Pinkpop 2023

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
473
193
Wij staan hem dan juist in te laden
Hoe laat gaan de meeste donderdag? Vorig jaar waren wij rond 19:00/19:30 bij camping B en was het veld waar wij normaal liggen al vol. Toen uitgeweken naar een ander veld! Dit jaar zijn we van plan wat eerder te gaan in totaal hebben we 6 tenten mee dus moeten wel een beetje ruimte hebben.
 

3 biertjes en een koffie

Playlistbediener
3 jun 2022
6
26
Hallo iedereen, een paar week geleden uit mijn winterslaap gekomen met deze mooi weer.

Gesprekken over het inpakken van de auto, het weer, de nieuwe indeling....heerlijk. Alle opmerkingen en gedachten mee lezen op deze forum is nu al een vaste onderdeel van mijn Pinkpop voorpret.

Wat vind ik van de line-up? Best goed, iets voor iedereen. Veel artiesten al gezien maar ook aardig wat nieuws voor mij te ontdekken.
Wie mis ik in de line-up? Sam Fender had ik graag willen zien en Frank Carter and the Rattlesnakes hoeft van mij geen jaar over te slaan voordat ze terugkomen.
Wat vind ik van de nieuwe layout? Beter dan voorheen. Ik hou van een beetje afwisseling. Noord en zuid podium tegenover elkaar werkt goed.
Prijs van een munt? Tja, zou graag nog 3,20 willen betalen maar had de 3,50 al verwacht. Ga geen druppel bier minder drinken!
Camping A, B of C? Logeren in Simpelveld - heb wat comfort nodig om elke dag te herstellen en we hebben een Bob mee ;)
Watervoorziening? Altijd genoeg kunnen vinden in mijn bier.
Het weer? Wij krijgen perfect festival weer volgens ons in-huis meteoroloog Nikln. Vorig jaar was wel iets te warm maar ik vond dat de 40 graden ook voordelen had - ik hoefde de hele dag niet naar het toilet te gaan - de bier verdampte gewoon.

Heb er zin in! Kan niet wachten.........
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
ik wil zelfs aansluiten op een FL meet :LOL:
Dat heb ik mij ook jaren voorgenomen om nou eens die mensen te zien die NÓG fanatieker van zijn van Pinkpop dan ik.
En dan sta je op het terrein en tja er is geen tijd meer, geen buitenwereld en vooral niet veel nadenken en dan vergeet ik het dus altijd.

Dit jaar kom ik weer even kijken en het vergeten vermoedelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn1617899561

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.486
1.930
Zelf vind ik de opstelling Noord - Zuid tegenover elkaar dikke prima. Dit zorgde afgelopen jaar voor een paar leuke momenten, zoals de confetti wat op Zuid aan het einde van een optreden werd afgeschoten, kwam over dwarrelen precies op het moment dat Nothing But Thieves de drums inzette op Noord. "Priceless" leuke momentjes, die je van tevoren niet kunt plannen..
Danny Vera die al een paar minuten over tijd was en dat we allemaal verlost werden van zijn gelul door het geweld van IDLES ❤️
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
Via priority Guns N roses tickets nog maar 65 euro. Verkoopt dus heel slecht.

Speciale actie.

Ik kon even het juiste forum niet vinden hiervoor?
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Hoe laat gaan de meeste donderdag? Vorig jaar waren wij rond 19:00/19:30 bij camping B en was het veld waar wij normaal liggen al vol. Toen uitgeweken naar een ander veld! Dit jaar zijn we van plan wat eerder te gaan in totaal hebben we 6 tenten mee dus moeten wel een beetje ruimte hebben.
Vorig jaar waren wij 16:30 uur aangekomen en hadden toen alle vrije keuze op camping B

Weet iemand ongeveer hoe laat je bij camping A moet aankomen?
15:00
14:00
13:00 ??
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn1617899561

JorttB

Playlistbediener
8 aug 2022
37
14
Na een geslaagde vrijdag vorig jaar dit jaar opnieuw een vrijdagje Pinkpop, vooral voor Editors, ben blij dat ze een dik uur hebben gekregen, dat wordt hopelijk een goed sfeertje in het voorvak. Wel jammer dat TWOD dan weer van achteraan luisteren wordt maarja. Verder nog The Haunted Youth, Niall Horan, The Lumineers en natuurlijk Pink maken de dag wel compleet. Super veel zin in!
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: anouk_ en Nikfestilover

Gebruikers die dit onderwerp bekijken