Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Nog even een laatste update: kleine 1,000 weekendtickets over. Misschien gaan ze die in ieder geval nog uitverkopen voor Pinkpop start. Over de dagkaarten zullen we het maar niet hebben.
oh zo...
Dat is weekendkaarten op 97 % ongeveer, is er een ticketalert te verwachten?

Nou, daar ben ik wel benieuwd naar, de dagkaarten.
als ik het zo inschat, en lees uit de opmerking van Pinokkio, zijn die blijven hangen rond 62 a 66 %

als de weekendtickets de laatste 1000 uitverkopen, dan zou het ongeveer worden:
vrijdag ca 59.500 bezoekers
zaterdag ca 59.000 bezoekers
zondag ca 58.600 bezoekers

als Mojo/Pinkpop ietsje geluk heeft komt wellicht 1 dag nog boven de 60.000 bezoekers?
 
  • Geweldig
Waarderingen: hersenscheetje

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
oh zo...
Dat is weekendkaarten op 97 % ongeveer, is er een ticketalert te verwachten?


als ik het zo inschat, en lees uit de opmerking van Pinokkio, zijn die blijven hangen rond 62 a 66 %

als de weekendtickets de laatste 1000 uitverkopen, dan zou het ongeveer worden:
vrijdag ca 59.500 bezoekers
zaterdag ca 59.000 bezoekers
zondag ca 58.600 bezoekers

als Mojo/Pinkpop ietsje geluk heeft komt wellicht 1 dag nog boven de 60.000 bezoekers?
Dan moet het ook wel stoppen nu, anders wordt het nog te druk. 60k is echt de max eigenlijk (alweer 😉)
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Als geen enkele dag uitverkoopt is lijkt het me dat er gekeken wordt of de verdeling tussen weekend en dagtickets kan worden aangepast.

Kan wel druk worden op de camping in dat geval. Daar was het op de niet uitverkochte editie van 2019 al heel lastig een plaats te vinden begin vrijdagmiddag.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ja de ijdele hoop dat het rustig gaat worden op het terrein vervliegt een beetje als we toch weer de 60.000 gaan aantikken.

maar wellicht is er voldoende plek op het terrein, dat vond Rob Trommelen ook, met z'n 80.000 opmerking
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
146
112
Goldkimono met de topsong op radio 2. Klinkt erg lekker vind ik! Die had van mij beter één of twee tijdslots eerder mogen staan. Zie ze weinig tussen de lijstjes staan.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
ja de ijdele hoop dat het rustig gaat worden op het terrein vervliegt een beetje als we toch weer de 60.000 gaan aantikken.

maar wellicht is er voldoende plek op het terrein, dat vond Rob Trommelen ook, met z'n 80.000 opmerking
60000 is mooi meer hoef voor mij niet.Vorig jaar vrijdag/zaterdag i.c.m de warmte was juist veel te druk .Ps moet de kalm aan laan niet een andere naam krijgen was ook vaak file schuifelen.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Als geen enkele dag uitverkoopt is lijkt het me dat er gekeken wordt of de verdeling tussen weekend en dagtickets kan worden aangepast.

Kan wel druk worden op de camping in dat geval. Daar was het op de niet uitverkochte editie van 2019 al heel lastig een plaats te vinden begin vrijdagmiddag.
Zou wel eens willen weten hoeveel mensen die niet gebruik maken van de campings.Dat kan extra ruimte opleveren om meer weekendtickets te verkopen.Nu moet je er vanuit gaan dat van elk verkocht ticket er ook een campingplek voor je is.Blijft wel nog de vraag of er nog ruimte is om de campings uit te breiden of nieuwe ruimte in de nabijheid van Megaland voorhanden is.Misschien een idee om volgend jaar weekendtickets met en zonder camping aan te bieden.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Zou wel eens willen weten hoeveel mensen die niet gebruik maken van de campings.Dat kan extra ruimte opleveren om meer weekendtickets te verkopen.Nu moet je er vanuit gaan dat van elk verkocht ticket er ook een campingplek voor je is.Blijft wel nog de vraag of er nog ruimte is om de campings uit te breiden of nieuwe ruimte in de nabijheid van Megaland voorhanden is.Misschien een idee om volgend jaar weekendtickets met en zonder camping aan te bieden.
Er was tot een jaar of 8 geleden een camping D. Die is toen verdwenen, hij was niet nodig. Capaciteit genoeg. Daar is inmiddels ook nog glamping bijgekomen (geen idee hoeveel plekken dat zijn) Alle gasten stallen zal dus wel lukken…
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.150
3.670
Er was tot een jaar of 8 geleden een camping D. Die is toen verdwenen, hij was niet nodig. Capaciteit genoeg. Daar is inmiddels ook nog glamping bijgekomen (geen idee hoeveel plekken dat zijn) Alle gasten stallen zal dus wel lukken…
Camping D is dezelfde plek als de Glamping dit jaar, dus dat terrein is opgevuld. A en B zijn erg snel vol en C ligt voor de gemiddelde festivalbezoeker erg ver weg en daar is geen drol te doen. Niet populair dus. Zou goed zijn als ze C aantrekkelijker maken. Vanuit überkapitalistisch oogpunt snap ik de Glamping wel, maar voor de gemiddelde festivalbezoeker was het beter geweest als er een camping D was. Die was bovendien erg gezellig in het verleden en vooral best dichtbij.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
Er was tot een jaar of 8 geleden een camping D. Die is toen verdwenen, hij was niet nodig. Capaciteit genoeg. Daar is inmiddels ook nog glamping bijgekomen (geen idee hoeveel plekken dat zijn) Alle gasten stallen zal dus wel lukken…
Camping D was super, een stuk dichterbij, en ook parkeerplaats er naast. Echt jammer dat die er niet meer is.

Nu camping C stuk verder lopen maar dat hoort er nu bij, en heeft ook wel weer wat. En je komt langs alle kraampjes met elk jaar dezelfde mensen. Is altijd super gezellig.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

legenden

Playlistbediener
1 jun 2023
46
31
Dag, ik ben hier nieuw. mijn naam is mark
Vorig jaar voor eerst naar pinkpop geweest, prima dagje
Nu ga ik met mijn vriendin een heel weekend. Mn top 3 favo bands zijn er helaas niet (muse, coldplay, twentyonepilots), maar daaronder wel een zooi leuke bands die ik (nog ) eens wil zien waaronder the editors en MGK
Kort vraagje: we hebben een hotel in sittard. wat is het handigst qua vervoer?
Vr / Za willen we tot einde blijven. Zo na MGK er weer vandoor.
Zat zelf te denken aan zondag sowieso de trein pakken, en dan vr/za een dagticket parkeren. Of is het handiger om gewoon een 3d parkeerticket te halen bij de camping?

Groetjes Mark
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Camping D is dezelfde plek als de Glamping dit jaar, dus dat terrein is opgevuld. A en B zijn erg snel vol en C ligt voor de gemiddelde festivalbezoeker erg ver weg en daar is geen drol te doen. Niet populair dus. Zou goed zijn als ze C aantrekkelijker maken. Vanuit überkapitalistisch oogpunt snap ik de Glamping wel, maar voor de gemiddelde festivalbezoeker was het beter geweest als er een camping D was. Die was bovendien erg gezellig in het verleden en vooral best dichtbij.
Wauw, ik had geen idee joh! Kaldeborn is voormalig camping D? Weer wat geleerd 👍🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken