Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ik hoop het. Je redenering klinkt logisch.
Zouden ze weer (bijna) het hele programma bekend maken?

Hoop eigenlijk van niet. Elke week een paar namen vind ik het leukste maar dat zal marketing technisch wel niet handig zijn. Ik mis ook de appjes die je eerst altijd kreeg.
Ik vond de bekendmaking van het programma afgelopen jaar wel leuk gedaan, met de preview van St Paul. Zoiets mogen ze dit jaar eigenlijk wel weer doen.

Als ze maar ver wegblijven bij het "dit is het complete programma" waarna er toch nog een paar namen blijken te zijn.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222

Lijkt me bijzonder pijnlijk voor Woo Hah dit. Bijzondere keuze om Awakenings dan wel door te laten gaan.
Dit net in het Overige Nederlandse Festivals topic gegooid, maar ook wel relevant voor BKS. Omdat de gemeente een stuk minder klachten over BKS ontvangt kunnen die vooralsnog wel gebruik blijven maken van het terrein. Zou ook eeuwig zonde zijn als dat niet zo was.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Ik vond de bekendmaking van het programma afgelopen jaar wel leuk gedaan, met de preview van St Paul. Zoiets mogen ze dit jaar eigenlijk wel weer doen.

Als ze maar ver wegblijven bij het "dit is het complete programma" waarna er toch nog een paar namen blijken te zijn.
Was inderdaad best aardig. Vind het vooral leuk om meerdere pakketje te krijgen. Dat is meer voorpret. Ook fijner om in te luisteren.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Dit net in het Overige Nederlandse Festivals topic gegooid, maar ook wel relevant voor BKS. Omdat de gemeente een stuk minder klachten over BKS ontvangt kunnen die vooralsnog wel gebruik blijven maken van het terrein. Zou ook eeuwig zonde zijn als dat niet zo was.
Laten we het hopen dat BKS wel kan blijven want het terrein is bepalend voor de identiteit. Daarnaast is het voor mij erg dichtbij wat zeer prettig is.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Dit net in het Overige Nederlandse Festivals topic gegooid, maar ook wel relevant voor BKS. Omdat de gemeente een stuk minder klachten over BKS ontvangt kunnen die vooralsnog wel gebruik blijven maken van het terrein. Zou ook eeuwig zonde zijn als dat niet zo was.
Wat gek eigenlijk dat ze Woo Hah dan schrappen en dat technofestival laten staan. Al vond ik Woo Hah toch beter passen bij de Spoorzone in Tilburg, maar die zal wel te klein zijn inmiddel
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
BD meldt alleen dat WOO-HAH! volgend jaar niet plaatsvindt op het terrein van Beekse Bergen en dat ze niet weten waarom.
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
Niemand in de omgeving van het festival terrein is rauwig om het vertrek van WooHah. Was echt een dissonant in vergelijking met de drie andere festivals. De bezoekers maakten er echt een zooitje van. Er waren speciale schoonmaakploegen actief om de omgeving rond het festivalterrein schoon te maken. Het leek nergens op.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ben benieuwd of er deze week nieuws komt, nu ook Primavera, Northside en DTRH allemaal met nieuws gaan komen.

Het is dit jaar ook niet heel gemakkelijk om in te schatten welke headliners er dit jaar in beeld zijn. Vorig jaar was duidelijk dat the Strokes, Nick Cave, the National en Massive Attack allemaal in de buurt waren. Nu zijn eigenlijk alleen Phoenix en the 1975 duidelijke kanshebbers. Toch wel een ander kaliber, en ik kan me niet echt voorstellen dat die er beiden staan (en als een van beiden er staat, doe dan Phoenix maar).

Van veel namen die in het forum genoemd zijn weten we eigenlijk nog niet of die volgend jaar Europese festivals doen. Sigur Ros, the National of Björk bijvoorbeeld. In ieder geval komen er met de PS-aankonding straks genoeg kanshebbers bij (die we daarna weer deels kunnen wegstrepen door DTRH).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ben benieuwd of er deze week nieuws komt, nu ook Primavera, Northside en DTRH allemaal met nieuws gaan komen.

Het is dit jaar ook niet heel gemakkelijk om in te schatten welke headliners er dit jaar in beeld zijn. Vorig jaar was duidelijk dat the Strokes, Nick Cave, the National en Massive Attack allemaal in de buurt waren. Nu zijn eigenlijk alleen Phoenix en the 1975 duidelijke kanshebbers. Toch wel een ander kaliber, en ik kan me niet echt voorstellen dat die er beiden staan (en als een van beiden er staat, doe dan Phoenix maar).

Van veel namen die in het forum genoemd zijn weten we eigenlijk nog niet of die volgend jaar Europese festivals doen. Sigur Ros, the National of Björk bijvoorbeeld. In ieder geval komen er met de PS-aankonding straks genoeg kanshebbers bij (die we daarna weer deels kunnen wegstrepen door DTRH).
Ik wil Mackelmore ook niet uitsluiten. No joke. Beetje hetzelfde verhaal als The 1975. Al hoop ik echt van niet.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ik wil Mackelmore ook niet uitsluiten. No joke. Beetje hetzelfde verhaal als The 1975. Al hoop ik echt van niet.
Die tour van Macklemore wordt door Mojo gedaan, niet door Friendly Fire. Deze mag je wel afschrijven.

Ik zie op efestivals dat een zelfbenoemde insider Blur noemt voor de Primavera's. Als dat waar is dan wordt BKS ook nog een kleine mogelijkheid.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Die tour van Macklemore wordt door Mojo gedaan, niet door Friendly Fire. Deze mag je wel afschrijven.

Ik zie op efestivals dat een zelfbenoemde insider Blur noemt voor de Primavera's. Als dat waar is dan wordt BKS ook nog een kleine mogelijkheid.
Mooi zo, dan heeft hij een transfer gemaakt. Dodged a bullet there. Er valt inderdaad nog weinig van te zeggen. Phoenix kan ik best waarderen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Mooi zo, dan heeft hij een transfer gemaakt. Dodged a bullet there. Er valt inderdaad nog weinig van te zeggen. Phoenix kan ik best waarderen.
Phoenix nooit live gezien, maar wat ik er zo van zie lijkt me het best passend voor BKS.
Lijkt me zeker zo goed als afgelopen jaar Alt-J.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
The 1975 trouwens op de BKS-zaterdag naar Rock for People in Tsjechië (zijn daar headliner naast Muse en Snotlip).
Met een beetje mazzel gaan die inderdaad aan BKS voorbij!
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Phoenix nooit live gezien, maar wat ik er zo van zie lijkt me het best passend voor BKS.
Lijkt me zeker zo goed als afgelopen jaar Alt-J.
Idem hier. Dus zou mooi mee genomen zijn. Maurits noemde ze natuurlijk al vorig jaar in het eindinterview. Maar ik heb wel op mijn twijfels of Phoenix genoeg kaarten verkoopt.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Idem hier. Dus zou mooi mee genomen zijn. Maurits noemde ze natuurlijk al vorig jaar in het eindinterview. Maar ik heb wel op mijn twijfels of Phoenix genoeg kaarten verkoopt.
Er moet wel wat meer bij, ja. In Nederland hebben ze alleen in zalen als Paradiso en (het oude) Tivoli gestaan. Wel in 2013 afsluiter van het tweede podium van de Pinkpopzaterdag.
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
100
130
Phoenix in Paradiso was echt geweldig, zouden echt heel goed op bks passen naar mijn mening.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
Er moet wel wat meer bij, ja. In Nederland hebben ze alleen in zalen als Paradiso en (het oude) Tivoli gestaan. Wel in 2013 afsluiter van het tweede podium van de Pinkpopzaterdag.
en Alt-J was toen de afsluiter van de tent. Is Alt-J sinds 2013 meer gegroeid dan Phoenix?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken