Pinkpop 2023

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
P3 tickets waren vanochtend al op om 10 over 10
Oke! Dan heb ik nog net gelukt gehad.
Vorig jaar de fout gemaakt om deze niet online te kopen (hebben we eigenlijk nooit gedaan) maar toen moesten we in eens bij de parking naast camping C.
En als je dan met je al je al je spul naar camping B moet dat is echt een hel.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Tot nu toe is dit mijn lijstje van acts die ik graag wil zien :

VRIJDAG:
P!nk, Editors , The War On Drugs, Lumineers , Ellie Goulding, Niall Horan, Electric Callboy en The Hu.

Maak me voor deze dag nu al hele erge zorgen over mijn spoorboekje 😂😂

Zaterdag:
Robbie, Queens of the Stone Age, The Script, The Black Keys , Hollywood Vampires

Zondag:
RHCP, One Republic , Tash Sultana , Di- Rect, Only The Poets , Nielson
Nielson?
 

Vin75

Nieuw lid
7 okt 2021
3
3
Maroon 5 loopt denk ik niet Wow. Overal nog tickets voor te krijgen. En word beetje gek van de advertenties ondertussen. Instagram constant en Facebook ook.
Ze overschatten zichzelf. Goffertpark, hoe dan? En dan heb je de Cure, die onderschat zichzelf weer met Ziggo...
 
  • Leuk
Waarderingen: Danielledaan

berrie1101

Playlistbediener
19 okt 2022
17
5
James Bay wellicht een naam? Laatste keer dat hij op het podium stond in landgraaf was in 2016.

Screenshot_20221127-112207__01.jpg
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221127-112246__01.jpg
    Screenshot_20221127-112246__01.jpg
    261,6 KB · Weergaven: 33

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Nielson heeft niks met muziek te maken. Zoiets staat normaliter op de braderie in Horst aan de Maas.
Het is gewoon een singer songwriter hoor. Maar geen zorgen ik ga waarschijnlijk niet naar hem toe omdat mijn spoorboekje al zo vol is.

Gelukkig kan alles op de braderie in Horst aan de Maas staan. Ook Bruce Springsteen met zijn gitaar. Vraag is alleen of Bruce daar zin en tijd voor heeft. Een braderie is meestal niet zo leuk.😂😂😂
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Oehhh. Oke dat klinkt goed 😉, en (denk de gemiddelde lezer hier niet) Mika zou ik ook heel leuk vinden haha🤭
Ik hoop ook heel erg op Mika. Ik heb hem vlak voor de lockdown in Utrecht gezien in Tivoli. Hij stond opeens tussen het publiek live te zingen en met het publiek mee te springen. Alles loepzuiver gezongen en een echte ras entertainer. Misschien houden mensen niet van dit soort muziek maar Mika live is echt bijzonder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en berrie1101

berrie1101

Playlistbediener
19 okt 2022
17
5
Ik hoop ook heel erg op Mika. Ik heb hem vlak voor de lockdown in Utrecht gezien in Tivoli. Hij stond opeens tussen het publiek live te zingen en met het publiek mee te springen. Alles loepzuiver gezongen en een echte ras entertainer. Misschien houden mensen niet van dit soort muziek maar Mika live is echt bijzonder.
Gaaf! Ja wat een energie geeft en brengt die man tijdens shows.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Verwijderd lid 40532

Campingartiest
1 nov 2021
87
221
Artikel van de Limburger over de stand van de Pinkpop kaartverkoop tot nu toe: https://www.limburger.nl/cnt/dmf20221127_94747032

Anderhalve dag later zijn er zo’n 30.000 weekendkaarten verkocht. Ook dagkaarten vinden gretig aftrek, zegt Trommelen. Per festivaldag zijn er nu ongeveer 35.000 tickets de deur uitgegaan.
Deze cijfers kloppen wel, maar...

Anders dan vorig jaar, toen er vooral enorme vraag was naar kaarten voor de vrijdag (Metallica) en zaterdag (Pearl Jam), gaat de verkoop voor de verschillende festivaldagen nu redelijk gelijk op, aldus de Mojo-woordvoerder. „Als je een top drie zou maken dan staat Pink! (vrijdag, red.) op de eerste plek, Robbie Williams (zaterdag) op de tweede en Red Hot Chili Peppers (zondag) op de derde. Maar de verschillen zijn echt miniem, dan heb je het over een paar honderd kaarten...”
Dit is toch wel een klein leugentje. Verschil tussen de vrijdag en zondag is meer dan 2.500 tickets. Maar goed, snap wel dat ze zeggen dat het bijna gelijkt loopt.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en T. Roses

Gebruikers die dit onderwerp bekijken