Best Kept Secret 2023

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Zal het gros van mensen die Blur willen zien niet al lang en breed Lokerse Feesten tickets hebben?

Lijkt me sterk dat een Blur veel kaarten verschuift. Lokerse is met een nette kaartprijs ook niet uitverkocht.
Ik ben (als belg zijnde en voor wie Blur een van de hoogste spots op mijn BKS-wishlist in neemt) nog aan het wachten met een Lokerse ticket te kopen omdat ik blijf geloven dat ze op BKS zullen staan. Anderzijds blij dat het daar niet hopeloos uitverkocht is als backup plan.

EDIT: Net het tegenovergestelde van pongolesi dus
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: visdave34 en pongolesi

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ze blijven wat rommelen aan die BKS-website. Inmiddels wordt daar ook aangegeven dat 7 februari de dag gaat zijn van de aankondiging.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Misschien ook even hier posten: Live Is Live zou een tweede dagje toevoegen. Ticketverkoop start toevallig 's middags op 8 februari.

Als die twee verband houden, zou er alsnog sprake kunnen zijn van een touraankondiging door een nieuwe headliner.
Tame Impala? Björk?
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Zal het gros van mensen die Blur willen zien niet al lang en breed Lokerse Feesten tickets hebben?

Lijkt me sterk dat een Blur veel kaarten verschuift. Lokerse is met een nette kaartprijs ook niet uitverkocht.
Ik heb nog geen Lokerse ticket, daar wacht ik juist mee totdat BKS bekend is.
En ik zal niet de enige zijn waarschijnlijk.

EDIT: inderdaad niet de enige, zelfde als neracroft dus
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Ze blijven wat rommelen aan die BKS-website. Inmiddels wordt daar ook aangegeven dat 7 februari de dag gaat zijn van de aankondiging.
Nu de website af lijkt te zijn ben ik daar best blij mee. Stuk prettiger dan die van vorig jaar.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Nu de website af lijkt te zijn ben ik daar best blij mee. Stuk prettiger dan die van vorig jaar.
Er zitten nog wel wat grove randjes aan, maar het lijkt allemaal wel een stuk beter te werken dan het ding van afgelopen jaar of die van 2020/2021. Toch nog iets positiefs, na het gerommel met verkeerde data eerder vandaag.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

1-2-3-4

Playlistbediener
13 dec 2022
10
12
Sparks en the Veils zijn in de buurt van Tilburg (ze treden deze periode op in TivoliVredenburg).
En is VanWyck interessant?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Sparks kunnen we op basis van tourdata denk ik afschrijven.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Sparks en the Veils zijn in de buurt van Tilburg (ze treden deze periode op in TivoliVredenburg).
En is VanWyck interessant?
En The Veils kunnen we afschrijven want alleen de tiende is nog vrij en met 35 (of 5, maar zo voelt het wel) Nederlandse shows die ze gaan doen, gaan ze hier echt niet staan.
VanWyck, geen idee, maar is Nederlands dus dat is uiteraard wat makkelijker.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Het voelt inderdaad aan alsof BKS echt alleen nog wat kruimels op te rapen heeft... Ben echt heel benieuwd wat het gaat worden, maar de verwachtingen zijn nog nooit nog laag geweest.
Sigur Rós - Ben Howard - Liam Gallagher

Is klein. Maar ook wel on brand ofzo.
 
  • Grrr
Waarderingen: snoep

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Sigur Rós - Ben Howard - Liam Gallagher

Is klein. Maar ook wel on brand ofzo.
Vervang Gallagher voor Blur en ik ben tevreden. Rosalia zou ook nog kunnen, liefst ipv Ben Howard dan, maar die is ook best realistisch. Zoals ik zeg, heb de hoop op iets moois nog niet opgegeven. Een rijtje Sigur Ros/Ben Howard - Rosalia - Blur lijkt me na Alt J - The Strokes - Nick Cave toch ook niet zo veel gevraagd? En Gallagher als headliner moet je echt niet willen imo. Te matig.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Blur is echt wel > Kraftwerk en Arcade Fire lijkt me, toch zéker als publiekstrekker.

Het is gewoon de combo niet zo vaak zien + de setting op de ONE + de gemiddelde BKS-ganger heeft vaak wel een indie-achtergrond van toen hij/zij 16 was. En ik denk dat Blur/Britpop daar voor een heel groot deel mee in verweven zit en veel bands heeft beïnvloed van de 2000's indie zoals Arctic Monkeys, The Vaccines, Bloc Party, The Strokes,...
Het kan aan mij liggen, maar Blur verkoopt hun dag op de Lokerse Feesten niet eens instant uit. Dat zijn hoop en al, wat, 10.000 tickets?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Misschien ook even hier posten: Live Is Live zou een tweede dagje toevoegen. Ticketverkoop start toevallig 's middags op 8 februari.

Als die twee verband houden, zou er alsnog sprake kunnen zijn van een touraankondiging door een nieuwe headliner.
Ja, en stel je voor dat het dan CHIC is ofzo. Hebben ze vorig jaar ook gelapt, eerst The National aankondigen en de indruk wekken dat je veel indie gaat programmeren om dan met Bazart en Duran Duran af te komen. 🥴
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken