Pinkpop 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Aub Foo Fighters volgend jaar naar Pinkpop!
Zo, daar kan Pinkpop volgens mij niets verkeerd mee doen nee. Ik heb eigenlijk nooit een concert van ze bekeken, omdat de muziek me niet helemaal aantrekt. Maar ik zit nu te kijken en ze blazen me behoorlijk weg, ondanks dat het nog steeds niet helemaal mijn muziek is. Ik lees hier vaak dat ze het live niet helemaal zijn, omdat Grohl zoveel lult. Nou misschien komt dat nog, maar tot nu toe is het al een half uur aan één stuk door keihard knallen. Wat een energie!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
maar tot nu toe is het al een half uur aan één stuk door keihard knallen. Wat een energie!
Joh, dat beetje kletsen van Grohl altijd... Ik zie er altijd wel de lol van in in het totaal plaatje van de hele gig!

. Lijkt me wel een zekerheidje voor 2024.
Waar kan ik tekenen? Als Foo Fighters geen zekerheid zijn in 2024, vreet ik mijn roze hoedje op!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Joh, dat beetje kletsen van Grohl altijd... Ik zie er altijd wel de lol van in in het totaal plaatje van de hele gig!
Vlak nadat ik dat gepost had zei Grohl "hold up guys, I wanna talk to them". Ik dacht nu komt het. Maar dat viel echt hartstikke mee. Als dit het is, snap ik niet waar iedereen zich zo druk over maakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Zo, daar kan Pinkpop volgens mij niets verkeerd mee doen nee. Ik heb eigenlijk nooit een concert van ze bekeken, omdat de muziek me niet helemaal aantrekt. Maar ik zit nu te kijken en ze blazen me behoorlijk weg, ondanks dat het nog steeds niet helemaal mijn muziek is. Ik lees hier vaak dat ze het live niet helemaal zijn, omdat Grohl zoveel lult. Nou misschien komt dat nog, maar tot nu toe is het al een half uur aan één stuk door keihard knallen. Wat een energie!
In 2018 voor het eerst gezien op Pinkpop. Had helemaal niks met de muziek. Daarna fan geworden. Is retegoed live. Iets waar Metallica wat van kan leren want dat was vorig jaar toch niks vond ik…
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
In 2018 voor het eerst gezien op Pinkpop. Had helemaal niks met de muziek. Daarna fan geworden. Is retegoed live. Iets waar Metallica wat van kan leren want dat was vorig jaar toch niks vond ik…
Los van dat ik Metallica live ook echt heel goed vind, snap ik wel dat je fan bent geworden als die show vergelijkbaar is met wat ze vanavond doen. Ik zou me hier ook serieus mee vermaken als ik in het publiek stond.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Los van dat ik Metallica live ook echt heel goed vind, snap ik wel dat je fan bent geworden als die show vergelijkbaar is met wat ze vanavond doen. Ik zou me hier ook serieus mee vermaken als ik in het publiek stond.
Precies dat. Vind ik altijd het leuke aan Pinkpop of festivals. Dat ik dan toch fan word van zo’n band.

Metallica is het helaas niet gelukt. Misschien ook echt niet mijn smaak maar de show vond ik vorig jaar gewoon niet echt mijn ding. Denk dat de show van 2014 veel specialer was.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en Jamel

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.616
Metallica vond ik juist erg goed vorig jaar. Maargoed smaken verschillen. Welke headliner maakt dit jaar het meeste indruk?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Metallica vond ik juist erg goed vorig jaar. Maargoed smaken verschillen. Welke headliner maakt dit jaar het meeste indruk?
Mijn verwachtingen:

Ik denk dat dit P!nk gaat worden.
Die danst , springt , acrobatiek, vliegt over het publiek.

De Peppers gaan gewoon een prima show neerzetten maar zal niet mega spannend zijn.

Robbie Williams hele goede pop show maar soms misschien wat cliché en te zoet.

Dus voor mij zal het waarschijnlijk P!nk worden. Maar goed is maar waar je van houdt.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Precies dat. Vind ik altijd het leuke aan Pinkpop of festivals. Dat ik dan toch fan word van zo’n band.
Ik kan me er enkel maar bij aansluiten! Een aantal van mijn favoriete bands heb ik op festivals leren kennen. Er gaat heel weinig boven weggeblazen worden door een band waarnaar je voor het festival nog nooit naar geluisterd had of zelfs maar van gehoord had.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
P!NK met afstand. Robbie gezellig voor de meute. RHCP net zoals de afgelopen 20 jaar teleurstellend met het valse gebrabbel van Kiedis, onnodig lang zwak geklooi van Frusciante en af en toe lekker gek doen met Will Ferrell op drums en versleten vlooi op bass.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Mijn verdere verwachtingen:

Acts die gaan verrassen:

*Go_A in de tent. Dat gaat heel bijzonder worden. Check it out zou ik zeggen.

*The Hu. De naam zegt genoeg.

*Hollywood Vampires.

* Maisie Peters.

*Blackwave ….

Verder nog even nadenken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
P!NK met afstand. Robbie gezellig voor de meute. RHCP net zoals de afgelopen 20 jaar teleurstellend met het valse gebrabbel van Kiedis, onnodig lang zwak geklooi van Frusciante en af en toe lekker gek doen met Will Ferrell op drums en versleten vlooi op bass.
Kon het niet beter verwoorden. Maar precies dit. En als pop liefhebber verheug ik me heel erg op die P!nk show!
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Mijn verdere verwachtingen:

Acts die gaan verrassen:

*Go_A in de tent. Dat gaat heel bijzonder worden. Check it out zou ik zeggen.

*The Hu. De naam zegt genoeg.

*Hollywood Vampires.

* Maisie Peters.

*Blackwave ….

Verder nog even nadenken.
Ik denk vooral dat Electric Callboy heel veel mensen gaat verrassen. Die gasten spelen live met zo veel energie, werkt echt aanstekelijk. Zullen veel mensen zijn die het op album niks vinden en het live toch geweldig vinden.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik kan me er enkel maar bij aansluiten! Een aantal van mijn favoriete bands heb ik op festivals leren kennen. Er gaat heel weinig boven weggeblazen worden door een band waarnaar je voor het festival nog nooit naar geluisterd had of zelfs maar van gehoord had.
Precies dit!

Toch leuk om eens te kijken bij mij welke bands dat waren. En die ik door een festival show meer ben gaan luisteren.

Ik denk dan toch…
* Skunk Anansie (2016)
* Lionel Richie (2016)
* Rammstein!!!!! (2016)
* Tenacious D…
* Lianna La Haves
* Live
* Prophets of Rage
* Declan McKenna
*Jessie J (nog steeds een underrated optreden van haar in 2018)
*The 1975
*Major Lazer

Artiesten die ik na de live show meer ben gaan luisteren.

Acts die ik niet meer/ minder ben gaan luisteren na Pinkpop live show:

* Kings of Leon (slaap drankje is niet meer nodig) (Pinkpop 2017)
* Mø (help) (Pinkpop 2017)
* Lil Kleine ( ja nee… gewoon nee) ( Pinkpop 2018)
* Duncan Laurence (ugh arrogant) ( Pinkpop 2019)
*Avicii ( arme man was destijds al ziek. Dus ik ben blij hem wel nog live te hebben kunnen zien)
* Kaleo ( mijn God… )
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: hersenscheetje en Jamel

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik denk vooral dat Electric Callboy heel veel mensen gaat verrassen. Die gasten spelen live met zo veel energie, werkt echt aanstekelijk. Zullen veel mensen zijn die het op album niks vinden en het live toch geweldig vinden.
Hmm….daar heb ik nog een gaatje in mijn spoorboekje. Twijfel Haunted Youth of Electric Callboy?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ben ik de enige of voelt het alsof de Pinkpop vrijdag echt veel clashes heeft en echt stacked is … terwijl ik dan bij de Pinkpop zondag echt denk van wat is hier gebeurt in de programmering?
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.616
1. De hoogtepunten van PP 23?
- Volgens de media? Goldband, Altin Gun cm en QOTSA
- Volgens de mensen hier op Festileaks? TWOD
- En voor jezelf? Brutus en Warpaint
2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van PP 23? Zwangere Guy breekt heel de tent af en One Republic is opeens een erg fijne festivalband geworden.
3. Wat wordt de grootste tegenvaller van
PP '23? RHCP en/of Machine Gun Kelly
4. Wat wordt de grootste meevaller van PP 23? Het is nergens druk en het publiek is niet al te lamlendig tijdens TWOD.
5. Wat worden andere sleutelmomenten van PP 23? Goldband treedt naakt op
6. En wat verwacht je als eindoordeel over PP 23? Een 8. Lekker weer, lekker bier en weinig echt goede muziek. Wat dan weer zorgt voor een rustig jaar waarin kleine bands uitblinken. Brutus en Haunted Youth keren volgend jaar terug op mainstage.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
1. De hoogtepunten van PP 23?
- Volgens de media? Goldband, Altin Gun cm en QOTSA
- Volgens de mensen hier op Festileaks? TWOD
- En voor jezelf? Brutus en Warpaint
2. Wat wordt de grootste verrassing, of de belangrijkste ontdekking, van PP 23? Zwangere Guy breekt heel de tent af en One Republic is opeens een erg fijne festivalband geworden.
3. Wat wordt de grootste tegenvaller van
PP '23? RHCP en/of Machine Gun Kelly
4. Wat wordt de grootste meevaller van PP 23? Het is nergens druk en het publiek is niet al te lamlendig tijdens TWOD.
5. Wat worden andere sleutelmomenten van PP 23? Goldband treedt naakt op
6. En wat verwacht je als eindoordeel over PP 23? Een 8. Lekker weer, lekker bier en weinig echt goede muziek. Wat dan weer zorgt voor een rustig jaar waarin kleine bands uitblinken. Brutus en Haunted Youth keren volgend jaar terug op mainstage.
Ik denk dat dit zo erg gaat kloppen 😂😂
Klinkt als een typische top editie van Pinkpop.

Ik denk alleen niet dat ik One Republic zo ga waarderen. Heb de band in een intieme setting in de Tivoli gezien een dag voordat alle concertzalen dicht gingen en zij al niet meer konden optreden in Italië. Ben daardoor bang dat het vanuit persoonlijk vlak alleen maar tegen kan vallen. Maar goed moet het miss niet met die zaal show gaan vergelijken dan want ik ken wel al hun nummers.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken