Best Kept Secret 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.112
3.634
Uit nieuwsgierigheid weer even naar dat resale platform gekeken. Daar staan nu 88 weekendtickets op. Goedkoopste (incl. camping) zijn voor 220 euro te koop. Benieuwd hoe dit over een maand zal zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: gretz

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.412
1.831
Dan heb je toch echt een enorm verziekte interpretatie van polariseren. Leuke boeking van BKS in ieder geval.
Een verziekte interpretatie van polariseren? De definitie ervan is volgens mij gewoon dat je verschillen tussen mensen uitvergroot en dat is wat zij al jaren lang doet. Zegt genoeg dat ze zelfs bij Denk uiteindelijk uit de fractie is gezet.
Maargoed, mijn punt was meer dat dat een beetje haaks staat op waar festivals voor staan. Verder geloof ik best dat een uurtje soul, ongeacht of zij dat nou is, zal werken.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.230
5.513
Een verziekte interpretatie van polariseren? De definitie ervan is volgens mij gewoon dat je verschillen tussen mensen uitvergroot en dat is wat zij al jaren lang doet. Zegt genoeg dat ze zelfs bij Denk uiteindelijk uit de fractie is gezet.
Maargoed, mijn punt was meer dat dat een beetje haaks staat op waar festivals voor staan. Verder geloof ik best dat een uurtje soul, ongeacht of zij dat nou is, zal werken.
Heel apart dat de mannen van Denk niet om kunnen gaan met een sterke vrouw ja...

Ik ben heel benieuwd welke standpunten van Sylvana Simons haaks op de waarden van BKS zouden staan? Ik denk juist dat ze het prima met elkaar kunnen vinden. Maar inderdaad misschien niet het beste gesprek om hier te voeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle en Timmetje

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.646
1.144
Black Country New Road bracht vandaag een nieuw album uit.
De eerste release sinds het vertrek van Isaac (of hoe noemde die weer?).

Live spelen ze ook niets van het oude werk meer, dus een goeie nieuwe representatie van wat je op BKS kan verwachten.
 

pixie6666

Campingartiest
5 mrt 2017
98
22
Black Country New Road bracht vandaag een nieuw album uit.
De eerste release sinds het vertrek van Isaac (of hoe noemde die weer?).

Live spelen ze ook niets van het oude werk meer, dus een goeie nieuwe representatie van wat je op BKS kan verwachten.
Ik vond het op in december op het Zeitgeist festival in Doornroosje hard tegenvallen. Moet zeggen dat ik ook wel het oude werk met zanger die vertrokken is erg goed vind. Leek er eigenlijk nog maar heel sporadisch op. Op momenten zakte het wel erg ver weg in sixties hippie-sferen.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
810
522
Info uit de podcast:
Young Marco staat op middernacht in de TWO, met extra A/V-elementen.
De show van Erika de Casier eindigt om half 1.
Colaray wilde live spelen, maar dat paste niet in het programma.
Nia Archives wilden ze graag boeken, maar dat lukte niet.
Sylvana Simons staat in de middag.
Terr draait een half uur na het einde van de Chemical Brothers.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.176
2.090
Aight, pier 15 heeft ook een stage. Een skatepark stage waar dj en meer komen.
Ze willen meer samenwerken met lokale initiatieven; dus dit past wel.
De vraag is wel of er als er op dat podium ook live-muziek is nog plek over blijft voor the Casbah. Ik geloof niet dat ik ergens in de communicatie over BKS23 de Casbah heb horen noemen....
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Mooi album van Pitou, zij maakt een hele goede ontwikkeling door. Voor de zaterdag een hele fijne om naar toe te gaan.
Album van Unknown Mortal Orchestra is meer van het zelfde. Prima dus, maar bij een clash tijdens de volle vrijdag delven ze weer het onderspit misschien.
Caroline Polacheck blijft bij mij op repeat staan. Volgens mij een van de mooiste boekingen dit jaar en een zekerheid voor de vrijdag. Zekerheid voor de zondag blijft Nation of Language, ook op repeat hiero. Lekker nieuw nummer en wellicht nog nieuw album?

Het nieuwe (live) album van BCNR kan mij niet bekoren. Evenals album van Sophie Straat waar ik helemaal niks mee heb. Over muziek en bandjes waar ik niks mee heb of niet begrijp gesproken, The Voidz, was dat een moetje voor BKS omdat ze vorig jaar the Strokes hadden?

tot zover. De post had wat langer kunnen zijn als Depeche Mode en Lana del Rey op BKS hadden gestaan. Maar helaas. Twee heerlijke albums 😁 in ieder geval.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Ze willen meer samenwerken met lokale initiatieven; dus dit past wel.
De vraag is wel of er als er op dat podium ook live-muziek is nog plek over blijft voor the Casbah. Ik geloof niet dat ik ergens in de communicatie over BKS23 de Casbah heb horen noemen....
De eerste jaren was ik wel enthousiast over The Casbah. Overdag er eens rond hangen, blikken bier drinken en punkmuziek. Diep in de nacht nog een paar bandjes. Tof. Vorig jaar met een volwaardig dagprogramma de nodige irritatie want veel te druk en je ziet geen reet als je niet op de eerste rijen staat. Ze hebben overigens dit jaar wel veel bandjes die er prima zouden passen dus ben benieuwd.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Mooi album van Pitou, zij maakt een hele goede ontwikkeling door. Voor de zaterdag een hele fijne om naar toe te gaan.
Album van Unknown Mortal Orchestra is meer van het zelfde. Prima dus, maar bij een clash tijdens de volle vrijdag delven ze weer het onderspit misschien.
Caroline Polacheck blijft bij mij op repeat staan. Volgens mij een van de mooiste boekingen dit jaar en een zekerheid voor de vrijdag. Zekerheid voor de zondag blijft Nation of Language, ook op repeat hiero. Lekker nieuw nummer en wellicht nog nieuw album?

Het nieuwe (live) album van BCNR kan mij niet bekoren. Evenals album van Sophie Straat waar ik helemaal niks mee heb. Over muziek en bandjes waar ik niks mee heb of niet begrijp gesproken, The Voidz, was dat een moetje voor BKS omdat ze vorig jaar the Strokes hadden?

tot zover. De post had wat langer kunnen zijn als Depeche Mode en Lana del Rey op BKS hadden gestaan. Maar helaas. Twee heerlijke albums 😁 in ieder geval.
Heerlijke chaos hoor, dat The Voidz. Kijk erg naar uit. Vraag me wel af of ze er nog een nieuwe plaat komt voor ze gaan touren want die laatste is toch al van 2018.

Over mooie nieuwe platen gesproken: die nieuwe van Lankum , echt indrukwekkend. Jaarlijstjes materiaal. Niet te missen straks!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion en yeaghi

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
De eerste jaren was ik wel enthousiast over The Casbah. Overdag er eens rond hangen, blikken bier drinken en punkmuziek. Diep in de nacht nog een paar bandjes. Tof. Vorig jaar met een volwaardig dagprogramma de nodige irritatie want veel te druk en je ziet geen reet als je niet op de eerste rijen staat. Ze hebben overigens dit jaar wel veel bandjes die er prima zouden passen dus ben benieuwd.
Klopt vorig jaar was het soms veel te druk of de tent te klein. Maar de beleving in die tent bleef wel erg lekker met een bandje. Je zietook altijd mensen verschrikt vertrekken als de band begint te spelen, vooral als ze dachten een mooi vrij plekje te hebben gespot bij de boxen.
Ik denk niet dat ze Casbah moeten vervangen voor dat skatepark Eight? Kan mooi bij elkaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Heerlijke chaos hoor, dat The Voidz. Kijk erg naar uit. Vraag me wel af of ze er nog een nieuwe plaat komt voor ze gaan touren want die laatste is toch al van 2018.

Over mooie nieuwe platen gesproken: die nieuwe van Lankum , echt indrukwekkend. Jaarlijstjes materiaal. Niet te missen straks!
Ieder zijn ding 😁. Lankum heb ik even gemist. Zal die eens beluisteren deze week. Ze komen op de zaterdag zie ik en daar heb ik nog wel ruimte 🪐
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

Gebruikers die dit onderwerp bekijken