Pinkpop 2023

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Dag, ik ben hier nieuw. mijn naam is mark
Vorig jaar voor eerst naar pinkpop geweest, prima dagje
Nu ga ik met mijn vriendin een heel weekend. Mn top 3 favo bands zijn er helaas niet (muse, coldplay, twentyonepilots), maar daaronder wel een zooi leuke bands die ik (nog ) eens wil zien waaronder the editors en MGK
Kort vraagje: we hebben een hotel in sittard. wat is het handigst qua vervoer?
Vr / Za willen we tot einde blijven. Zo na MGK er weer vandoor.
Zat zelf te denken aan zondag sowieso de trein pakken, en dan vr/za een dagticket parkeren. Of is het handiger om gewoon een 3d parkeerticket te halen bij de camping?

Groetjes Mark
Persoonlijk zou ik, als je de afstand goed te doen vind, een fiets meenemen of huren. Bij alle andere opties, OV of auto, is het eerst een behoorlijk stuk lopen. Vervolgens heb je bij de auto een behoorlijke file, en bij OV ben je overgeleverd aan hun tijden en vertragingen, of als je pech hebt komen ze niet of te weinig. In de tijd die je daaraan kwijt bent, had je waarschijnlijk al, zonder stress, naar je hotel kunnen fietsen. Plus je kunt beiden een keer een biertje/wijntje doen mocht je daar waarde aan hechten…
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.671
De laatste camping D was bij Kaldeborn idd. Daarvoor is er ooit ook een camping D geweest in Eygelshoven. Dat was echt een flink eind lopen. Kan me herinneren dat de laatste camping D echt super sfeervol was met een feesttent (iets kleiner dan die op B), maar blijkbaar niet vol genoeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

legenden

Playlistbediener
1 jun 2023
46
31
Persoonlijk zou ik, als je de afstand goed te doen vind, een fiets meenemen of huren. Bij alle andere opties, OV of auto, is het eerst een behoorlijk stuk lopen. Vervolgens heb je bij de auto een behoorlijke file, en bij OV ben je overgeleverd aan hun tijden en vertragingen, of als je pech hebt komen ze niet of te weinig. In de tijd die je daaraan kwijt bent, had je waarschijnlijk al, zonder stress, naar je hotel kunnen fietsen. Plus je kunt beiden een keer een biertje/wijntje doen mocht je daar waarde aan hechten…
Je bedoelt vanaf sittard naar landgraaf fietsen? dat is 1u en een kwartier. Of de auto in de buurt parkeren en 2 fietsen achterin gooien, zou evt ook een optie kunnen zijn ja.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Je bedoelt vanaf sittard naar landgraaf fietsen? dat is 1u en een kwartier. Of de auto in de buurt parkeren en 2 fietsen achterin gooien, zou evt ook een optie kunnen zijn ja.
Volgens mij als je een 3 dagen parkeerkaart pakt kun je niet telkens weg en de volgende dag terug komen, dan moet je dacht ik 3x dag parkeren.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.671
Je bedoelt vanaf sittard naar landgraaf fietsen? dat is 1u en een kwartier. Of de auto in de buurt parkeren en 2 fietsen achterin gooien, zou evt ook een optie kunnen zijn ja.
Zou gewoon alle dagen de trein pakken. Je bent binnen 20 minuten in Landgraaf en vanaf dat station is het maar 20 minuten lopen tot aan de ingang van Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan

Roy Dykstra

Playlistbediener
27 apr 2014
43
15
Mooi, op tijd nu gelukkig. Dan zal die van mij een dezer dagen komen. Wel jammer dat ‘t echt alleen maar collector item is nu en je ‘m niet kunt gebruiken om binnen te komen. Moet je alsnog e-tkt meenemen
Wat een onzin zijn die tickets dan🙈 alleen leuk als herinnering verder heb je er niks aan. Weet niet of ik hem nog een keer bestel.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik zou geen fietstocht sittard-landgraaf gaan doen, 2* per dag. Of je moet al een fanatiek sportieveling zijn.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Nou, even rondje Megaland gedaan, niet de trappen van de berg op geweest, nog herstellend van een ontstoken voet, dit was de eerste echte wandelpoging weer.

toiletgroep stage4 achterkant.jpg
Stage 4 toiletgroep

stage4tentwide.jpg
Een widefieldje van Stage 4 terrein, de tent staat naar mijn idee anders dan vorig jaar, 90 graden gedraaid.

doorgangstage4.jpg
Doorgang bij Stage 4 richting kalmaanlaan.

stage4terrein.jpg
Ingang links en terrein Stage 4.

itsonlyrock.jpg
Doorgang richting veld.. It's only....

mainopbouw.jpg
Richting Mainstage, wat in opbouw is.

mainopbouw2.jpg
Mainstage in opbouw.

skydeck.jpg
Wilhelmina skydeck (bij ons wimmelina genoemd)skydeck2.jpg
Nog eens wimmelina deck. Links en rechts zijn er al wat barren gezet.

pinkpopletters.jpg
De Pinkpop letters, nu nog ponkpip, pnopkip, popknip, of knippop, pppoink, pipknop, of whatever je er nog meer van kan maken... 😉
backstageopbouw.jpg
Artiesten doorgang richting main/backstage.
Rechts stond nog een banner, verboden op het gras te rijden, 100 euro boete 😂

tent.jpg
Tent...

noordplek.jpg
Gebied tussen tent en Noordpodium.

Er is genoeg bedrijvigheid op het hele terrein, te zien aan overal bergen met spullen, pallets, kisten, containers, rollen met slangen (ik gok voor water toiletgroepen), bergen met kliko's, etc.. (toen ik langs liep om 20:00 uur waren er nog enkele mensen aan het werk).
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.671
top, komt t wel n beetje uit met de laatste act afsluiting? en drukte of?
Als het goed is, rijden er nog treinen na de laatste act richting Heerlen en daarna verder richting Sittard.

Dit staat op de website van Pinkpop:

Laatste treinen na Pinkpop:

00:39 uur Heerlen – Utrecht Centraal
00:59 uur Heerlen – Utrecht Centraal
01:19 uur Heerlen – Utrecht Centraal
 
  • Leuk
Waarderingen: legenden

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Nou, even rondje Megaland gedaan, niet de trappen van de berg op geweest, nog herstellend van een ontstoken voet, dit was de eerste echte wandelpoging weer.

Bekijk bijlage 5161
Stage 4 toiletgroep

Bekijk bijlage 5162
Een widefieldje van Stage 4 terrein, de tent staat naar mijn idee anders dan vorig jaar, 90 graden gedraaid.

Bekijk bijlage 5163
Doorgang bij Stage 4 richting kalmaanlaan.

Bekijk bijlage 5164
Ingang links en terrein Stage 4.

Bekijk bijlage 5165
Doorgang richting veld.. It's only....

Bekijk bijlage 5166
Richting Mainstage, wat in opbouw is.

Bekijk bijlage 5167
Mainstage in opbouw.

Bekijk bijlage 5168
Wilhelmina skydeck (bij ons wimmelina genoemd)Bekijk bijlage 5169
Nog eens wimmelina deck. Links en rechts zijn er al wat barren gezet.

Bekijk bijlage 5170
De Pinkpop letters, nu nog ponkpip, pnopkip, popknip, of knippop, pppoink, pipknop, of whatever je er nog meer van kan maken... 😉
Bekijk bijlage 5171
Artiesten doorgang richting main/backstage.
Rechts stond nog een banner, verboden op het gras te rijden, 100 euro boete 😂

Bekijk bijlage 5172
Tent...

Bekijk bijlage 5173
Gebied tussen tent en Noordpodium.

Er is genoeg bedrijvigheid op het hele terrein, te zien aan overal bergen met spullen, pallets, kisten, containers, rollen met slangen (ik gok voor water toiletgroepen), bergen met kliko's, etc.. (toen ik langs liep om 20:00 uur waren er nog enkele mensen aan het werk).
Die door gang van de kalmaanlaan naar de stage 4 is wel een hele fijne verbetering en denk dat ze daarom ook wat geschoven hebben met de tent en misschien ook wel de plek van het podium
 

legenden

Playlistbediener
1 jun 2023
46
31
Ik zou geen fietstocht sittard-landgraaf gaan doen, 2* per dag. Of je moet al een fanatiek sportieveling zijn.
neh, lijkt me ook geen strak plan :D of een OV fiets huren, maar gok niet dat je die 123 op heerlen nog kan pakken tegen die tijd.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.671
neh, lijkt me ook geen strak plan :D of een OV fiets huren, maar gok niet dat je die 123 op heerlen nog kan pakken tegen die tijd.
Van station Heerlen naar Pinkpop is nog best een stuk fietsen bovendien. Vooral de terugweg is geen pretje met zo'n OV fiets.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Je bedoelt vanaf sittard naar landgraaf fietsen? dat is 1u en een kwartier. Of de auto in de buurt parkeren en 2 fietsen achterin gooien, zou evt ook een optie kunnen zijn ja.
Ah, nee da’s niet te doen elke dag. Dan lijkt me de trein toch het gemakkelijkst…
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Is er al een Plattegrond? Benieuwd of Niek, Sierk en Thirza iets doen met de vragen. Doorloop aan 2 kanten Noord met name
ben ook wel benieuwd naar de plattegronden, voornamelijk idd terrein plattegrond...
zal toch wel komende dagen moeten komen lijkt me....

2022 maakte Pinkpop in mei al de plattegronden en de muntprijs bekend!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken