Pinkpop 2023

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Ik zie trouwens regelmatig ouders met kinderen, wat vinden jullie nou een geschikte leeftijd. Ik zelf heb een dochtertje die toen ze 2,5/3 was toen ze uit een auto nothing else Matters hoorde en zei, mama mooie muziek he😂😅. Ze zal het zeker leuk vinden als ze iets ouder is (wordt 6). Mijn vriend heeft 3 zoontjes 6, 9 en 11. Ik zou het leuk vinden om in elk geval mijn dochter (in elk geval) een keer mee te nemen, nu vind ik haar nog te jong. Maar wat vinden jullie een geschikte leeftijd? Ik bedoel ze hebben nu wel de leeftijd om te zeggen, ik ben moe, mijn voeten doen pijn, het is zo warm, ieuw het regent, duurt het nog lang, is het nog ver, ik wil naar huis, ik heb honger 😂 Hahaha enz.

Dus gewoon benieuwd wat jullie vinden wanneer welke leeftijd voor een kind?
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
De leeftijd dat je een kind mee kunt/wilt nemen, is volledig afhankelijk van het kind zelf.
Wij hebben onze zoon voor het eerst meegenomen toen hij 5 jaar was (2013).
Hij kon (en kan) enorm genieten van muziek en alles wat om hem heen gebeurt. Hij was vrij rustig, bleef gewoon bij ons, niet vervelend, genoot van alles en iedereen om hem heen. De high fives vlogen hem om de oren toen hij op mijn schouders zat te genieten.
Nu wordt ie bijna 16 (kan ik onderhand bij hem op de schouders, haha) en voelt zich helemaal thuis in dit soort omgevingen. Vorig jaar ging hij met zijn vrienden lekker zijn eigen gang..

Onze dochter daarentegen, snel afgeleid, is erg aanhankelijk in grote drukten. Ze wordt bijna 12, maar is nog niet mee geweest maar Pinkpop.
Zij gaat mee naar de kleinere festivals, zoals Parkcity Live, Pop on Top (voor de Zuid-limburgers wel bekend) en concerten in kleinere zalen. (Terwijl ik mijn zoon (toen 14) afgelopen jaar heb meegenomen naar London, Brixton Academy om The Prodigy te zien).

Dus, dat verschilt per kind, daar kun je als ouder alleen zelf over beslissen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: colette283

Demi

Playlistbediener
27 nov 2022
16
12
Ik vind deze muntprijs nog best meevallen. Ik ben dit jaar op 2 andere festivals geweest waar de goedkoopste muntprijs 3,70 per munt was... Al praat dat natuurlijk niet goed dat het ronduit belachelijk is dat je zoveel geld neerlegt voor wat eten en drinken. Gelukkig is Pinkpop maar 1 weekend en kunnen we daarna weer een heel jaar sparen voor de prijsverhogingen van volgend jaar!😉🥲
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW en brutus257

Roy Dykstra

Playlistbediener
27 apr 2014
43
15
Ik zie trouwens regelmatig ouders met kinderen, wat vinden jullie nou een geschikte leeftijd. Ik zelf heb een dochtertje die toen ze 2,5/3 was toen ze uit een auto nothing else Matters hoorde en zei, mama mooie muziek he😂😅. Ze zal het zeker leuk vinden als ze iets ouder is (wordt 6). Mijn vriend heeft 3 zoontjes 6, 9 en 11. Ik zou het leuk vinden om in elk geval mijn dochter (in elk geval) een keer mee te nemen, nu vind ik haar nog te jong. Maar wat vinden jullie een geschikte leeftijd? Ik bedoel ze hebben nu wel de leeftijd om te zeggen, ik ben moe, mijn voeten doen pijn, het is zo warm, ieuw het regent, duurt het nog lang, is het nog ver, ik wil naar huis, ik heb honger 😂 Hahaha enz.

Dus gewoon benieuwd wat jullie vinden wanneer welke leeftijd voor een kind?
Onze dochter gaat dit jaar voor de eerste keer één dag mee, 12 jaar. Ze wilde al eerder mee. Bewust voor gekozen om dat niet te doen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Hoezo? Er zullen weinig mensen zijn die hier iets mis mee vinden toch?

10 dagen nog!
zo lang het niet boven de 35graden (of minstens dik boven de 30gr) is of de hele dag in de poncho/regenjas moet lopen...

is alles prima!
we hebben inmiddels alles wel bekend nu, toch?
is maar 1 ding wat je zelf en wat de organisatie als Mojo of Pinkpop niet kunnen regelen, dat is het weer...
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Als we dan toch nog iets moeten zoeken om te klagen, ga ik het in een heel ver hoekje (op een ovaal terrein) zoeken:

Vanwege de droogte zal het wel heel stoffig worden op het terrein 😜
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.150
3.670
Gewoon zorgen dat je van tevoren al genoeg kunt drinken 😜.

Ik persoonlijk vind 3,50 redelijk. Nogmaals het is veel geld uiteindelijk aan het einde van de rit. Maar het had erger gekund in deze tijd.

Vandaar even naar de kermis in Geleen geweest, op sommige plekken 4/5euro voor een blikje. Dan vind ik dit 3,50 ook nog wel meevallen.
Maar op dezelfde kermis betaalde ik vrijdag 5 euro voor een Kasteel Tripel op het terras. Je hebt dus keuze qua prijs/kwaliteit. Op Pinkpop niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik denk, als we eenmaal een paar uutjes in het festival gedruis zitten, dat de meeste mensen niet meer letten op de muntprijs...

ter vergelijking, toen ik laatst bij Rowwen Heze was in Rodahal Kerkrade, was de muntprijs ook 3,50... weerhield veel bezoekers er niet van om 1 tray bier te bestellen waarvan er maar 2 opgedronken werden en de andere 4 rijkelijk over het publiek gegooid werden! om maar een uiterst uitzonderlijk voorbeeld te noemen
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en hersenscheetje

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Maar op dezelfde kermis betaalde ik vrijdag 5 euro voor een Kasteel Tripel op het terras. Je hebt dus keuze qua prijs/kwaliteit. Op Pinkpop niet.
Daarom zei ik ook al plaatselijk, nee de prijs voor de munten heb je niet in de hand, wel of je 1munt voor een biertje uitgeeft of -3 voor een cocktail of dat jij 5/6 munten voor een hele pizza uitgeeft of bijvoorbeeld 3/4munten voor een punt (munten aantal is gewoon een voorbeeld helemaal precies weet ik het niet).

Heerlijk trouwens kasteel tripel met dit weer op het terras 😁.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken