Best Kept Secret 2023

NatuurwijnFlowerboy

Playlistbediener
8 dec 2022
17
17
Voorzetje voor volgende week. Moeten de gemoederen bezig houden om over de 250 pagina's te komen.

Lana Del Rey / Björk / The Smile / Iggy Pop / FKA Twigs / Pusha T / Jake Bugg / Dope Lemon / Death Grips / Loyle Carner / NxWorries / BICEP (Live) / Yves Tumor / Black Country New Road / Warpaint / Joe Unknown / Sudan Archives / Warhaus / Holly Humberstone / Arlo Parks / Personal Trainer / Sevdaliza / The Beths / Nia Archives / piri & Tommy / Crack Cloud / Channel Tres / P-rallel / Eefje de Visser / Sherelle / Deki Alem / Girl Scout / Coloray / Joya Mooi / I Am Oak
 

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
158
75
Ook eens wat proberen:
Lana Del Rey / Sigur Ros / Blur / Darkside / NxWorries / St Vincent / Death Grips / Sparks / Pusha T / BICEP (Live) / Modest Mouse / The Mars Volta / Unknown Mortal Orchestra / Slowdive / Kevin Morby / The Comet is Coming / Four Tet / Danny Brown / Sudan Archives / Cloud Nothings / Personal Trainer / The Beths / Julia Jacklin / The Murder Capital / Yard Act / Gilla Band
 
  • Leuk
Waarderingen: coolstom

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Wtf! Van “in de loop van januari” tot belangrijke tweet en LOGO met spelfouten uploaden. Ik weet niet wat daar achter de schermen aan de hand is, maar elke keer als je denkt dat je alles hebt gehad, komt er weer iets nieuws. En tuurlijk wil je liever niet in de week van Lowlands zitten qua bekendmakingen en ticketverkoop: maar dit komt toch niet uit het niks vallen? In juni 2022 hadden we dit de organisatie ook al kunnen vertellen. Ze zijn ons niks verschuldigd maar kritiek op deze manier van werken is niet meer dan terecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en gretz

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Enige wat het inderdaad nog goed kan maken is een top programma, maar eerst zien en dan pas geloven.
Als het programma lijkt op de artwork van dit jaar, kan ik vast een belletje van Maurits verwachten. Dit is toch gewoon in Paint gemaakt?!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ja en zover ik weet nog steeds geen media op de hoogte.
Dat bleek dus een reden te hebben....
Ben benieuwd Jimmy wanneer jij wel signalen ontvangt dat er iets richting media gebeurd is. Neem ook aan dat er langzaam ook wel wat mailtjes/belletjes richting Friendly Fire gaan met de vraag wat er allemaal aan de hand is.
Ik zag in ieder geval Atze de Vries al speculeren op Twitter dat het te maken zou kunnen hebben met de aankondiging van Lowlands.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
shocked ron burgundy GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Ik vind de marketing, de vormgeving en de communicatie momenteel echt BKS onwaardig. Verlang terug naar hoe het tot een paar jaar terug was. Hopelijk gaan ze dit goed evalueren en leren ze hier van.

Dat weekje extra geduld is allemaal niet zo erg voor mij. Zeker als ze volgende week een goed programma kunnen presenteren.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Maar BKS, geen slimme move om pas na LL te komen. 4 maanden voor je festival pas je line-up droppen als Major zijnde. Heel apart. Ik ben heel erg nieuwsgierig geworden wat ze ervan hebben gemaakt en waarom dit zo is gelopen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik vind de marketing, de vormgeving en de communicatie momenteel echt BKS onwaardig. Verlang terug naar hoe het tot een paar jaar terug was. Hopelijk gaan ze dit goed evalueren en leren ze hier van.

Dat weekje extra geduld is allemaal niet zo erg voor mij. Zeker als ze volgende week een goed programma kunnen presenteren.
We moeten niet teveel verliezen in onze emoties. Maar ik snap het wel, de eerste jaren was BKS echt fris en fruitig onder het regime van Niels Aalberts die zijn talent aan het weggooien is bij een inspiratieloze 3voor12.

Maar met de koers van Roosmarijn Reijmer en daarna Maurits Westerik is het niet beter geworden. En soms zit ik er aan te denken om met witte zakdoekjes te gaan zwaaien tijdens BKS. En ik geloof allemaal dat ze hun best doen en dat wij hier makkelijk praten hebben. Maar toch heb ik soms het idee dat het voor deze mensen net iets te makkelijk is gegaan en daardoor en niet de identiteit van het festival te kunnen waarborgen.

Het is ook niet alleen de communicatie. Maar ook gewoon onbegrijpelijke dingen als een halve techno stage naast Nick Cave te programmeren, of een vreselijke afgekeurde botsautobaan neerzetten om hipster kleding in te verkopen. Bepaalde acts die worden geboekt. Het is toch wel iets langer aan de gang.

Ik zou gewoon graag een Walter van Roadburn type directeur zien. Zonder hippe dj sets, maar met een hart en gevoel voor zijn of haar eigen festival.

Zo dat was het melodramatisch momentje voor vandaag.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
We moeten niet teveel verliezen in onze emoties. Maar ik snap het wel, de eerste jaren was BKS echt fris en fruitig onder het regime van Niels Aalberts die zijn talent aan het weggooien is bij een inspiratieloze 3voor12.

Maar met de koers van Roosmarijn Reijmer en daarna Maurits Westerik is het niet beter geworden. En soms zit ik er aan te denken om met witte zakdoekjes te gaan zwaaien tijdens BKS. En ik geloof allemaal dat ze hun best doen en dat wij hier makkelijk praten hebben. Maar toch heb ik soms het idee dat het voor deze mensen net iets te makkelijk is gegaan en daardoor en niet de identiteit van het festival te kunnen waarborgen.

Het is ook niet alleen de communicatie. Maar ook gewoon onbegrijpelijke dingen als een halve techno stage naast Nick Cave te programmeren, of een vreselijke afgekeurde botsautobaan neerzetten om hipster kleding in te verkopen. Bepaalde acts die worden geboekt. Het is toch wel iets langer aan de gang.

Ik zou gewoon graag een Walter van Roadburn type directeur zien. Zonder hippe dj sets, maar met een hart en gevoel voor zijn of haar eigen festival.

Zo dat was het melodramatisch momentje voor vandaag.
Helemaal mee eens. Heel goed verwoord.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Als ze al spelfouten maken in hun logo... Dan kan het toch niet anders dat we leaks moeten vinden op de website?
Allen daarheen!
 
  • Haha
Waarderingen: noid

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Ik zou gewoon graag een Walter van Roadburn type directeur zien. Zonder hippe dj sets, maar met een hart en gevoel voor zijn of haar eigen festival.

Zo dat was het melodramatisch momentje voor vandaag.
Qua hart voor het festival zeker, al zou hij verder voor BKS echt niet werken. Wie ik wel echt graag het festival zou zien versterken is voormalig LGW-directeur Johan Gijssen. Hij is momenteel interim-directeur van Worm, maar dat loopt tot maart/april volgens mij. Zou qua visie uitstekend passen.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Ze weten echt wel wat ze doen. Kan niet wachten tot ze de eerste namen aankondigen en iedereen gewoon weer blij is en kaartjes koopt. Meeste mensen weten nietecht wat erbij komt kijken om een festival als dit neer te zetten.
Dan klopt hun communicatie niet, want ze geven blijkbaar toch veel mensen de indruk dat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Maar met een "spaceless haze of hidden secrets" kan je natuurlijk alle kanten uit.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Qua hart voor het festival zeker, al zou hij verder voor BKS echt niet werken. Wie ik wel echt graag het festival zou zien versterken is voormalig LGW-directeur Johan Gijssen. Hij is momenteel interim-directeur van Worm, maar dat loopt tot maart/april volgens mij. Zou qua visie uitstekend passen.
Dat zou wel wat zijn, zeg!
Maar een festivaldirecteur en een adviseur wordt voor een festival met 25.000 bezoekers wel wat veel....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken