Best Kept Secret 2023

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
337
Ik heb het idee dat Julian Casablancas tegenwoordig liever met The Voidz optreedt dan met The Strokes, dus als je hem vorig jaar lui en irritant vond dan hoeft dat voor The Voidz niet per sé het geval te zijn.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
515
466
Ik heb het idee dat Julian Casablancas tegenwoordig liever met The Voidz optreedt dan met The Strokes, dus als je hem vorig jaar lui en irritant vond dan hoeft dat voor The Voidz niet per sé het geval te zijn.
Die nieuwe single is alvast een zeer sterk opwarmertje.
Casablancas zal op BKS zijn eigengereide zelf zijn. Gelukkig maar!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Daar staan in de regel toch acts die in het reguliere programma zitten. Het lijkt me stug dat ze dat gaan invullen met een lokaal bandje. Zeker gezien dat interview.
De Toegift en Stoop Kid staan allebei alleen op het podium van Muziekgieterij. Zou kunnen dat ze op die manier nog wat meer namen geprogrammeerd hebben, maar ik verwacht ook dat de nadruk zal liggen op BKS-namen.

Ik vond het vorig jaar wel een aanvulling op de rest van het programma; benieuwd wat er dit jaar staat.
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
182
284
Die eerderbesproken files, geldt dat ook voor de Kiss & Ride? Kan me voorstellen dat je daar voor het grootste deel hetzelfde parcours af moet leggen?
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
515
466
De Toegift en Stoop Kid staan allebei alleen op het podium van Muziekgieterij. Zou kunnen dat ze op die manier nog wat meer namen geprogrammeerd hebben, maar ik verwacht ook dat de nadruk zal liggen op BKS-namen.

Ik vond het vorig jaar wel een aanvulling op de rest van het programma; benieuwd wat er dit jaar staat.
Ik ook, en met een beetje geluk kun je nog een artiest zien die je door een clash of andere reden hebt gemist of gaat missen.
Vorig jaar Tramhaus en Porridge Radio gemist maar nog wel gezien tijdens zo'n Heaven sessie.
Ik wacht nog even met juichen tot volgende week donderdag :cool:, maar als dit het wordt dan staat niets een geweldig weekend nog in de weg.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
319
319
Waar zet iedereen zijn tentje neer?
In 2015 en 2016 kon je nog staan waar nu het safari resort is.
2017 en 2019 stond ik in het bos op het schiereilandje van het meer. Dit was wel fijn in de schaduw, alleen qua drukte meer een gewone festivalcamping.
In 2018 niet bij het meer maar aan de andere kant van de provinciale weg gestaan op een kleiner veldje. Dat was wel een relaxte kleine camping met een klein toiletblok. Ik zie dat deze plek er in 2022 er niet meer was.
Heeft iemand ervaringen met de veldjes na de spar? Hoe ver loopt dit door?
 
Laatst bewerkt:

breadant

Campingartiest
7 feb 2023
77
112
Waar zet iedereen zijn tentje neer?
In 2015 en 2016 kon je nog staan waar nu het safari resort is.
2017 en 2019 stond ik in het bos op het schiereilandje van het meer. Dit was wel fijn in de schaduw, alleen qua drukte meer een gewone festivalcamping.
In 2018 niet bij het meer maar aan de andere kant van de provinciale weg gestaan op een kleiner veldje. Dat was wel een relaxte kleine camping met een klein toiletblok. Ik zie dat deze plek er in 2022 er niet meer was.
Heeft iemand ervaringen met de veldjes na de spar? Hoe ver loopt dit door?
Vorig jaar stonden wij bij het eerste (grote) veld, dat was prima te doen. Kwamen ergens rond een uur 2 aan geloof ik. Was nog een beetje zoeken voor een plek daar rond die tijd, maar ook weer niet extreem veel moeite hoeven doen.
 

Jooop

Playlistbediener
2 jun 2022
17
6
Als ik het goed begrijp heb je met een dagkaart geen toegang tot de kampeerterreinen. Ik wil zelf graag de vrijdag gaan, en dan wel overnachten. Heeft iemand ervaring met of dit mogelijk is? Wordt hierop gecontroleerd?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.707
2.271
Als ik het goed begrijp heb je met een dagkaart geen toegang tot de kampeerterreinen. Ik wil zelf graag de vrijdag gaan, en dan wel overnachten. Heeft iemand ervaring met of dit mogelijk is? Wordt hierop gecontroleerd?
Hier wordt wel op gecontroleerd, dus de kans dat je 's avonds de camping op komt is klein. Sowieso zal het waarschijnlijk niet lukken je tent 's ochtends de camping op te krijgen.

Als alternatief zou je bijvoorbeeld voor de stadscamping in Tilburg kunnen gaan.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
594
428
Als ik het goed begrijp heb je met een dagkaart geen toegang tot de kampeerterreinen. Ik wil zelf graag de vrijdag gaan, en dan wel overnachten. Heeft iemand ervaring met of dit mogelijk is? Wordt hierop gecontroleerd?
Al eerder genoemd, maar de stadscamping in Tilburg is dikke prima.
 

Nihiels

Nieuw lid
30 mei 2023
1
0
Hallo, aanhakend op de campingdiscussie, eerste keer BKS-ganger hier.

Is de camping vergelijkbaar met die van DTRH? Lijkt me heel fijn om iets vergelijkbaars te vinden met camping 1 van DTRH: aan het water met een beetje beschutting van bomen. Iemand tips voor welke locatie op de camping ik moet gaan? (en hoe vroeg ik hiervoor moet komen! ;) ) Geen idee wat ik kan verwachten en wat best practice is hier.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
515
466
Hallo, aanhakend op de campingdiscussie, eerste keer BKS-ganger hier.

Is de camping vergelijkbaar met die van DTRH? Lijkt me heel fijn om iets vergelijkbaars te vinden met camping 1 van DTRH: aan het water met een beetje beschutting van bomen. Iemand tips voor welke locatie op de camping ik moet gaan? (en hoe vroeg ik hiervoor moet komen! ;) ) Geen idee wat ik kan verwachten en wat best practice is hier.
Geen probleem als je op tijd bent. Je kunt dan prima camperen aan het strandje onder de de bomen. Gewoon de asfalt weg volgen tot je aan de linkerkant de open plek met het strandje ziet. Op tijd is toch wel in de ochtend aankomen.
 

breadant

Campingartiest
7 feb 2023
77
112
Als ik het goed begrijp heb je met een dagkaart geen toegang tot de kampeerterreinen. Ik wil zelf graag de vrijdag gaan, en dan wel overnachten. Heeft iemand ervaring met of dit mogelijk is? Wordt hierop gecontroleerd?
Ik kan me niet heugen dat er gecontroleerd is, maar tegelijkertijd heb ik daar nooit mijn hoofd over hoeven breken. En was bij 'thuiskomst' waarschijnlijk ook niet meer vatbaar genoeg om daar scherp op te letten. ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken