Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Pinkpop.

Dus of stuk droger richting de 30 graden. Of juist regen en onweer. Grens tussen een laag en hoog druk gebied komt tussen de grens van Nederland en Duitsland te liggen.

Kan dus nog alle kanten opgaan op dit moment.

Zelf denk ik gewoon nog steeds droogte en zoals nu. Dus zonnetje , wolkje maar dan 25 graden. Zou wel ideaal zijn. Alleen jammer dat het gras dan wel heel droog is.
zo lang het niet als vorig jaar gaat worden 37 a 39 graden en veel te droog!

volgens mij was de maandag 27 graden, dat leek tov van de eeste 2 dagen afgelopen jaar "fris"
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ter info voor de thuisblijvers

NPO2Extra geeft vrijdag 16e vanaf 13:30 alleen maar Pinkpop 2023 aan om uit te zenden!
fyi in de hele ochtend van de 16e en een paar keer eerder aankomende week, Napret Pinkpop 2022 op NPO2Extra
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
weer een Pinkpop act megahit op 3FM, RONDƉ scoort 3FM Megahit met 'Break My Heart'
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
422
ter info voor de thuisblijvers

NPO2Extra geeft vrijdag 16e vanaf 13:30 alleen maar Pinkpop 2023 aan om uit te zenden!
fyi in de hele ochtend van de 16e en een paar keer eerder aankomende week, Napret Pinkpop 2022 op NPO2Extra
En morgenavond op NPO3 21.58 voorbeschouwing 2023 en terugblik 2022
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995

PRIMEUR !​


het officiele Amnesty Pinkpop hoedje 2023​

voor alle info zie:
https://webshop.amnesty.nl/blog/amnesty-in-actie-tijdens-pinkpop-2023/

2.png


De Pinkpop hoedjes zijn een iconisch onderdeel van het jaarlijkse muziekfestival. Dit jaar is het ontwerp van het hoedje geĆÆnspireerd door popart, met een stijlvolle en opvallende twist. Aan de ene kant is het hoedje zwart met wit, terwijl de andere zijde een hippe roze en gele popart print heeft. Natuurlijk ontbreekt het bekende Pinkpop logo niet en is ook de bekende Amnesty kaars afgebeeld op het hoedje.

Roze en zwarte historische hoedjes met Pinkpop logo
Naast het speciale Pinkpop hoedje 2023 zijn ook de roze en zwarte historische hoedjes met het bekende Pinkpop logo beschikbaar. Deze klassieke hoedjes zijn al jaren een geliefd item onder festivalgangers en mogen natuurlijk niet ontbreken in je collectie.
3.png


Kosten van het Pinkpop hoedje 2023
De kosten van het Pinkpop hoedje 2023 zijn 5 muntjes. Hiermee steun je dus niet alleen een goed doel, maar heb je ook een uniek en stijlvol accessoire om je festivaloutfit compleet te maken. Het hoedje is alleen te koop op het festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
290

PRIMEUR !​


het officiele Amnesty Pinkpop hoedje 2023​

voor alle info zie:
https://webshop.amnesty.nl/blog/amnesty-in-actie-tijdens-pinkpop-2023/

2.png


De Pinkpop hoedjes zijn een iconisch onderdeel van het jaarlijkse muziekfestival. Dit jaar is het ontwerp van het hoedje geĆÆnspireerd door popart, met een stijlvolle en opvallende twist. Aan de ene kant is het hoedje zwart met wit, terwijl de andere zijde een hippe roze en gele popart print heeft. Natuurlijk ontbreekt het bekende Pinkpop logo niet en is ook de bekende Amnesty kaars afgebeeld op het hoedje.

Roze en zwarte historische hoedjes met Pinkpop logo
Naast het speciale Pinkpop hoedje 2023 zijn ook de roze en zwarte historische hoedjes met het bekende Pinkpop logo beschikbaar. Deze klassieke hoedjes zijn al jaren een geliefd item onder festivalgangers en mogen natuurlijk niet ontbreken in je collectie.
3.png


Kosten van het Pinkpop hoedje 2023
De kosten van het Pinkpop hoedje 2023 zijn 5 muntjes. Hiermee steun je dus niet alleen een goed doel, maar heb je ook een uniek en stijlvol accessoire om je festivaloutfit compleet te maken. Het hoedje is alleen te koop op het festival.
Nice heb ze bij aanschaf tickets al bij besteld, dus bij aankomst ze gelijk maar even ophalen. Vorig jaar waren ze snel uitverkocht
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
ter info voor de thuisblijvers

NPO2Extra geeft vrijdag 16e vanaf 13:30 alleen maar Pinkpop 2023 aan om uit te zenden!
fyi in de hele ochtend van de 16e en een paar keer eerder aankomende week, Napret Pinkpop 2022 op NPO2Extra
Kanaal 44 bij Caiway. Lekker chill. Hele dag Pinkpop er op
 

TBK

Campingartiest
21 dec 2018
98
72
HĆ© mensen,
Ik lees al een tijd mee maar reageer eigenlijk nooit. Maar ik heb zin in mijn 7e weekend Pinkpop!
Woensdag het cup to cup systeem ervaren bij Muse. Ik vond het eigenlijk wel prima. Je gaat er wat socialer van drinken.. sommigen wachten ff, anderen drinken wat door haha!
 

3 biertjes en een koffie

Playlistbediener
3 jun 2022
6
26
HĆ© mensen,
Ik lees al een tijd mee maar reageer eigenlijk nooit. Maar ik heb zin in mijn 7e weekend Pinkpop!
Woensdag het cup to cup systeem ervaren bij Muse. Ik vond het eigenlijk wel prima. Je gaat er wat socialer van drinken.. sommigen wachten ff, anderen drinken wat door haha!
Wij halen altijd elke keer 2 bier per persoon maar dat gaat niet zo makkelijk met de munten. Dan maar een groot bier!

Vraagje - zijn de grotere bier glazen precies 2 keer zoveel? Dus 0.25 en 0.5 liter? Zag ergens dat iemand dacht 0.3 en 0.5.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.448
7.019
Om de stemming er goed in te krijgen. Wat zijn je eigen geluksmomentjes bij Pinkpop in al die jaren? Voor mij in 2016 zo een momentje. Mijn vrouw wil redelijk vooraan staan bij Bastille. Het zal wel..ik ga wel mee. En daar komt de zanger langs. Ik high five em wel. Mist ie. Dumbass. Maar wel grappig.


Zo te zien kon ie er zelf ook wel om lachen, dat is dan wel weer mooi
 

jeroenm

Playlistbediener
10 jun 2023
12
3
Vinden jullie het spoorboekje in de app ook zo slecht? Ik kan er maar niet aan wennen dat het van boven naar beneden door mijn scherm loopt. Wordt denk ik de papieren versie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken