Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Nog wat opvallende dingen in die laatste podcast (over het Lodge-programma):
- Maurits heeft geprobeerd Kurt Vile en Tinariwen samen op het podium te krijgen (beetje raar verhaal, want die staan er op verschillende dagen)
- Maurits die de lijst van 2023 erbij moet pakken voor het zondag-programma, want "Ik zit met mijn hoofd in 2024 qua programma, wel heel leuk ook"
- Maurits is daarna wel erg enthousiast over the National....
 

Jooop

Playlistbediener
2 jun 2022
17
6
Ik kan me niet heugen dat er gecontroleerd is, maar tegelijkertijd heb ik daar nooit mijn hoofd over hoeven breken. En was bij 'thuiskomst' waarschijnlijk ook niet meer vatbaar genoeg om daar scherp op te letten. ;)
Ik kan me zelf van vorig jaar ook niet herinneren dat er gecontroleerd werd op toegang tot het campingterrein. Anderen die hier ervaring mee hebben?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Ik kan me zelf van vorig jaar ook niet herinneren dat er gecontroleerd werd op toegang tot het campingterrein. Anderen die hier ervaring mee hebben?
Nee ik ook niet... Maar zoals breadant al zei: dat kan ook heel goed aan mijn toestand op dat tijdstip liggen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jooop

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
871
Bij aankomst op vrijdag werd daar wel op gecontroleerd dacht ik, maar op het einde van de festivaldagen heb ik ook geen herinnering aan controles om de camping op te mogen.
Normaal gezien was ik dan nog redelijk helder...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jooop

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ik kan me zelf van vorig jaar ook niet herinneren dat er gecontroleerd werd op toegang tot het campingterrein. Anderen die hier ervaring mee hebben?
Ja, er wordt gecontroleerd op de kleur van je bandje. En als je met je tent het terrein op wil zul je toch echt bij de ingang (bij het ophalen van je bandje) moeten laten zien dat je een campingticket hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jooop

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Nog wat opvallende dingen in die laatste podcast (over het Lodge-programma):
- Maurits heeft geprobeerd Kurt Vile en Tinariwen samen op het podium te krijgen (beetje raar verhaal, want die staan er op verschillende dagen)
- Maurits die de lijst van 2023 erbij moet pakken voor het zondag-programma, want "Ik zit met mijn hoofd in 2024 qua programma, wel heel leuk ook"
- Maurits is daarna wel erg enthousiast over the National....
The National staat altijd op het lijstje van BKS denk ik, en terecht. Al hoewel niet echt fan ben van de laatste 2 albums.

Het is volgende week weer zover. Kijk het meest uit naar:
Vrijdag; Joe Valence Brae, The Voidz, Caroline Polacheck
Zaterdag: Kevin Morby, Black Country New Road, Alex G, Interpol
Zo: Crack Cloud, Nation Of Language, Alvvays, Aphex Twin (al zie ik mezelf ook tussendoor nog belanden bij The Comet Is Coming).
 

Jooop

Playlistbediener
2 jun 2022
17
6
Ja, er wordt gecontroleerd op de kleur van je bandje. En als je met je tent het terrein op wil zul je toch echt bij de ingang (bij het ophalen van je bandje) moeten laten zien dat je een campingticket hebt.
Wel jammer dat die mogelijkheid niet wordt geboden bij een dagticket, maar wel begrijpelijk. Eens kijken hoe ver de prijzen van weekend kaartjes in de doorverkoop gaan zakken, wellicht biedt dat nog uitkomst.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Nog wat opvallende dingen in die laatste podcast (over het Lodge-programma):
- Maurits heeft geprobeerd Kurt Vile en Tinariwen samen op het podium te krijgen (beetje raar verhaal, want die staan er op verschillende dagen)
- Maurits die de lijst van 2023 erbij moet pakken voor het zondag-programma, want "Ik zit met mijn hoofd in 2024 qua programma, wel heel leuk ook"
- Maurits is daarna wel erg enthousiast over the National....
Nu al zin in het 2024 topic. The National zou dikke prima zijn natuurlijk.

Als Aphex Twin er kan staan, dan in de tent als sub Autechre? Ik mag dromen toch :)?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Begin er ook echt veel zin in te krijgen. En damn, was mijn BKS schema al overvol, maar bij het inluisteren kom ik nog steeds nieuwe dingen tegen die vet klinken (Lime Garden en The Cool Greenhouse in dit geval). Weet nu al dat ik waarschijnlijk meer van mijn lijstje ga missen dan dat ik kan zien...

Kijk het meest uit naar:
Vrijdag: Personal Trainer (lekkere opener van de eerste dag), UMO, Chemical Brothers
Zaterdag: Black Country, New Road, Lankum
Zondag: Crack Cloud, Alvvays, Aphex Twin (oorspronkelijk ook Royksopp, maar wat een bummer dat die niks meer van Melody AM en The Understanding spelen)
 

fiesta

Randprogramma
20 jun 2018
233
289
Nog wat opvallende dingen in die laatste podcast (over het Lodge-programma):
- Maurits heeft geprobeerd Kurt Vile en Tinariwen samen op het podium te krijgen (beetje raar verhaal, want die staan er op verschillende dagen)
- Maurits die de lijst van 2023 erbij moet pakken voor het zondag-programma, want "Ik zit met mijn hoofd in 2024 qua programma, wel heel leuk ook"
- Maurits is daarna wel erg enthousiast over the National....
Verschillende dagen hoeft niet zo vreemd te zijn. Wel vaker op BKS artiesten op het terrein zien rondlopen die een andere dag geboekt stonden. Past dan in hun schema om een dag hun collega's te komen checken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Vanavond trouwens een BKS special op StuBru met 'de organisatoren van BKS' te gast. Dat zal dus wel Maurits zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: yngvar

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
890
871
Zondag: Crack Cloud, Alvvays, Aphex Twin (oorspronkelijk ook Royksopp, maar wat een bummer dat die niks meer van Melody AM en The Understanding spelen)
Ze spelen 'What Else Is There?' nog van The Understanding. Weliswaar de (betere) Trentemöller remix van dat nummer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken