Pinkpop 2023

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Denk dat ik mijn schema wel redelijk in elkaar heb zitten, helaas met wat clashes, terwijl er andere momenten zijn dat ik "niks" te doen heb..
Vrijdag: Lauren Sanderson (Stage 4), Picture This (North Stage) (bij gebrek aan beter), Ellie Goulding (South stage) (bij gebrek aan beter), Dan komt clash 1: The Haunted Youth (Tent) of Electric Callboy (North), ik denk dan toch dat het Electric Callboy gaat worden.. Daarna Nova Twins (Stage 4) (alhoewel de live registraties op YT niet veelbelovend zijn), Lumineers (bij gebrek aan beter), TWOD (South), Editors (North), Pink (South).

Zaterdag: Xavier Rudd (South) (bij gebrek aan beter), Hot Milk (Stage 4), SONS (Stage 4) waar ik eerder weg zal moeten om Disturbed (North) te kunnen zien, Hollywood Vampires (South) (duimen dat Johnny zijn voet het weer doet), Clash 2: Blackwave (Stage 4) of The Black Keys (North), zal waarschijnlijk dan toch The Black Keys worden, The Script (South) (bij gebrek aan beter, heb ze al vaker gezien, niet volledige mijn ding), Prins S. en De Geit (Stage 4), gewoon even loeren, QOTSA (North), Robbie (South)

Zondag: Donnie (North), bij gebrek aan beter, dag 3 dus denk ik lekker brak in het gras liggen), DMA's (South), I Prevail (Tent), Goldband (South), bij gebrek aan beter, The Lathums (Stage 4), Machine Gun Kelly (North), RHCP (South).

Al met al, vrijdag en zaterdag best druk, zondag super relaxed, alleen I Prevail wat ik per sé wil zien..

Als het hoge drukgebied wat nu voor ons stabiel lekker weer zorgt nog een extra tijdje kan blijven hangen, hebben we perfect festivalweer, 21-24 graden, zonnetje en af en toe een wolkje!

Mensen: Het is alweer juni!!!! ik ga straks eens even loeren rondom het terrein, South Stage zal nu toch wel in opbouw zijn, aangezien 11 juni Bruce daarop zijn liedjes moet gaan spelen.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Denk dat ik mijn schema wel redelijk in elkaar heb zitten, helaas met wat clashes, terwijl er andere momenten zijn dat ik "niks" te doen heb..
Vrijdag: Lauren Sanderson (Stage 4), Picture This (North Stage) (bij gebrek aan beter), Ellie Goulding (South stage) (bij gebrek aan beter), Dan komt clash 1: The Haunted Youth (Tent) of Electric Callboy (North), ik denk dan toch dat het Electric Callboy gaat worden.. Daarna Nova Twins (Stage 4) (alhoewel de live registraties op YT niet veelbelovend zijn), Lumineers (bij gebrek aan beter), TWOD (South), Editors (North), Pink (South).

Zaterdag: Xavier Rudd (South) (bij gebrek aan beter), Hot Milk (Stage 4), SONS (Stage 4) waar ik eerder weg zal moeten om Disturbed (North) te kunnen zien, Hollywood Vampires (South) (duimen dat Johnny zijn voet het weer doet), Clash 2: Blackwave (Stage 4) of The Black Keys (North), zal waarschijnlijk dan toch The Black Keys worden, The Script (South) (bij gebrek aan beter, heb ze al vaker gezien, niet volledige mijn ding), Prins S. en De Geit (Stage 4), gewoon even loeren, QOTSA (North), Robbie (South)

Zondag: Donnie (North), bij gebrek aan beter, dag 3 dus denk ik lekker brak in het gras liggen), DMA's (South), I Prevail (Tent), Goldband (South), bij gebrek aan beter, The Lathums (Stage 4), Machine Gun Kelly (North), RHCP (South).

Al met al, vrijdag en zaterdag best druk, zondag super relaxed, alleen I Prevail wat ik per sé wil zien..

Als het hoge drukgebied wat nu voor ons stabiel lekker weer zorgt nog een extra tijdje kan blijven hangen, hebben we perfect festivalweer, 21-24 graden, zonnetje en af en toe een wolkje!

Mensen: Het is alweer juni!!!! ik ga straks eens even loeren rondom het terrein, South Stage zal nu toch wel in opbouw zijn, aangezien 11 juni Bruce daarop zijn liedjes moet gaan spelen.
Op de zondag zouden Robin Kester en Brutus wellicht ook interessant voor je kunnen zien, gezien je andere voorkeuren in het weekend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fornax

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Trouwens Niall Horan doet gewoon twee Ziggo's. Als je dan een dag hebt met Pink, Niall Horan en ook nog TWOD en Editors, zou je normaliter toch moeten uitverkopen. Passen de namen niet genoeg bij elkaar? Wellicht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en Timmetje

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Retour is lastig aangezien pp pas tegen 12u is afgelopen en dan zit je alweer een dag later, of je moet halverwege de headliner weg dat is ook zonde.
Oh verrek... dan heb ik jarenlang zwart gereden op de terugreis. Ging er eigenlijk altijd vanuit dat mijn retourticket ook rond 1 uur nog geldig zou zijn, maar is inderdaad officieel de volgende dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
Oh verrek... dan heb ik jarenlang zwart gereden op de terugreis. Ging er eigenlijk altijd vanuit dat mijn retourticket ook rond 1 uur nog geldig zou zijn, maar is inderdaad officieel de volgende dag.
Geen paniek. Je reist helemaal niet zwart. Een NS dag is van 04.00 tot 04.00 de volgende ochtend. Dus je kunt gewoon een retourtje kopen. En je kaartje van de dag ervoor is na 01.00 nog geldig tot 04.00
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal en Timmetje

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Thanks voor de tip, ik zet Robin Kester erbij op 't program. Past wel, het begin van Donnie bekijken en dan naar Stage 4 wandelen en daarna DMA's meepikken.
Geen idee waarom ik Brutus niet op mijn lijstje heb staan eigenlijk.. Ja, stiekem toch wel.. Helemaal niet gecheckt, ik was in de veronderstelling dat het een NL rappertje was :oops:
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

EastRocks

Campingartiest
3 nov 2015
57
41
vrijdag: electric callboy, goldkimono, warondrugs, editors,pink
zaterdag: dewolff, disturbed, hollywood vampires, black keys, QTSA,
zondag; direct, i prevail, Brutus, Ratliff, RHCP

rest mwah
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Ik heb mijn schema ook redelijk rond. Hij is wel echt aanzienlijk minder gevuld dan de voorgaande jaren. Waarschijnlijk volgend jaar maar naar Werchter kijken, wat dit jaar helaas niet uitkwam. Dikgedrukt is must-see

Vrijdag: Heel erg zwak begin van de dag. Dus ik verwacht dat we ergens rond Picture This binnenkomen - Ellie Goulding (wilt een van de groep zien, dus waarom niet) - Electric Callboy - Nova Twins - The HU - The War On Drugs - Editors - Pink. Pijnlijke clash wel tussen Electric Callboy en The Haunted Youth, maar die laatste denk ik nog wel op andere plekken te zien dit jaar.
Zaterdag: DeWolff - ... - Dadi Freyr / Zwangere Guy / Hot Milk. De eerste twee heb ik al eens gezien, allebei heel leuk, maar Hot Milk ligt meer in het straatje van mijn medegenoten. - SONS - Disturbed - Hollywood Vampires - The Black Keys - Prins S en de Geit - QOTSA - Robbie Williams
Zondag: Robin Kerster (op advies van de mensen hier) - Orange Skyline - Di-Rect - I Prevail - Brutus - The Lathums - Warpaint - RHCP

Zal vast weer een mooi weekend worden, met vooral TWOD, I Prevail en The Black Keys als enorme hoogtepunten!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
op de site zijn inmiddels weer een paar foto's aangepast, nadat deze week The Script foto/bio ook aangepast was.

P!nk, QOTSA, Goldband, Tash Sultana, Di-rect, Kevin & the Animals, Nielson, The Latums, zijn allemaal voorzien van nieuwe persfoto
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Denk dat ik mijn schema wel redelijk in elkaar heb zitten, helaas met wat clashes, terwijl er andere momenten zijn dat ik "niks" te doen heb..
Vrijdag: Lauren Sanderson (Stage 4), Picture This (North Stage) (bij gebrek aan beter), Ellie Goulding (South stage) (bij gebrek aan beter), Dan komt clash 1: The Haunted Youth (Tent) of Electric Callboy (North), ik denk dan toch dat het Electric Callboy gaat worden.. Daarna Nova Twins (Stage 4) (alhoewel de live registraties op YT niet veelbelovend zijn), Lumineers (bij gebrek aan beter), TWOD (South), Editors (North), Pink (South).

Zaterdag: Xavier Rudd (South) (bij gebrek aan beter), Hot Milk (Stage 4), SONS (Stage 4) waar ik eerder weg zal moeten om Disturbed (North) te kunnen zien, Hollywood Vampires (South) (duimen dat Johnny zijn voet het weer doet), Clash 2: Blackwave (Stage 4) of The Black Keys (North), zal waarschijnlijk dan toch The Black Keys worden, The Script (South) (bij gebrek aan beter, heb ze al vaker gezien, niet volledige mijn ding), Prins S. en De Geit (Stage 4), gewoon even loeren, QOTSA (North), Robbie (South)

Zondag: Donnie (North), bij gebrek aan beter, dag 3 dus denk ik lekker brak in het gras liggen), DMA's (South), I Prevail (Tent), Goldband (South), bij gebrek aan beter, The Lathums (Stage 4), Machine Gun Kelly (North), RHCP (South).

Al met al, vrijdag en zaterdag best druk, zondag super relaxed, alleen I Prevail wat ik per sé wil zien..

Als het hoge drukgebied wat nu voor ons stabiel lekker weer zorgt nog een extra tijdje kan blijven hangen, hebben we perfect festivalweer, 21-24 graden, zonnetje en af en toe een wolkje!

Mensen: Het is alweer juni!!!! ik ga straks eens even loeren rondom het terrein, South Stage zal nu toch wel in opbouw zijn, aangezien 11 juni Bruce daarop zijn liedjes moet gaan spelen.
Foto’s alsjeblieft!
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
wat betreft de Glampink op nog enkele Awaji 4P na, is de Glampink uitverkochtjij beloofde zoveel
wat betreft de Glampink op nog enkele Awaji 4P na, is de Glampink uitverkocht
Jij beloofde zoveel bladzijdes geleden dat het niet zo druk zou worden als vorig jaar….. ik kijk met angst en beven naar dit soort uitverkocht berichten.

60.000 per dag is echt genoeg namelijk
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Jij beloofde zoveel bladzijdes geleden dat het niet zo druk zou worden als vorig jaar….. ik kijk met angst en beven naar dit soort uitverkocht berichten.

60.000 per dag is echt genoeg namelijk
de Glampink staat los van de drukte op het terrein, deze mensen (wat een gedeelte is van de bezoekers) hebben al een ticket los van de Glampink.
dit toont wel aan dat deze mensen niet op de reguliere camping terecht komen overigens

overigens, uitverkocht Sky Deck zal ook minder invloed hebben op de drukte op het terrein zelf, omdat deze mensen waarschijnlijk meer op het SkyDeck blijven vertoeven
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Vrijdag:
Picture This, Electic Callboy (na bekendmaking dat The Haunted Youth ook op Lowlands staat voor EC gekozen), The HU, The War on drugs, Editors.

Zaterdag:
DeWolff, Dadi Freyr, SONS, Disturbed, The Black Keys, GO_A of Prins S. en de Geit, Queens of the stone age.

Zondag:
Even mee doen met het foute feest bij Donnie, Robin Kester, DMA's, Orange Skyline, I Prevail, Brutus, The Lathums, Warpiant, RHCP

In totaal over het hele weekend toch al 6 namen die ik wil zien op Stage 4, best blij met de invulling van stage 4 dit jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken