Pinkpop 2023

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
1,5 bon maar? Zwaar blond ook voor die prijs of toch 2 bonnen?
Ken de bierkaart van het speciaalbierterras op Pinkpop niet uit mijn hoofd, maar er stonden er een aantal op voor 1,5 munt en een aantal voor 2 munten. Dus even afwachten welke ze hebben en wat ie kost, maar dan heb je een indicatie...
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
ik denk, als we eenmaal een paar uutjes in het festival gedruis zitten, dat de meeste mensen niet meer letten op de muntprijs...

ter vergelijking, toen ik laatst bij Rowwen Heze was in Rodahal Kerkrade, was de muntprijs ook 3,50... weerhield veel bezoekers er niet van om 1 tray bier te bestellen waarvan er maar 2 opgedronken werden en de andere 4 rijkelijk over het publiek gegooid werden! om maar een uiterst uitzonderlijk voorbeeld te noemen
tja maar als je een kaart voor Rowwen Heze koopt dan staat er in de voorwaarden dat je verplicht met bier moet gooien.
Was super gaaf de eerste keer dat ik dit meemaakte 🍻🍻🍻
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
330
265
Ken de bierkaart van het speciaalbierterras op Pinkpop niet uit mijn hoofd, maar er stonden er een aantal op voor 1,5 munt en een aantal voor 2 munten. Dus even afwachten welke ze hebben en wat ie kost, maar dan heb je een indicatie...
De andere biertjes weet ik niet, weizen wel want die kon je bij elke bar halen voor 1.5 munt ipv enkel bij de Brand speciaalbier spot. Wellicht hebben ze de bieren met hoger alcohol% op 2 munten gezet
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Tja... Van tevoren weet je meestal wel dat Pinkpop een prijzig weekend wordt. Ik zie het altijd als een stedentrip, daar ga je ook niet rekening houden met je geld en gewoon genieten. Maar daar is natuurlijk iedereen anders in.

Een geslaagd weekend zal het sowieso worden, ik heb er zin in!! Zondag eerst 'Voorproeven' Met The Boss, dan op donderdagavond de traditionele Pinkpop BBQ thuis en dan is het tijd!
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
De andere biertjes weet ik niet, weizen wel want die kon je bij elke bar halen voor 1.5 munt ipv enkel bij de Brand speciaalbier spot. Wellicht hebben ze de bieren met hoger alcohol% op 2 munten gezet
Twee munten voor een Weizen zou werkelijk te exorbitant zijn, 7 euro voor 1 bier. Het zal wel 1,5 munt zijn en dan hebben we het ook nog steeds over 5,25 en dat is al een behoorlijk bedrag.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en RimkoW

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Voor de mensen die er nog over twijfelden. Harry Styles is heel zeker een headliner voor Pinkpop en uitermate geschikt. De vraag is hoe lang hij nog te groot blijft om te headlinen…
Dat zou toch niemand ter discussie stellen he?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ja, dan geraken we inderdaad weer op de discussie van een aantal (tientallen) pagina's geleden.
Denk dat zulke artiesten gewoon zelf bepalen of ze ook eens een zomer zin hebben om festivals te doen. Als ze dat besluiten, zal ieder majorfestival in de rij staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Ja, dan geraken we inderdaad weer op de discussie van een aantal (tientallen) pagina's geleden.
Denk dat zulke artiesten gewoon zelf bepalen of ze ook eens een zomer zin hebben om festivals te doen. Als ze dat besluiten, zal ieder majorfestival in de rij staan.

Wat in het geval van Styles best cool is, omdat die zo ontzettend hard gegroeid is. Ik denk dat het minder dan een jaar geleden is dat de discussie hier serieus was of hij een major als Pinkpop wel kon headlinen...
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Tja, Wat is te groot? Metallica verkoopt ook gewoon twee arena's uit en staan ook op Pinkpop. Andere muziek, snap ik. Als je kijkt wat Arctic Monkeys momenteel aan het doen is in Engeland..... Deze waren ook niet Pinkpop headliner waardig (wat ik écht niet snap btw), Maar staan nu ook voor makkelijk 50.000+ mensen elke avond. Springsteen? die verkoopt ook alles uit voor een man of 70.000 wereldwijd. Zijn deze dan ook te groot?
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik weet niet of het absurd was. Niet iedereen was er nog van overtuigd. Hij timmerde hard aan de weg, maar zijn ouvre was nog vrij dun. Inmiddels twijfelt natuurlijk niemand er nog aan...
Pinkpop 2022 zou hij even veel albums op zak hebben gehad als Pinkpop 2023. Al kwam Harry's House pas mei vorig jaar uit natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Tja, Wat is te groot? Metallica verkoopt ook gewoon twee arena's uit en staan ook op Pinkpop.
Beide Metallica avonden waren niet uitverkocht volgens mij. En wat Arctic Monkeys in Engeland doet is niet echt relevant voor Nederland (al zouden die imo ook een prima Pinkpop headliner zijn).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken