Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Hahaha! 😂 moet je eerlijk zeggen, ik ben een rock liefhebber in hart en nieren, maar stiekem kijk ik wel uit naar Pink. Ik bekeek de setlist en zie 75% meezingers staan. Bij Robbie Williams wordt dit voor mij ook jeugdsentiment.
Grapje ze vliegt toch over het podium.

Verder ga ik niks meer spoilen.

De Peppers en Robbie gaan dit niet verslaan qua show element denk ik.

Wordt leuk!!!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Hahaha! 😂 moet je eerlijk zeggen, ik ben een rock liefhebber in hart en nieren, maar stiekem kijk ik wel uit naar Pink. Ik bekeek de setlist en zie 75% meezingers staan. Bij Robbie Williams wordt dit voor mij ook jeugdsentiment.
Laten we eerlijk zijn…. De setlist is toch gewoon goud… Had veel erger kunnen aflopen met die twee laatste albums.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345

Voor de liefhebber.

Eerste 13 nummers een fijne setlist. Daarna komen een aantal nummers die ik niet ken (nieuwer werk denk ik?), tegen het eind dan de verschrikkelijke recente singles om af te sluiten met beters.

Denk dat ik dit wel de leukste van de drie headliners ga vinden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
zo verschrikkelijk zijn die nieuwe nummers toch niet?

Heerlijke setlist! Ga me nu echt afvragen op welke plek ik Editors wil zien. Want ver naar voor schuifelen voor TWOD en iets meer aanschuiven om P!nk op een goeie plek te zien is wel heel verleidelijk...
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW en hersenscheetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
zo verschrikkelijk zijn die nieuwe nummers toch niet?

Heerlijke setlist! Ga me nu echt afvragen op welke plek ik Editors wil zien. Want ver naar voor schuifelen voor TWOD en iets meer aanschuiven om P!nk op een goeie plek te zien is wel heel verleidelijk...

Trustfall vind ik met een positieve bril matig, maar Never gonna not dance again is wel één van de slechtste nummers dat ik in lange tijd heb gehoord.

Maar goed, verder best positief erover. En Editors - TWOD - Pink is een uitstekend rijtje op vrijdagavond.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Landgraver

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
zo verschrikkelijk zijn die nieuwe nummers toch niet?

Heerlijke setlist! Ga me nu echt afvragen op welke plek ik Editors wil zien. Want ver naar voor schuifelen voor TWOD en iets meer aanschuiven om P!nk op een goeie plek te zien is wel heel verleidelijk...
Ik zou voor Pink opteren.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.619
zo verschrikkelijk zijn die nieuwe nummers toch niet?

Heerlijke setlist! Ga me nu echt afvragen op welke plek ik Editors wil zien. Want ver naar voor schuifelen voor TWOD en iets meer aanschuiven om P!nk op een goeie plek te zien is wel heel verleidelijk...
Altin Gun!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken