Best Kept Secret 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Zou zo'n dikke spelfout nu werkelijk door niemand opgepikt worden voordat het logo online gezet wordt? Daar kijken toch meerdere mensen naar, wordt niet overgelaten aan een stagiair die dat op eigen houtje in elkaar zit te flansen...

Dus, wat zou de bedoeling ervan kunnen zijn? Gewoon reacties genereren? Of inderdaad een hint?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Ik heb net een mail gekregen: As one of our most loyal Best Kept-friends, we sincerely want to thank you for putting your trust in us by registering for BKS23. Next week we will release the vast majority of our program. After which all weekend ticket and accommodation sales will start. Day tickets will go on sale at a later date. You will be first in line for all further updates and ticket sales. Stay tuned.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Black Lies

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Zou zo'n dikke spelfout nu werkelijk door niemand opgepikt worden voordat het logo online gezet wordt? Daar kijken toch meerdere mensen naar, wordt niet overgelaten aan een stagiair die dat op eigen houtje in elkaar zit te flansen...

Dus, wat zou de bedoeling ervan kunnen zijn? Gewoon reacties genereren? Of inderdaad een hint?
Het loopt niet lekker qua marketing en communicatie hè? De tering zeg. Lijkt wel alsof er één iemand aan de knoppen draait. Het bericht op Twitter werd ook na een minuut weggehaald vanwege een spelfout...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
"Day tickets will go on sale at a later date".

Dat klinkt nog wel erg onduidelijk. Betekent dit dat ze nu al weten dat ze volgende week nog niet alle headliners bekend kunnen maken?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
"Day tickets will go on sale at a later date".

Dat klinkt nog wel erg onduidelijk. Betekent dit dat ze nu al weten dat ze volgende week nog niet alle headliners bekend kunnen maken?
Mwa dat weet ik niet. Vorig jaar gingen dagtickets begin februari in de verkoop, maar weekendtickets al in december. Misschien willen ze kijken hoe de verkoop loopt voor ze de verdeling dag/weekend maken.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Logo inderdaad aangepast nu, was dus wel degelijk een spelfout. Man man man, ik kon het mij niet voorstellen dat ze zó amateuristisch bezig waren, maar blijkbaar wel inderdaad...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
@wenteldave post net dat Sparks 14 juni in Tivoli staan. Zal dan wel geen BKS worden.
Al is het maar omdat ze de 8ste op Primavera Madrid, de tiende op Primavera Porto en de dertiende in Parijs staan. Ja, er zit een gat tussen van een aantal dagen, maar dat gaat lekker gebruikt worden om te rusten i.p.v. zich te haasten om de elfde op BKS te staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Logo inderdaad aangepast nu, was dus wel degelijk een spelfout. Man man man, ik kon het mij niet voorstellen dat ze zó amateuristisch bezig waren, maar blijkbaar wel inderdaad...
Na dit soort grapjes sluit ik qua line up ook niks meer uit. Richting het negatieve spectrum. Goldband?
 
  • Leuk
Waarderingen: JoLe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken