig jaar nog live gezien in Vera, live ook echt een leuk bandje.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ben wel bang dat de Casbah te klein is... Ga wel even spieken op weg van BCNR naar Lankum.
Ik probeer de Casbah echt gewoon zoveel mogelijk te vermijden als die net zo groot is als vorig jaar. Lukt ook redelijk als ik mijn programma bekijk dit jaar. Ben veel op de mainstages te vinden zo te zien.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
Ik probeer de Casbah echt gewoon zoveel mogelijk te vermijden als die net zo groot is als vorig jaar. Lukt ook redelijk als ik mijn programma bekijk dit jaar. Ben veel op de mainstages te vinden zo te zien.
Ja, ik heb hetzelfde hoor, vind het ook vaak veel te druk en heet. Op voorhand had ik alleen wat namen aangevinkt waarvan er een paar toch in de Casbah terecht gekomen zijn. Misschien dat ik er toch nog eentje uit pik om daar te kijken. Vorig jaar alleen voor Tramhaus naar de Casbah getrokken en gezorgd dat we daar ruim van tevoren waren. Zo ver mogelijk naar achteren gebleven om nog een beetje bewegings- en ademruimte te hebben.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100

"De samples van The Chemical Brothers
De meesters van het verkeerde benen slaan weer toe
Met hun nieuwe tune No Reason op zak is The Chemical Brothers een van de drie headliners op Best Kept Secret. Maar wat horen we in die vrolijke tune… we have no reason to live? Wat is dat voor sinistere tekst, en waar komt het sample vandaan? We duiken in de samplekeuzes van de populaire Britse dance iconen.
"
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Hij is nu echt helemaal down. Probleem ligt idd bij het hele platform van seetickets, want andere festivals die ook hun resale service gebruiken zijn ook allemaal down
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Voorspellingen BKS '23

Met nog 8 dagen te gaan, goede weersvoorspellingen, en een resale-platform dat weer actief is is het misschien leuk om alvast verwachtingen te delen.

Wat worden volgens jullie:

1. De hoogtepunten van BKS'23
- Volgens de media?
- Volgens de mensen hier op Festileaks?
- En voor jezelf?
2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van BKS '23
3. Wat wordt de grootste tegenvaller van BKS '23?
4. Wat wordt de grootste meevaller van BKS'23?
5. Praten we nog langer na over Aphex Twin dan over the Strokes?
6. Wat worden andere sleutelmomenten van BKS'23?
7. En wat verwacht je als eindoordeel over BKS'23?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Alvast mijn voorspellingen:

1. De hoogtepunten van BKS'23
- Volgens de media?
Caroline Polachek; dat staat al vast voordat er maar 1 noot gespeeld is in Hilvarenbeek
- Volgens de mensen hier op Festileaks?
The Chemical Brothers. Zij hebben met afstand de meest spectaculaire show bij zich, zie ook de opnames van Coachella
- En voor jezelf?
Ik verwacht een mooie set van Alvvays. Maar ook van Nation of Language of Kevin Morby verwacht ik veel

2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van BKS '23
Lankum

3. Wat wordt de grootste tegenvaller van BKS '23?
The Mars Volta; genadeloos ingehaald door de tijd....

4. Wat wordt de grootste meevaller van BKS'23?
The 1975 blijken gewoon een frisse set te spelen, en zijn een stuk leuker dan al die andere subs op het programma.

5. Praten we nog langer na over Aphex Twin dan over the Strokes?
Zeker. De ramptoeristen onder ons (ja, we hebben het gehoord in de podcast, @Joszwa ) zullen zien dat het veld genadeloos snel leegstroomt. Maar de volhouders zullen het er nog jaren over hebben.

6. Wat worden andere sleutelmomenten van BKS'23?
The Casbah vs. Witch Doctor
En die set van the Chemical Brothers zit vol met memorabele hooks.

7. En wat verwacht je als eindoordeel over BKS'23?
Een 7.
De vrijdag wordt gewoon een leuke festivaldag. De zondag heeft het mooiste en meest spannende programma. En de zaterdag.... Gelukkig hebben we Interpol nog!
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken