Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Altijd weekendkaarten, maar ook altijd thuis (in Landgraaf) slapen, goed op de pot zitten, opfrissen, Jägermeister ontbijtje en dan weer door.
ja, dat is een mooi voordeel...

al bestaat elk jaar weer de drang dat ik toch echt een keer op de camping MOET gaan staan, gewoon zomaar voor de leuk
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en hersenscheetje

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
ja, dat is een mooi voordeel...

al bestaat elk jaar weer de drang dat ik toch echt een keer op de camping MOET gaan staan, gewoon zomaar voor de leuk
Dat snap ik zeker. Als je op de camping verblijft, heb je het idee meer in de Pinkpop bubbel te blijven tijdens het gehele festival. Maar slapen in je eigen bed, geen lawaai 's nachts en in de ochtend op je eigen tempo wakker worden en je weer klaar maken voor een dag Pinkpop is toch ook goud waard.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Dat snap ik zeker. Als je op de camping verblijft, heb je het idee meer in de Pinkpop bubbel te blijven tijdens het gehele festival. Maar slapen in je eigen bed, geen lawaai 's nachts en in de ochtend op je eigen tempo wakker worden en je weer klaar maken voor een dag Pinkpop is toch ook goud waard.
en... 'wij' houden geen plekken op de camping bezet ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
oh zo...
Dat is weekendkaarten op 97 % ongeveer, is er een ticketalert te verwachten?


als ik het zo inschat, en lees uit de opmerking van Pinokkio, zijn die blijven hangen rond 62 a 66 %

als de weekendtickets de laatste 1000 uitverkopen, dan zou het ongeveer worden:
vrijdag ca 59.500 bezoekers
zaterdag ca 59.000 bezoekers
zondag ca 58.600 bezoekers

als Mojo/Pinkpop ietsje geluk heeft komt wellicht 1 dag nog boven de 60.000 bezoekers?
Dat zou echt super relaxed zijn zeg, hier teken ik voor!!!! Hier houden we je aan Dennis.... ;-)
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Minie en DennisvdBr

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
nou, jaarlijks zijn er 30.000 a 35.000 campeerders, over ca 43.000 (max) weekendbezoekrs
Ok, dat is dus best een behoorlijk aantal / uitgaande van die cijfers kun je dus best meer weekendtickets verkopen wat nu heeft iedereen de "garantie" op een campingplek ook als je er geen gebruikt van maakt.Misschien toch een optie om deze tickets te verkopen met wel gebruik camping plaats of niet en eventueel iets goedkoper aan te bieden.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Wij komen uit midden Limburg en verblijven ook op de camping juist omdat wij ons helemaal willen geven dat weekend dus heeft het geen zin om naar huis te gaan. andere van ons dorp gaan bijvoorbeeld wel naar huis. dus denk dat het echt per persoon verschilt
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
ja, dat is een mooi voordeel...

al bestaat elk jaar weer de drang dat ik toch echt een keer op de camping MOET gaan staan, gewoon zomaar voor de leuk
Ben jij nog nooit blijven slapen op de camping????
Voor mij hoort die bubbel er toch wel een beetje bij hoor, heerlijk. Dit jaar voor het eerst sinds jaaaaaren weer eens naar Camping A. Super veel zin in!
 

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
106
86
Als je naar pinkpop ( of een ander festival ) gaat, moet je op de camping blijven slapen. Dat hoort bij de hele festival ervaring! ik woon echt 10 min. fietsen van DTRH en blijf altijd op de camping. Ik snap dat thuis slapen in een normaal bed fijner is, maar doet wel een beetje af van het gehele festival gevoel vind ik. Dus Dennis, probeer het een keer :)
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

legenden

Playlistbediener
1 jun 2023
46
31
Camping zou me ooit leuk lijken, maar hecht nogal aan de nachtrust om wat fit van de muziek te kunnen genieten, vandaar een hotelletje:)
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
408
109
ja, dat is een mooi voordeel...

al bestaat elk jaar weer de drang dat ik toch echt een keer op de camping MOET gaan staan, gewoon zomaar voor de leuk
Voor het ideale festivalgevoel zou je dit ook moeten doen 😀
Wat is dat toch altijd lekker wakker worden iedereen groeten en het hebben over wat leuk was of waarschijnlijk leuk word!! Ondertussen draait ieder zijn muziekjes en hoor je op de achtergrond de soundcheck van de podias! Kan niet wachten.. donderdag eerst voor de poort een feestje bouwen
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Minie en hersenscheetje

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Dit wordt het schema van mijn groepje:

Vrijdag:
Frenna Deluxe
Ellie Goulding
Nial Horan
CONFLICT tussen The Lumineers/THE HU/Goldkimono
Ik zou ze alle drie graag zien, maar wil sowieso beginnen bij THE HU omdat het echt even wat anders is. Ben wel benieuwd hoe lang THE HU leuk is om naar te horen en dan eventueel nog Lumineers of Goldkimono dat toch ook echt een bezoekje waard lijkt.
The War on Drugs
Editors
P!nk

Zaterdag:
Xavier Rudd
Rondé
Disturbed
Hollywood Vampires
The Black Keys
The Script
Queens ot Stone Age
Robbie Williams

Zondag:
Robin Kester (vind het een goede tip van iemand uit t forum)
DI-RECT
Tash Sultana
Tom Odell
One Republic
CONFLICT Warpaint / Machine Gun Kelly
Waarschijnlijk wint Machine Gun Kelly maar zou ook wel een paar nummers van Warpaint mee willen krijgen

De zondag vind ik persoonlijk het minst aantrekkelijk, vooral met als affluiter de RHCP heb ik helemaal niets maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Camping zou me ooit leuk lijken, maar hecht nogal aan de nachtrust om wat fit van de muziek te kunnen genieten, vandaar een hotelletje:)

Gewoon zorgen dat je putje vol zit en dan oordoppen in en dan lukt het bij de meeste mensen wel om een uur of 6 te slapen. Voor een festival vind ik 6 uur slaap heel ok.
Op LL zitten er nachten bij dat je de volgende dag in gaat met maar 4 uurtjes slaap...
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
ja, dat is een mooi voordeel...

al bestaat elk jaar weer de drang dat ik toch echt een keer op de camping MOET gaan staan, gewoon zomaar voor de leuk
Voor de totaalbeleving zou ik toch zeker eens op de camping gaan staan hoor!
Kun je altijd nog een nachtje naar huis om bij te tanken! 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Voor het ideale festivalgevoel zou je dit ook moeten doen 😀
Wat is dat toch altijd lekker wakker worden iedereen groeten en het hebben over wat leuk was of waarschijnlijk leuk word!! Ondertussen draait ieder zijn muziekjes en hoor je op de achtergrond de soundcheck van de podias! Kan niet wachten.. donderdag eerst voor de poort een feestje bouwen
Ja voor de poort natuurlijk.
Vorig jaar gingen de campings ook écht pas open om een uur of 18:00 toch!? Toen waren wij inmiddels aardig beschonken, maar dat maakt het opzetten van de tent wel vermakelijker.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Gewoon zorgen dat je putje vol zit en dan oordoppen in en dan lukt het bij de meeste mensen wel om een uur of 6 te slapen. Voor een festival vind ik 6 uur slaap heel ok.
Op LL zitten er nachten bij dat je de volgende dag in gaat met maar 4 uurtjes slaap...
4 uur slaap, ontiechelijke kater. Je wordt wakker om een uurtje of 10 en die ene vriend zit alweer voor de tent. Biertje openmaken, blik knakworsten met witte bollen en saus er bij. Zonnetje nog niet te warm, maar wel al vol op je bakkes. Langzaamaan de vorige dag doorbespreken terwijl er steeds meer vrienden wakker worden en de tent uit komen. Heerlijk man.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken