Pinkpop 2023

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Jezus wat een negativiteit. Als P!nk niet je muziek is hoef je het hier niet constant te herhalen.

Er zijn genoeg mensen die het wel leuke muziek vinden.
Dat heeft dus niks met de muziek te maken wat ik daar zeg, het is toch juist leuk als er wat variatie in de shows zit? Is ze straks 60 en vliegt ze nog over iedereen, leuk hoor
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Wat een verschrikkelijk nummer is me dat zeg 🤣 kwam ook veeeeelll te vaak op 3fm voorbij en dan ging de radio maar weer uit
Ja, eens. Het staat echt ver af van wat ze jaren terug maakte. Never Gonna Not Dance Again is ook zo'n draak van een nummer. Ben ook niet zo'n fan van haar nieuwe werk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Dat heeft dus niks met de muziek te maken wat ik daar zeg, het is toch juist leuk als er wat variatie in de shows zit? Is ze straks 60 en vliegt ze nog over iedereen, leuk hoor
Ik snap de negativiteit niet helemaal hierover. Naar mijn idee is P!nk juist de artiest die heel erg nadenkt over show elementen en variatie in haar shows.

De tour van 2019 was niet te vergelijken met de shows van een eerdere tour.

Dus begrijp het niet helemaal.
Dat het vliegen terug blijft komen heeft er misschien ook mee te maken dat de fans dat juist continu terug willen zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Hoop vooral dat ze niet al te veel recent werk doet. Trustfall is bijzonder matig, maar die single ervoor liet Nielson nog creatief lijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ja, eens. Het staat echt ver af van wat ze jaren terug maakte. Never Gonna Not Dance Again is ook zo'n draak van een nummer. Ben ook niet zo'n fan van haar nieuwe werk.
Ja klopt! Haar nieuwe album is niet goed. Funhouse vind ik zelf een heel goed album en missundaztood. Laatste twee albums toch echt matig. Ook beautiful trauma vond ik niet zo goed als de begin albums.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik snap de negativiteit niet helemaal hierover. Naar mijn idee is P!nk juist de artiest die heel erg nadenkt over show elementen en variatie in haar shows.

De tour van 2019 was niet te vergelijken met de shows van een eerdere tour.

Dus begrijp het niet helemaal.
Dat het vliegen terug blijft komen heeft er misschien ook mee te maken dat de fans dat juist continu terug willen zien.
Dat mag jij niet snappen.
Zo mag ik vinden dat dat trucje nu wel leuk geweest is toch?
Hetzelfde zou ik zeggen als Stromae over 5 jaar weer zou touren met de twerkende hond bijvoorbeeld of Coldplay met die lichtgevende bandjes
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ja klopt! Haar nieuwe album is niet goed. Funhouse vind ik zelf een heel goed album en missundaztood. Laatste twee albums toch echt matig. Ook beautiful trauma vond ik niet zo goed als de begin albums.
Ja, helemaal eens. Hoop dat ze weer eens teruggaat naar waar ze mee begon. Die mierzoete popnummers van haar zijn het net niet. Tekstueel ook vrij matig.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
290
Over het publiek vliegen doet ze eigenlijk bijna elke tour. Heb er vertrouwen in dat het nu weer gaat gebeuren.

Sowieso gaat er ook gebruik worden gemaakt van grote springkussens…als ik haar insta moet geloven. Ik denk die act waarbij ze over een trap lopen en iemand steeds van de trap valt en op het springkussen terecht komt.

Deze act maar dan iets aangepast en met misschien meer dansers:

Ja klopt haar al veel gezien en altijd wel van de vlieg capriolen. Laatste keer Pinkpop was in 2010. Toen was ik er natuurlijk ook mijn 10e Pinkpop was dat. Laatste keer Pink was 2019 Malieveld


Wat de negatieve reacties over acts op Pinkpop, prima als je ‘t niks vindt, ga je naar wat anders, maar er zijn genoeg Pinkpoppers die deze acts wel leuk vinden. Laten we samen met elkaar gewoon weer lekker genieten van ‘t leukste festival dat Pinkpop is.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.929
1.705
Als je bij de WC's gratis drinkbaar water kunt tappen, dan zijn extra tappunten toch eigenlijk een extra luxe? Dacht juist dat het vorig jaar op Pinkpop misging omdat het water uit de kranen bij de WC's niet drinkbaar was...
Jawel dat was het wel. Het ging echter mis dat ze dit niet gecommuniceerd hadden. Leermomentje voor dit jaar. Kijken of het straks op het terrein dit keer wel goed is aangegeven…
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en Jamel

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.929
1.705
En ik kan me herinneren dat bij Pinkpop de rij gewoon een uur was, althans aan de hand van alle comments op het forum van toen.
Op Graspop was het ideaal geregeld met de waterpunten op de toiletten
De eerste de beste rij om de hoek van de ingang wel ja. Net als dat de eerste bar, friettent en muntenverkoop 3x drukker zijn dan de rest. Teveel mensen kijken gewoon niet verder en sluiten braaf aan bij de eerste de beste rij. En dan staan ze te lang te wachten en gaan ze klagen op de socials. Ze zitten niet 100% fout, maar zo erg als je daar las was het totaal niet…
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
290
De eerste de beste rij om de hoek van de ingang wel ja. Net als dat de eerste bar, friettent en muntenverkoop 3x drukker zijn dan de rest. Teveel mensen kijken gewoon niet verder en sluiten braaf aan bij de eerste de beste rij. En dan staan ze te lang te wachten en gaan ze klagen op de socials. Ze zitten niet 100% fout, maar zo erg als je daar las was het totaal niet…
Precies te veel kuddevolk, die totaal niet verder kijken of stuk verder willen lopen. Zijn genoeg plekken waar ‘t stuk rustiger is, je moet alleen wat verder lopen. Heb vorig jaar nergens langer dan 15min voor toilet, eten/drinken en water moeten wachten. En regelmatig veel korter. Dat vindt ik zeer acceptabel
 
Laatst bewerkt:

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik vind het niet heel acceptabel dat je het hele terrein moet afzoeken om niet minimaal een half uur in de rij te staan voor een slok water als het 35 graden is.

Tuurlijk was het uitzonderlijk warm, maar ook voor uitzonderlijke situaties moet een dergelijke organisatie klaar zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik vind het niet heel acceptabel dat je het hele terrein moet afzoeken om niet minimaal een half uur in de rij te staan voor een slok water als het 35 graden is.

Tuurlijk was het uitzonderlijk warm, maar ook voor uitzonderlijke situaties moet een dergelijke organisatie klaar zijn.
Was toch gewoon in elke hoek te vinden? Was weinig zoeken aan?
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Gebruikers die dit onderwerp bekijken