Pinkpop 2023

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Vind het sowieso al vrij bijzonder dat een festival, dat al meer dan 30 jaar plaatsvindt op dezelfde locatie, het moeilijk krijgt met een basisvoorziening als er een warme dag aanbreekt. Verder geen m² vrije schaduw te vinden op het terrein en dan ook nog partytenten verbieden op de camping. Op naar de 80.000 bezoekers.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Als je 65000 mensen op een veld stopt is dit hoe ze zich gedragen. Dat kun je wel dom vinden, maar dat is hoe het is en daar kun je wel iets beter mee omgaan als organisatie.
Wij hebben ons aan het begin van dag 1 verbaasd over die rij bij WML. Zijn hem ook meteen voorbij gelopen. Om vervolgens de rest van die warme vrijdag nagenoeg nooit in de rij te staan bij welk waterpunt bij de wc’s dan ook. Zaterdag idem dito. Er zijn altijd verbeterpunten natuurlijk. Maar de overgrote massa is gewoon goed aan zijn water gekomen. En Pinkpop is tot de max van de watercapaciteit gegaan, dat was de limiet van hun kunnen mbt deze extreme situatie. Dat de nadruk nadien met name ligt op tekortkomingen van Pinkpop mbt water vind ik dan ook niet terecht. Mensen die een uur in rij staan en daarover klagen is heel erg logisch. Alleen had je echt niet in die rij hoeven staan. Dat weet ik uit 2 tropische dagen aan ervaring…
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Jezus wat een negativiteit. Als P!nk niet je muziek is hoef je het hier niet constant te herhalen.

Er zijn genoeg mensen die het wel leuke muziek vinden.

us wat een negativiteit. Als P!nk niet je muziek is hoef je het hier niet constant te herhalen.

Er zijn genoeg mensen die het wel leuke muziek vinden.
I
Ik heb respect voor artiesten die turnen, veel bewegen en daarbij nog goed kunnen zingen. Dit doet Beyoncé bijvoorbeeld ook net zoals Taylor Swift. Je moet het maar kunnen en dat 2-3 uur lang en een paar keer per week.

Overigens ook respect voor de artiesten die zingen, als een gek over het podium heen en weer bewegen en dan nog geweldig gitaarspel leveren. Ik doe het ze niet na.
Zeker ,pak maar eens Helene Fischer met haar huidige tournee i.c.m CIrcue du Soleil pracht show maar het zingen staat niet meer op de 1e plaats.Geef mij maar goed geluid en een goede lichtshow.Krijg toch bij sommige artiesten een gevoel van overkill.
 
  • On fire
Waarderingen: Mark's Kal

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
volledige tekst op pinkpop.nl/faq/

Wat is muntprijs?
Op Pinkpop betaal je eten en drinken (en sommige diensten) met consumptiemunten. De munten worden verkocht per 5 munten voor €17,50. Er zijn genoeg muntenkassa’s en automaten aanwezig op het festivalterrein. De muntenkassa’s bij de ingang zijn het drukst. Geen zin om in de rij te staan? Koop dan je munten bij een van de minder drukke locaties, bijvoorbeeld die bij de Tent Stage. Bij elke muntenkassa kun je betalen met je pinpas (Maestro) of creditcard. Consumptiemunten worden minimaal per 5 stuks verkocht en zijn alleen tijdens Pinkpop 2023 geldig. Dit jaar is het mogelijk om niet-gebruikte munten in te leveren. Op vrijdag, zaterdag en zondag kun je bij de muntenkassa’s bij de ingang tussen 21:00 en 00:00 uur overgebleven munten inleveren. Let op, dit kan alleen op deze locatie, alleen op de festivaldagen en niet op de campings.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

legenden

Playlistbediener
1 jun 2023
46
31
De hoogtepunten van PP '23?

- Volgens de media? de 3 headliners i guess
- Volgens de mensen hier op Festileaks? TWOD, HOLLYWOOD VAMPIRES,
- En voor jezelf? EDITORS, BRUTUS, ONE REPUBLIC

2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van PP '23?
BRUTUS, en The Script weer als herboren ondanks het verlies van hun gitarist.
MGK gaat het ook niet zo slecht doen als de meeste hier denken.


3. Wat wordt de grootste tegenvaller van PP '23?
RHCP

4. Wat wordt de grootste meevaller van PP '23?
Niet zo druk op het terrein en dat t wel meevalt met die water punten

5. Wat worden andere sleutelmomenten van PP '23?
verrassingsoptreden van Jan Smit
aankondiging van de eerste headliner van 2024 alvast


6. En wat verwacht je als eindoordeel over PP '23?
8..
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
volledige tekst op pinkpop.nl/faq/

Wat is muntprijs?
Op Pinkpop betaal je eten en drinken (en sommige diensten) met consumptiemunten. De munten worden verkocht per 5 munten voor €17,50. Er zijn genoeg muntenkassa’s en automaten aanwezig op het festivalterrein. De muntenkassa’s bij de ingang zijn het drukst. Geen zin om in de rij te staan? Koop dan je munten bij een van de minder drukke locaties, bijvoorbeeld die bij de Tent Stage. Bij elke muntenkassa kun je betalen met je pinpas (Maestro) of creditcard. Consumptiemunten worden minimaal per 5 stuks verkocht en zijn alleen tijdens Pinkpop 2023 geldig. Dit jaar is het mogelijk om niet-gebruikte munten in te leveren. Op vrijdag, zaterdag en zondag kun je bij de muntenkassa’s bij de ingang tussen 21:00 en 00:00 uur overgebleven munten inleveren. Let op, dit kan alleen op deze locatie, alleen op de festivaldagen en niet op de campings.
Dit is toch wel echt een flinke meevaller!! 3,50 per muntje. Pfoe daar komen we mooi mee weg… toch?
 
  • Wow
Waarderingen: Loek123

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
3,50 voor een muntje/bon.. meevaller, nee.. was het te verwachten, ja.

Voor een biertje van 0,25 of 0,3 is dat te doen, echter wordt eten echt duurder, waar je snel 2, 3 of 4 muntjes moet neerleggen. Zo vind ik 7 euro voor een standaard hamburger wel "gortig" worden.
Desalwelteplus, zal ik er niet minder om eten/drinken. Wellicht wel de keuze om een keer een simpel frietje te pakken in plaats van een hamburger bijvoorbeeld.

Nu alleen nog de zekerheid van 22-24 graden, zonnetje met af en toe een wolkje en alles is afgevinkt!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Op pinkpop is het 0.3 volgens het artikel van festileaks vorig jaar. Nu dus ook lijkt mij?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken