Pinkpop 2023

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Als je bij de WC's gratis drinkbaar water kunt tappen, dan zijn extra tappunten toch eigenlijk een extra luxe? Dacht juist dat het vorig jaar op Pinkpop misging omdat het water uit de kranen bij de WC's niet drinkbaar was...
Dat was heel goed drinkbaar, maar blijkbaar moet het voor 80% van de Pinkpop gangers eerst voorgekauwd worden... toen wij de rijen bij de waterpunten zagen zijn we direct naar de WC's gegaan. Was perfect de 1e dag, totdat het dus gemeld werd. Toen werd het daar ook gigantisch druk.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Klopt de eerste dag was dit geen drinkwater. Maar dit hebben ze aangepast van vrijdag op zaterdag. Zodat het water uit de kraan bij de wc’s ook drinkwater was.
Wat mij betreft zou dit dan ook voldoende zijn als alle kranen bij de toiletten ook drinkwater is.
Nee: men dácht dat het geen drinkwater was. Is het altijd geweest.
 
  • Winning
Waarderingen: hersenscheetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Als je bij de WC's gratis drinkbaar water kunt tappen, dan zijn extra tappunten toch eigenlijk een extra luxe? Dacht juist dat het vorig jaar op Pinkpop misging omdat het water uit de kranen bij de WC's niet drinkbaar was...
Ja idd. Op Graspop heb je.alleen drinkwater bij de toiletten dus volgens die logica zou je daar helemaal geen waterpunten hebben. En terwijl ik het bij Graspop juist ideaal geregeld vind elk jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Klopt de eerste dag was dit geen drinkwater. Maar dit hebben ze aangepast van vrijdag op zaterdag. Zodat het water uit de kraan bij de wc’s ook drinkwater was.
Wat mij betreft zou dit dan ook voldoende zijn als alle kranen bij de toiletten ook drinkwater is.
was op de eerste dag ook drinkwater... hing alleen op die Boels dingen nog een sticker met "geen drinkwater" , de slang die daar aan hing was gewoon WML tapwater
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Beetje kort door de bocht om de wc's maar mee te tellen. Knal er toch 2 punten bij man. Maak iets om rechts langs IBA te kunnen. Zorg voor een doorgang naar Stage 4. Zoveel vraagt men niet.
2 punten bij zetten... joh die WML stands zijn echt niet interressant. als je water wil hebben, kranen! zo veel mogelijk kranen op het terrein.
Volgens WML was de watertoevoer al op het maximaal ingezet in 2022.

Die doorgangen, tja, daar denken ze zelf blijkbaar anders over... ik had die doorgangen ook graag gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Dank. Ja, ik refereer alles aan Graspop, omdat dat mijn vaste festival is. Vorig jaar hadden we natuurlijk hetzelfde weer als jullie (zelfde weekend, redelijk dicht bij elkaar), dus was er ook bij ons extreem behoefte aan veel drinkbaar water. En bij ons kon je enkel bij de wc's water tappen (is standaard drinkbaar op Graspop). Nu ontstonden daar inderdaad midden op de dag wel rijen, maar ik heb daar nooit langer dan tien minuten staan wachten, meestal maar een paar minuten. Ging best wel vlot, mensen hielden ook rekening met elkaar en de rij achter hen door niet te lang te treuzelen. Dus als Pinkpop daar bovenop nog eens extra punten heeft waar je alleen water kunt tappen, klinkt dat best wel luxe. Al kun je met extreme hitte natuurlijk nooit genoeg waterpunten hebben.

En ik kan me herinneren dat bij Pinkpop de rij gewoon een uur was, althans aan de hand van alle comments op het forum van toen.
Op Graspop was het ideaal geregeld met de waterpunten op de toiletten
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Ja idd. Op Graspop heb je.alleen drinkwater bij de toiletten dus volgens die logica zou je daar helemaal geen waterpunten hebben. En terwijl ik het bij Graspop juist ideaal geregeld vind elk jaar.
Ik vergelijk dan weer met Werchter. Daar heb je drinkwater bij de toiletten en enkele opfrispunten (geen drinkwater) op het terrein.

Toen ik 2017 op Pinkpop was, vond ik die uitdeelpunten nou net een pluspunt tov RW.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Vorig jaar was water een drama, vanwege de extreme hitte. Was de eerste keer dat ik zelf ook echt last had van de hitte, terwijl ik er normaal goed tegen kan. We gaan het meemaken dit jaar, wellicht kan er ook weer gewoon bij de toiletten drinkwater gepakt worden.

Wat betreft de doorgang tent/noord aan de "andere" kant. Ik snap wel dat dit wat lastiger is om te realiseren. Met Noordpodium én de tent is daar natuurlijk altijd aardige bedrijvigheid om alle spullen van 2 stages naar en van de stages te krijgen. Een loopbrug was een van de opties, alhoewel daar wellicht nog wat veligheidsrisico's aan vast kunnen zitten.

Een extra doorgang richting stage 4 was wenselijk, om wat sneller van veld naar Stage 4 te komen. Nu blijft het telkens wel een wandelingetje, waar je rekening mee moet houden om op tijd ergens te zijn.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
ondertussen, vanochtend weer foto's gemaakt rond het terrein

South / Mainstage is er bijna.
barren staan ook al klaar en Wilhemina Skydeck
Er is al flink gestart met het podium van Stage 4 en een start gemaakt aan North.

Voor The Boss ziet het er goed op de rit uit!

Bekijk bijlage 5228

Bekijk bijlage 5229

Bekijk bijlage 5230

Bekijk bijlage 5231

Goed bezig Dennis, dat scheelt me weer een wandeling vanmiddag 😉

Er komt aardig wat vaart in nu zo te zien, met mainstage wat de hoogte in gaat en stage 4 in opbouw. Stage 4 lijkt toch op exact dezelfde plek te staan als vorig jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en DennisvdBr

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Goed bezig Dennis, dat scheelt me weer een wandeling vanmiddag 😉

Er komt aardig wat vaart in nu zo te zien, met mainstage wat de hoogte in gaat en stage 4 in opbouw. Stage 4 lijkt toch op exact dezelfde plek te staan als vorig jaar.
Ga vanmiddag eens kijken.Over 7 dagen langzaam klaarmaken voor the Boss.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Zullen ze deze week ook de prijs van de munten bekend maken? En zal die prijs het zelfde zijn bij bruce volgende week?
Daar ben ik ook wel echt benieuwd naar.
Alhoewel ik persoonlijk 3,20/3,50 nog niet eens zo gek duur vindt voor een festival. Ik bedoel natuurlijk is het veel geld, maar als je kijkt wat je tegenwoordig al kwijt bent op een terrasje of in de kroeg. Dan vind ik dat nog wel meevallen.
 
  • Haha
Waarderingen: elo

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Woensdag 7 juni de eerste show van de P!nk tour. Ik ben nu al benieuwd naar de productie die zij gaat meenemen. En natuurlijk ook benieuwd naar de setlist.

Dat gaat nog indrukwekkend worden….

Benieuwd waar de palen in de grond komen bij Pinkpop waar zij op zal gaan balanceren 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa en RalphiePinkpop

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
Woensdag 7 juni de eerste show van de P!nk tour. Ik ben nu al benieuwd naar de productie die zij gaat meenemen. En natuurlijk ook benieuwd naar de setlist.

Dat gaat nog indrukwekkend worden….

Benieuwd waar de palen in de grond komen bij Pinkpop waar zij op zal gaan balanceren 😉
Ja ben ook benieuwd, laatste keer dat ik haar gezien heb op Malieveld in 2019 was te gek en bleef ze vliegen over publiek. Zou super gaaf zijn als ze ook nu weer zo’n stunt uithaalt.

Is best wel apart dat the Script er zaterdag staat. Ook super veel zin in, hun 1e concert op vasteland van Europa zonder Mark. Gaat bijzonder worden
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ja ben ook benieuwd, laatste keer dat ik haar gezien heb op Malieveld in 2019 was te gek en bleef ze vliegen over publiek. Zou super gaaf zijn als ze ook nu weer zo’n stunt uithaalt.

Is best wel apart dat the Script er zaterdag staat. Ook super veel zin in, hun 1e concert op vasteland van Europa zonder Mark. Gaat bijzonder worden
Over het publiek vliegen doet ze eigenlijk bijna elke tour. Heb er vertrouwen in dat het nu weer gaat gebeuren.

Sowieso gaat er ook gebruik worden gemaakt van grote springkussens…als ik haar insta moet geloven. Ik denk die act waarbij ze over een trap lopen en iemand steeds van de trap valt en op het springkussen terecht komt.

Deze act maar dan iets aangepast en met misschien meer dansers:

 
  • Geweldig
Waarderingen: RalphiePinkpop

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Over het publiek vliegen doet ze eigenlijk bijna elke tour. Heb er vertrouwen in dat het nu weer gaat gebeuren.

Sowieso gaat er ook gebruik worden gemaakt van grote springkussens…als ik haar insta moet geloven. Ik denk die act waarbij ze over een trap lopen en iemand steeds van de trap valt en op het springkussen terecht komt.

Deze act maar dan iets aangepast en met misschien meer dansers:

Wat een verschrikkelijk nummer is me dat zeg 🤣 kwam ook veeeeelll te vaak op 3fm voorbij en dan ging de radio maar weer uit
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken