Pinkpop 2023

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Damn.. een van de hoogtepunten dit jaar, Hollywood Vampires.. duimen dat het goed gaat komen. Tegenwoordig heb je van de voet brace dingen, daar kun je na enkele weken rust, daarna weer prima mee lopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

neus

Dagopener
16 mrt 2019
577
297
Je zou zeggen dat hij ook op een kruk kan gaan zitten toch 😂maar goed al het reizen etc is natuurlijk ook belastend. Even afwachten dus.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
577
297
Je zou zeggen dat hij ook op een kruk kan gaan zitten toch 😂maar goed al het reizen etc is natuurlijk ook belastend. Even afwachten dus
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
71
1
Dank je wel!
De herrie was vroeger op A mega, toen de feesttent naar B ging had ik de indruk dat de meeste herrie mee ging naar B.

Wij gaan dit jaar weer A proberen in de hoop dat minder lopen eventuele herrie in de nacht compenseert. En sowieso hoort herrie er een beetje bij…
Toevallig ook ervaring met camping C? Ik kom vrijdag pas laat in de middag aan en moet ergens nog 2 tentjes er tussen proppen. Vrees dat A en B dan al goed vol staan..
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Zou wel echt balen zijn al Johnny er niet bij is bij de vampires. Had wel graag gezien hoe ze het doen.

En th script is eigenlijk altijd wel goed dus safe, maar zal dit jaar wel een emotionele lading hangen denk ik.

Wordt er streng gecontroleerd op drank bij de camping? Mijn vriend is bijvoorbeeld geen bierdrinker dus die heeft van die zoete Griekse rode wijn gehaald dit zal dan wel op een andere manier mee moeten aangezien glazen flessen niet zijn toegestaan.🤷
 
Laatst bewerkt:

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.941
1.725
Zou wel echt balen zijn al Johnny er niet bij is bij de vampires. Had wel graag gezien hoe ze het doen.

En th script is eigenlijk altijd wel goed dus safe, maar zal dit jaar wel een emotionele lading hangen denk ik.

Wordt er streng gecontroleerd op drank bij de camping? Mijn vriend is bijvoorbeeld geen bierdrinker dus die heeft van die zoete Griekse rode wijn gehaald dit zal dan wel op een andere manier mee moeten aangezien glazen flessen niet zijn toegestaan.🤷
Ze checken met name op glas. Waar ze dan ook als eerste kijken, zijn je koelbox en je toilettas. Hoe streng ze controleren is naar mijn ervaring echt pure willekeur. De wijn overgieten in een 2-literpak Bar-Le-Duc zou mijn tip zijn. De wijn zelf is overigens niet verboden, alleen de glazen fles eromheen...
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.002
6.049
nr 5
in de categorie "Mama Appelsap" van de lineup

Wie pakt er graag een grote halve liter aan de bar...
Robbie Williams zal ook van grote bekers houden, hij zegt zelf "No problem with the vissenkom"

 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.186
4.396
Zou wel echt balen zijn al Johnny er niet bij is bij de vampires. Had wel graag gezien hoe ze het doen.

En th script is eigenlijk altijd wel goed dus safe, maar zal dit jaar wel een emotionele lading hangen denk ik.

Wordt er streng gecontroleerd op drank bij de camping? Mijn vriend is bijvoorbeeld geen bierdrinker dus die heeft van die zoete Griekse rode wijn gehaald dit zal dan wel op een andere manier mee moeten aangezien glazen flessen niet zijn toegestaan.🤷
Een fles in een slaapzak of handdoek verbergen lukte in het verleden ook nog wel eens. Je kunt hooguit pech hebben als je de sjaak bent wiens tas echt binnenstebuiten wordt gekeerd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.002
6.049
ik ga er overigens van uit dat de "Pinkpop-gids" inmiddels naar de drukker zal moeten?
wat ik wil zeggen, er zal op zeer korte termijn wel meer bekend/doordruppelen kunnen over de plattegrond/terreinindeling en eventueel muntprijs etc etc...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.002
6.049
Ja was gelukkig al bekend en te verwachten dat ze doorgingen. Blij mee, The Script is voor mij altijd een must see

ik zie overigens dat de foto bij The Script inmiddels vervangen is
1685431846583.png

en ook de tekst in de bio op de site:
Ierse band The Script is sinds 2009 meerdere malen op Pinkpop geweest en is een graag geziene gast op ons podium. Ook dit jaar kunnen we weer genieten van meezingers als ‘Superheroes’, ‘I Want It All’, ‘For The First Time’ en ‘The Man Who Can’t Be Moved’. Naast een heleboel megahits heeft de band een stapel platina platen gescoord en wereldwijd een gigantische fanbase opgebouwd, die afgelopen jaar nog door de band op een tour werd getrakteerd. Onlangs kwam het treurige nieuws over het overlijden van gitarist en vocalist Mark Sheehan. Toch staat de band dit jaar op Pinkpop. Danny en Glen besloten het volgende: “Mark would want us all to keep going, so that’s what we’re going to do”.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.120
10.369
ik zie overigens dat de foto bij The Script inmiddels vervangen is
Bekijk bijlage 5079

en ook de tekst in de bio op de site:
Ierse band The Script is sinds 2009 meerdere malen op Pinkpop geweest en is een graag geziene gast op ons podium. Ook dit jaar kunnen we weer genieten van meezingers als ‘Superheroes’, ‘I Want It All’, ‘For The First Time’ en ‘The Man Who Can’t Be Moved’. Naast een heleboel megahits heeft de band een stapel platina platen gescoord en wereldwijd een gigantische fanbase opgebouwd, die afgelopen jaar nog door de band op een tour werd getrakteerd. Onlangs kwam het treurige nieuws over het overlijden van gitarist en vocalist Mark Sheehan. Toch staat de band dit jaar op Pinkpop. Danny en Glen besloten het volgende: “Mark would want us all to keep going, so that’s what we’re going to do”.
Zal een emotionele show gaan worden voor die gasten. If You Could See Me Now vond ik altijd al hun sterkste nummer en heeft me op de wei van Pinkpop in het verleden al eens weten te raken maar dat zal met de wetenschap van zijn eigen overlijden wel helemaal een binnenkomer worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.002
6.049
je kan dus nog steeds de Brand-bier-trays verzamelen? (zie FAQ onder "Keep on rocking in a green world")
althans 25 voor 1 consumptiemunt, voor wat het waard is...

1685436894129.png
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken