Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Voor de moeite zelfs in de dubbele decimalen gegaan:
Weekend: 25.02%
Vrijdag: 5.04%
Zaterdag: 4.73%
Zondag: 4.89%
ben wel benieuwd of deze teller op 25 procent is blijven staan na 16:00 tot de start van de reguliere verkoop.
en wat de stand is vanmiddag?
 

grimbo76

Playlistbediener
13 dec 2019
40
44
Heel erg bedankt ! Mijn kaartjes waren ook binnen. En ik ben ook weer van de partij met voor mijn gevoel een van de beste line ups sinds 2016.

Ziet er wel naar uit dat ik op dit moment alleen moet gaan…. Dus dat vind ik wel nog even minder.

Veel vrienden hebben tentamens of zitten dan in het buitenland (zouden wel willen gaan)
Je kunt altijd bij ons aansluiten.
 

grimbo76

Playlistbediener
13 dec 2019
40
44
Ik zit even door de 'Playlist der aangekondigden' te scrollen, maar het skyradio publiek dat hier enkele malen genoemd is moet goed opletten dat ze niet per ongeluk bij bijvoorbeeld I prevail terecht komen, dat worden anders een paar flinke hernias.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
Heel erg bedankt ! Mijn kaartjes waren ook binnen. En ik ben ook weer van de partij met voor mijn gevoel een van de beste line ups sinds 2016.

Ziet er wel naar uit dat ik op dit moment alleen moet gaan…. Dus dat vind ik wel nog even minder.

Veel vrienden hebben tentamens of zitten dan in het buitenland (zouden wel willen gaan)
Komt goed, vroeger ook vaak alleen geweest. Je komt altijd wel Pinkpoppers tegen waarbij je kunt en mag aansluiten voor meer gezelligheid. Pinkpop is een grote familie
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
In de loop van de ochtend druppelden bij ons de duimpjes omhoog binnen wat betreft het animo. Dus ik ben braaf om kwart voor 10 via de pre-sale button de wachtrij ingegaan. Kwam via die knop echter in een wachtrij terecht met een aftelklok tot 10:00. Eenmaal om 10:00 vulde die wachtrij zich willekeurig en waren er ca. 15.000 mensen voor me. Na een minuut of 8 was ik er door... en kreeg ik de melding dat er geen kaarten meer waren voor het evenement "Pre-sale Pinkpop 2023". Vervolgens rond 10 over 10 alles afgesloten en weggeklikt, naar de site van ticketmaster gegaan, en via de reguliere weg Pinkpopkaarten aangeklikt. Et volia: meteen erdoorheen ZONDER enige wachtrij. Bijzondere ticketmaster ervaring weer. Maar om een lang verhaal kort te maken:

Ook wij zijn er weer bij in 2023!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Na presale zat weekend op een kleine 30%, dagkaarten allemaal rond de 6%.
Op dit moment zit weekend >50% en dagkaarten tussen 20 en 30% (vrijdag populairst).
zo, dus in de presale zo'n 12.000 weekendkaarten
en na een kwartier in de verkoop al 20.000 weekendkaarten verkocht
dagkaarten tussen 6.000 en 9.000

da's al flink wat.
Benieuwd na het weekend als de verkoop een aantal dagen op wel is
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik moet trouwens mijn verwachtingen voor de P!nk dag wel bijstellen. Werchter Boutique heeft ook P!nk en is immers op een zaterdag en nog steeds niet sold out. Denk wel dat de vrijdag van Pinkpop wel snel gaat omdat daaronder ook mooie namen staan voor de P!nk fans zoals Niall en Ellie.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Nog nooit gehad dat ik bijna alle nummers van alle headliners kan meezingen. Dat gaat in 2023 wel het geval zijn
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
zo, dus in de presale zo'n 12.000 weekendkaarten
en na een kwartier in de verkoop al 20.000 weekendkaarten verkocht
dagkaarten tussen 6.000 en 9.000

da's al flink wat.
Benieuwd na het weekend als de verkoop een aantal dagen op wel is

De mensen die tickets wilden zouden 10u wel in de wachtrij hebben gestaan. Ik verwacht niet dat er de komende dagen nu nog veel bij gaat komen. Dat zal wel na een pakketje nieuwe namen weer zijn.

Maar niet slecht inderdaad. Meer dan ik had verwacht.
 

DylanV1990

Nieuw lid
26 nov 2022
4
9
Wij zijn er ook weer bij!

Mijn oog viel trouwens ook op die skydeck tickets. Heeft iemand daar ervaring mee en is het de moeite (en het geld) waard?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken