Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
volgens de vergunning aangaande het tijdelijk cameratoezicht :

  • dat er bij Bruce Springsteen 67.500 bezoekers worden verwacht;
  • dat er bij Pinkpop gemiddeld 61.000 bezoekers per dag worden verwacht;
  • dat er bij Pinkpop gemiddeld 16.000 unieke bezoekers per dag worden verwacht;

Die dagbezoekers komen wel enigszins overeen met de cijfers die we al hadden, dat die dagkaarten dus zijn blijven hangen rond 62 a 66 %, verwachten ze daar geen toename meer in verkoop tickets?
De gemiddelde van 61.000 per dag lijken me wat hoog, gezien de status verkoop nu.
Opvallend dat voor Springsteen 67.500 bezoekers worden verwacht, dat is dus niet >70.000 voor een uitverkocht Megaland zoals gedacht??
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Hi all, ik heb een vraagje

Ik woon in de Limburgse heuvels en helaas is met het OV komen geen optie.
We hebben een weekend kaart gekocht voor P5 (dit zou dicht bij camping C zijn, 35min lopen dus ongeveer)
We kunnen met deze kaart eke dag in en uitrijden en de volgende dag weer opnieuw parkeren.Hebben jullie enig idee hoe de drukte/file daar is elke morgen/avond? het ligt wat verder weg van het festivalterrein gelukkig.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Drukte is er voornamelijk vrijdagochtend/middag qua verkeer. Vrijdagavond valt het wel mee.
Let wel op, volgens mij kun je alleen op P5 komen vanaf de kant Eygelshoven, waar op zaterdag de weekmarkt is en het zonder Pinkpop al vaker chaotisch is qua verkeer. 's avonds zal het wel meevallen.
 
Laatst bewerkt:

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Die Niall Horan heeft gewoon binnen een kwartier 2x de Ziggodome uitverkocht. Vrijdag is toch een uitstekende dag qua namen.
Na even wat dagen rust genomen te hebben gaat het weer een stuk beter. Blijkt dat het forum me eigenlijk positieve energie geeft haha! Dankjulliewel voor alle lieve reacties.

Om op de post te reageren…
Ik heb nooit begrepen waarom deze dag niet uitverkocht is. Niall Horan is bij SZiget sub headliner en verkoopt zo de Ziggo uit.

Denk dat we het nooit zullen weten.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Vandaag in de krant gelezen maar staat ook online!

Grappig dat de poster van Pinkpop heel groot gebruikt wordt bij de kop van het stuk van Leef in het Limburgs Dagblad. Voelt een beetje als indirecte reclame. Het artikel is wel heel interessant …

 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Vandaag in de krant gelezen maar staat ook online!

Grappig dat de poster van Pinkpop heel groot gebruikt wordt bij de kop van het stuk van Leef in het Limburgs Dagblad. Voelt een beetje als indirecte reclame. Het artikel is wel heel interessant …

Kan irmand de paywall omzeilen aub :)
 
  • Leuk
Waarderingen: anouk_

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Achteraf misschien niet zo erg dat rammstein geen festivals dus pinkpop doet. Geruchten gingen al jaren maar till ligt nu behoorlijk onder vuur.

60.000 man gaat pinkpop wel aantikken hoor. Zeker als het lekker festival weer is. Zullen toch mensen last minute ticket kopen. Zoals ik. Haha.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Hi all, ik heb een vraagje

Ik woon in de Limburgse heuvels en helaas is met het OV komen geen optie.
We hebben een weekend kaart gekocht voor P5 (dit zou dicht bij camping C zijn, 35min lopen dus ongeveer)
We kunnen met deze kaart eke dag in en uitrijden en de volgende dag weer opnieuw parkeren.Hebben jullie enig idee hoe de drukte/file daar is elke morgen/avond? het ligt wat verder weg van het festivalterrein gelukkig.
Normaal gesproken heb je een weekend parking dus donderdag/vrijdag parkeren en zondag vertrekken kun je niet op en af rijden telkens of je hebt losse dag tickets dacht ik zo.

Waar in het heuvelland moeten jullie vandaan komen als ik vragen mag?

Ik weet namelijk zelf uit ervaring dat het vanuit het heuvelland reizen niet altijd even makkelijk is indd. Vandaar de vraag eigenlijk.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
volgens de vergunning aangaande het tijdelijk cameratoezicht :



Die dagbezoekers komen wel enigszins overeen met de cijfers die we al hadden, dat die dagkaarten dus zijn blijven hangen rond 62 a 66 %, verwachten ze daar geen toename meer in verkoop tickets?
De gemiddelde van 61.000 per dag lijken me wat hoog, gezien de status verkoop nu.
Opvallend dat voor Springsteen 67.500 bezoekers worden verwacht, dat is dus niet >70.000 voor een uitverkocht Megaland zoals gedacht??
Daar kijk ik van op maar 67500??Denk zelf toch dat er een dikke 70000 tickets verkocht zijn.Het is in ieder geval een vol Megaland. Waar willen ze dan in de toekomst 80000 concertgangers herbergen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Krijg zojuist een advertentie van Pinkpop.
“Ondanks dat Niall Horan volgend jaar twee keer in een uitverkochte Ziggo Dome staat treedt hij dit jaar ook op bij Pinkpop! Het zal de eerste keer zijn dat er een One Direction lid naar Pinkpop komt”

Ook Pinkpop lift mee met de Niall Horan hype haha…
 
  • Leuk
Waarderingen: legenden en RimkoW

Gebruikers die dit onderwerp bekijken