Pinkpop 2023

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
€3,50 is niet bepaald meevallen toch? Gewoon enorm veel geld als je het mij vraagt..
Tuurlijk is het heel veel, maar in deze tijd zou ik het voor 0.3 nog wel acceptabel vinden... voor 0.2 wel echt veel.

En zoals gezegd het eten is hoe dan ook niet normaal duur
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
927
440
Goed gegokt, stevige prijs zeker voor het eten als het 3 of 4 munten kost.En afwachten hoeveel nu echt de inhoud is van de bekers / krimpflatie....artikel is toch van vorig jaar?Gelukkig is het vakantiegeld binnen....
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

neus

Dagopener
16 mrt 2019
579
298
0.3 lijkt het me zeker niet (Ik koop vaak grote, en dat zijn gewoon 2 kleine, en dat is echt geen 0.6 liter).
Zou zeggen dat het 0.25 is?

3.50...zoals hierboven al gezegd, verbaast het me niet maar het begint wel aan te tikken zo. Een broodje voor bij je snack voor 3.50 bijvoorbeeld is echt te zot.

Maargoed, het gaat de pret niet drukken!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
389
298
Ja was te verwachten. Ze zouden net als op Werchter ook de mogelijkheid moeten hebben ze in voorverkoop te kopen. Daar zijn ze dan 3,25 op terrein zelf zijn ze ook 3,50

Maar ja gelukkig heb ik aardig wat overwerk en toeslag uren op werk gemaakt de laatste maanden en worden die allemaal uitbetaald.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Was te verwachten de muntprijs. Bij de gemiddelde concerten in de Ziggo of Johan Cruyff betaal je vaak al meer dan €4 voor 0,25..
Vind het dus nog redelijk meevallen
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Correctie,
Was te verwachten de muntprijs. Bij de gemiddelde concerten in de Ziggo of Johan Cruyff betaal je vaak al meer dan €4 voor 0,25..
Vind het dus nog redelijk meevallen
Correctie, even gecontroleerd; klein biertje kost in Ziggo tegenwoordig zelfs 5,25😅
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Correctie,

Correctie, even gecontroleerd; klein biertje kost in Ziggo tegenwoordig zelfs 5,25😅
Tja daar wordt ik dus dwars van. Dus gaat er extra sterke drank mee. Wij kunnen het prima betalen maar het wordt met dergelijke prijzen een principe kwestie.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Gewoon zorgen dat je van tevoren al genoeg kunt drinken 😜.

Ik persoonlijk vind 3,50 redelijk. Nogmaals het is veel geld uiteindelijk aan het einde van de rit. Maar het had erger gekund in deze tijd.

Vandaar even naar de kermis in Geleen geweest, op sommige plekken 4/5euro voor een blikje. Dan vind ik dit 3,50 ook nog wel meevallen.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken