Best Kept Secret 2023

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Durf het bijna niet te zeggen maar klinkt best goed hoor dat White Lies. Denk dat ik op BKS wel zou gaan kijken als er verder niets beters zou zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
158
75
White Lies, prima voor Paaspop, Vestrock, Nirwana etc. maar hoop dat ze wegblijven op BKS :)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Wie bepaalt dat eigenlijk, een echte bks naam?
Eerst de organisatie, dan het publiek.
Maar wij mogen hier best een mening hebben over vraag of het bij het BKS-profiel past.
Waarbij ik me wel aansluit bij de mening van Indiaan dat BKS niet voor bands als Whte Lies bedacht is.... Als je op Bospop, Paaspop, of Vestrock staat dan past BKS niet meer. Maar dat vond ik ook over Novastar, en die stonden er ook, en daar was nog best wat publiek bij.....
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
White Lies zou prima kunnen maar een echte BKS naam vind ik het ook niet.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Ze moeten haast wel met iets bijzonders komen na vorig jaar met Nick Cave, the strokes, beach house dus ik denk dat het zoiets wordt:

Blur/QOTSA - The 1975/Depeche Mode - Skrillex/Darkside

Turnstile, Men I trust, The molded Peaches, Bar Italia, Saâda Bonaire, Jockstrap, black country new road, Japanese breakfest, Bru-C, Four Tet, Pusha-T, St. Vincent, Caroline Polacheck, Gilla Band, Perfume, The bycomet is coming, tzusing, the soft pink truth, Sudan Archives, pinkpantheress
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Ik had door de jaren heen al zodanig geïnternaliseerd dat White Lies niks voor mij is, dat ik me bij deze hele discussie afvroeg of ik het überhaupt weleens geluisterd heb. Vandaag dan maar gedaan en nee, het is inderdaad niks voor mij. Maar ik heb echt geen enkel idee waarom dit niet op BKS zou kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ze moeten haast wel met iets bijzonders komen na vorig jaar met Nick Cave, the strokes, beach house dus ik denk dat het zoiets wordt:

Blur/QOTSA - The 1975/Depeche Mode - Skrillex/Darkside

Turnstile, Men I trust, The molded Peaches, Bar Italia, Saâda Bonaire, Jockstrap, black country new road, Japanese breakfest, Bru-C, Four Tet, Pusha-T, St. Vincent, Caroline Polacheck, Gilla Band, Perfume, The bycomet is coming, tzusing, the soft pink truth, Sudan Archives, pinkpantheress
Dit is vragen om teleurstelling… Qotsa staat al op Pinkpop; Depeche Mode doet alleen de Primavera’s als festival en Skrillex heeft natuurlijk niets met BKS te maken.

Het programma 2022 laat zich niet zo gemakkelijk opvolgen…
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik had door de jaren heen al zodanig geïnternaliseerd dat White Lies niks voor mij is, dat ik me bij deze hele discussie afvroeg of ik het überhaupt weleens geluisterd heb. Vandaag dan maar gedaan en nee, het is inderdaad niks voor mij. Maar ik heb echt geen enkel idee waarom dit niet op BKS zou kunnen.
Omdat het een progressief muzikaal festival zou moeten zijn en daarmee ook hun bestaansrecht in het festivallandschap mag innemen. Het is niet dat dat ik iets tegen heb op White Lies, want nogmaals ik vind het zelf ook best prima. Maar dit zijn niet de acts waar de pijlen op gericht zou moeten zijn.

Ik vind Green Day op Lowlands een goed idee, BKS no pleace. Ik vermaak me prima bij Kaiser Chiefs, maar dan heb ik toch liever Slowdive staan. White Lies of Built To Spill.. dan moet BKS toch voor die laatste gaan lijkt me. De discussie is dan ook breder dan White Lies opzichzelf en daarom heeft het ook geen zin ok daar op in te gaan. Het is geen hetze of wat dan ook.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: noid

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Eerst de organisatie, dan het publiek.
Maar wij mogen hier best een mening hebben over vraag of het bij het BKS-profiel past.
Waarbij ik me wel aansluit bij de mening van Indiaan dat BKS niet voor bands als Whte Lies bedacht is.... Als je op Bospop, Paaspop, of Vestrock staat dan past BKS niet meer. Maar dat vond ik ook over Novastar, en die stonden er ook, en daar was nog best wat publiek bij.....
Maar zet Frans Bauer op het affiche en die zal ook de andere stages leegtrekken. Dat wil niet zeggen dat je die jaarlijks moet boeken (maar Pinkpop moet dit natuurlijk dus wel doen).
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Omdat het een progressief muzikaal festival zou moeten zijn en daarmee ook hun bestaansrecht in het festivallandschap mag innemen. Het is niet dat dat ik iets tegen heb op White Lies, want nogmaals ik vind het zelf ook best prima.
Ik vind het helemaal niet prima, ik kon tot nu toe heel goed leven met niet luisteren naar White Lies en dat ga ik denk ik de rest van mijn leven weer zo voortzetten.

Desalniettemin hoor ik er gewoon niet in wat er niet "progressief" is aan White Lies, dat wel "progressief" is aan bijvoorbeeld Interpol of Fontaines DC.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik vind het helemaal niet prima, ik kon tot nu toe heel goed leven met niet luisteren naar White Lies en dat ga ik denk ik de rest van mijn leven weer zo voortzetten.

Desalniettemin hoor ik er gewoon niet in wat er niet "progressief" is aan White Lies, dat wel "progressief" is aan bijvoorbeeld Interpol of Fontaines DC.
Het is niet meer aan mee om dit keer op keer te moeten uitleggen, om het vervolgens afgescheept te worden dat het slechts een mening is, en waar de gebruikelijke poppetjes weer boven komen drijven.

BKS valt of staat echt niet door White Lies. En daar gaat het niet om. Maar het valt of staat wel met een achterban die iedere willekeurige act maar blijkbaar ok vind wat eventueel wel of niet op BKS staat. Dat het standpunt “White Lies past beter niet op BKS” vraagt om uitleg baart me veel meer zorgen om eerlijk te zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken