Best Kept Secret 2023

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
115
131
Als Lowlands goede namen heeft en dreigt uit te verkopen voordat de BKS namen binnen zijn, dan wordt het een jaartje Lowlands ipv BKS voor mij.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Om er dit jaar, nadat je jezelf eerst op gigantische achterstand ten op zichte van Lowlands en Down the Rabbit hole hebt gezet, te besluiten over te gaan op enkel weekendtickets zou toch de druppel zijn of niet?
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Ik ben wel bang dat de focus iets teveel gaat liggen op de experience ipv daadwerkelijk goede namen. Ik ga met name voor de muziek, goede eetgelegenheden is een leuke bijkomstigheid.

Maargoed, we gaan het zien.
Ik heb precies hetzelfde. Ben bang dat de focus op lekker experiencen en veel dj podia komt en andere zaken waarvoor ik niet naar BKS ging.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553
Als ik zie welke namen er in het Lowlands VoorSpel voorbij komen, begin ik wel steeds meer daar naar te kijken ja. Als hun kaartverkoop start voordat BKS ook maar een naam gelost heeft gaan ze echt een dramatische verkoop tegemoet ben ik bang. Veel te veel mensen die hun festival budget dan al aan DTRH/RW/Lowlands besteed hebben…
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Net voor de deadline aangeven dat je de belofte niet gaat waarmaken, klinkt een beetje alsof BKS last heeft van crippling social anixiety.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Als ik zie welke namen er in het Lowlands VoorSpel voorbij komen, begin ik wel steeds meer daar naar te kijken ja. Als hun kaartverkoop start voordat BKS ook maar een naam gelost heeft gaan ze echt een dramatische verkoop tegemoet ben ik bang.
Ga daar maar vanuit. Woensdag namen en zaterdag verkoop zou me niet verbazen. 2-0 achter voor er ook maar een naam bekend is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Lijkt me dat er gewoon dagtickets komen. Als Lowlands en DTRH al uitverkocht zijn ga je het met alleen weekendtickets het niet redden. Zie overigens ook nergens wat staan over dat er geen dagtickets komen.

Al met al lijkt het tot nu toe niet goed te gaan. Maargoed, vorig jaar september ging de vrijdag van Draaimolen Festival ook niet goed (hoofdpodium niet af, o.a. NS staking) en dat was een van mijn leukste festivalmemories 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: NatuurwijnFlowerboy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken