Best Kept Secret 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Zou dit uitstel niet gewoon te maken hebben met het feit dat LL morgen of overmorgen met nieuws komt?
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
368
119
Dan zal het wel tegenzitten qua boekingen of het niet mogen bekend maken van een naam. Daarnaast willen ze waarschijnlijk niet in dezelfde week als PKP/LL zitten qua aankondigingen/vvk
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Wat een kansloos bericjt ook weer, met hun "THREE DAY INFINITY" Ja, we gaan gefucked worden.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Dan toch Lana? Haar album was laatst wat uitgesteld, dus wellicht ook touraankondiging?

Maargoed. We hebben dus een soort van datum. Volgende week de sale en namen dan?

Lijkt me we een gigaclash in aankondigingen met o.a. Lowlands die je wilt voorkomen als festivalorganisatie. Mensen gaan nu toch eerder hun geld uitgeven aan Lowlands als die eerder komen met namen?
 
  • Leuk
Waarderingen: NatuurwijnFlowerboy

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
368
119
Is het vaker zo geweest dat je alleen maar weekendtickets kunt kopen en later pas dagtickets?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Sterk is het allemaal niet. Ben toch wel erg benieuwd hoe dit allemaal komt. Hopelijk komt die Andere Tijden uitzending er echt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Dat hadden ze van tevoren kunnen weten toch? Lowlands komt altijd rond deze tijd.
Dat klopt. Maar misschien wilde BKS wel bijvoorbeeld tussen 15 en 20 januari het programma droppen. En is daar omstandigheden vertraging in gekomen. Dan kan ik me voorstellen dat ze het iets verder doorschuiven. Juist omdat ze weten dat ze anders in vaarwater LL komen. Geen idee hoor, probeer ook maar verklaringen te bedenken voor deze discutabele communicatiestrategie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Ik ben wel bang dat de focus iets teveel gaat liggen op de experience ipv daadwerkelijk goede namen. Ik ga met name voor de muziek, goede eetgelegenheden is een leuke bijkomstigheid.

Maargoed, we gaan het zien.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
368
119
Ik ben wel bang dat de focus iets teveel gaat liggen op de experience ipv daadwerkelijk goede namen. Ik ga met name voor de muziek, goede eetgelegenheden is een leuke bijkomstigheid.

Maargoed, we gaan het zien.
Dit zou idd verklaren waarom er in eerste instantie alleen maar weekendtickets verkocht gaan worden
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ja waarschijnlijk wel. Dit gaat wel impact hebben op de verkoop van BKS. Er zijn veel mensen die zowel naar LL als BKS willen maar niet in dezelfde maand voor beide willen of kunnen betalen.
Als Lowlands zaterdag al start met de verkoop dan zijn ze straks door twee festivals ingehaald. Met hoe snel LL normaal uitverkoopt zie ik twijfelaars gewoon daar maar voor kiezen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken