Pinkpop 2023

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Via priority Guns N roses tickets nog maar 65 euro. Verkoopt dus heel slecht.

Speciale actie.

Ik kon even het juiste forum niet vinden hiervoor?
Het begint pijnlijk te worden hoe slecht die kaartverkoop gaat (althans zo lijkt het)

OVERAL reclame, gratis kaarten winnen, kortingen……
Ik twijfel ook om nog te gaan hoor, maar Axl Rose laat het helaas nu op een coverband van zichzelf lijken :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Het begint pijnlijk te worden hoe slecht die kaartverkoop gaat (althans zo lijkt het)

OVERAL reclame, gratis kaarten winnen, kortingen……
Ik twijfel ook om nog te gaan hoor, maar Axl Rose laat het helaas nu op een coverband van zichzelf lijken :(

Ik was er graag heen gegaan, maar na Bruce, Muse en nog Pinkpop wordt het toch wel wat veel.
Over een paar jaar kunnen de kinderen mee, dat maakt het een stuk makkelijker :)
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
het Pinkpop weekend schiet nu de 7 daagse weersverwachting in


Parkeerplaatsen gaan open donderdag 15:00
Camping gaat open donderdag 18:00
1686291349496.png

Festival terrein gaat open vrijdag 11:00
Programma start vrijdag 12:00 met Madoux in de Tent
1686291570264.png
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Ziet er perfect uit! 0.1 mm, dat dringt niet door mijn pinkpop hoedje heen dus geen probleem.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
tips voor een leek?
waar moet ik rekening mee houden, hoe zit het met drank bonnetjes?
roze hoedjes waar?
kortom hit me up met de insider tips
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
tips voor een leek?
waar moet ik rekening mee houden, hoe zit het met drank bonnetjes?
roze hoedjes waar?
kortom hit me up met de insider tips
munten zijn per strookjes van 5 te koop aan de kassa's of muntautomaten (verdeeld over het terrein) per 5 voor 17,50
loop nooit meteen naar de eerste automaat, loop altijd eerst het veld op, verderop staan automaten waar vaak niemend bij staat.

je krijgt bij binnenkomst een "token" dat is voor het cup to cup systeem, lever je beker in voor een nieuwe beker (anders kost dat een halve munt voor een nieuwe beker)

de officiele roze hoedjes bij de Amnesty stand (niet bij de merch), de Amnesty stand ligt naast de Silent Disco (Stille Jan) en de Tent Stage

ik zelf loop altijd na binnenkomst eerst een ronde langs het terrein, ten eerste voor de feeling, ten tweede om te kijken waar welke eettentjes staan.

beste tips, mensen goed smeren, genoeg drinken en het water is gratis... en zeker niet flikflooien in de bosje daar zitten teken

1686296795570.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Via @Bartjuh1981 in het Bruce Springsteen topic via https://twitter.com/bruce2023tour:

FyJ55heWYAEPSbq
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Dat zijn beide rolstoelplatformen, maar die zullen voor Pinkpop weer verplaatst worden. Dit is de inrichting voor Bruce.
Ah oke. Ja ik begreep al dat dit voor Bruce was, maar ze staan op precies dezelfde plek (althans die rechter) als waar hij ook op Pinkpop komt te staan. Het komt een beetje over als een belediging, en zo bedoel ik het niet, maar ik begrijp dat er bij Bruce meer van die plekken nodig zijn ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ter vergelijking voor zondag zal het zo iets zijn
dus er komt nog MOJO-barrier / Golden Circle
2 rolstoelplatformen, links / rechts
3 lichtmasten en 1 front of house

voor Pinkpop worden deze zaken nog anders verzet


1686299564676.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken