Pinkpop 2023

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
330
265
Via @Bartjuh1981 in het Bruce Springsteen topic via https://twitter.com/bruce2023tour:

FyJ55heWYAEPSbq
Blijft die middelste toren staan voor PP?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Nee, nog nooit gezien dat Pinkpop 3 torens heeft.
inderdaad, en Pinkpop zal ook wel voor de 2 kleine tentjes FoH gaan weer
het rolstoelplatform links zal wel naar rechts achter gaan voor North stage
en de barriers voor "golden cirlce" gaan ook anders worden, ga ik van uit
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Ik was er graag heen gegaan, maar na Bruce, Muse en nog Pinkpop wordt het toch wel wat veel.
Over een paar jaar kunnen de kinderen mee, dat maakt het een stuk makkelijker :)
Ja precies, vind het jammer Bruce niet te zien. Maar als de kinderen groter zijn wordt het wel wat makkelijker.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Met Bruce zondag én geen regen komende week zal het gras ook wat veranderen in een zandvlakte ben ik bang
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Surprise optreden van Rowwen Hezze om het veld 'vochtig' te houden, ik zeg doen!
Nou ik was afgelopen zaterdag op het eigen festival van Rowwen Hèze "De Wei In" in America, en daar was het veld zo droog dat aan 't eind van de dag iedereen letterlijk bruin van het stof/zand zag.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Nou ik was afgelopen zaterdag op het eigen festival van Rowwen Hèze "De Wei In" in America, en daar was het veld zo droog dat aan 't eind van de dag iedereen letterlijk bruin van het stof/zand zag.
Dat zal op Pinkpop niet anders zijn, of ze moeten komende week nog goed gaan sproeien.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik zou niet positief zijn over het weer mensen.

Het plakt nu al aan alle kanten hier. Gras langs de wegen is gortdroog en het is benauwend warm.

Naar mijn mening dus een negatieve weersontwikkeling omdat het wat te warm gaat worden weer.

Die warmte blijft overal nu hangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Sws een lucifer nu en je hebt een heidebrand. Het is warm met harde wind. Ideaal voor bosbranden lol.

Maar goed. Om het positief te kijken waarschijnlijk geen regen en wel wat koeler dan dit weekend!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Voor Bruce of voor Pinkpop? Warmte as. zondag bij Bruce maakt me niet uit, maar ik wil geen onweer.
Pinkpop.

Dus of stuk droger richting de 30 graden. Of juist regen en onweer. Grens tussen een laag en hoog druk gebied komt tussen de grens van Nederland en Duitsland te liggen.

Kan dus nog alle kanten opgaan op dit moment.

Zelf denk ik gewoon nog steeds droogte en zoals nu. Dus zonnetje , wolkje maar dan 25 graden. Zou wel ideaal zijn. Alleen jammer dat het gras dan wel heel droog is.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken