Pinkpop 2023

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zitten we hier pagina's vol te ouwehoeren over P!nk zul je zien dat het Billie Eilish is of zo........😂
 
  • Haha
Waarderingen: Bassie78

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
En dan weer de hele dag ingericht op Pink, alsjeblieft niet.
Heerlijk vernieuwend pop zou dit zijn zeg ;)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Zitten we hier pagina's vol te ouwehoeren over P!nk zul je zien dat het Billie Eilish is of zo........😂
Ik hoop zo niet dat het Billie Eilish is.

In 2019 op pukkelpop gezien en was prima. Maar daarna ging het echt bergafwaarts vond ik. Vind het echt hele saaie muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Maar laatste 2/3 edities kregen we een aftel post, zouden ze daar echt vanaf zijn gestapt? Elk festival doet het onderhand, dat wel...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Maar laatste 2/3 edities kregen we een aftel post, zouden ze daar echt vanaf zijn gestapt? Elk festival doet het onderhand, dat wel...
Goeie inderdaad, maar goed, jimmy zei ook alleen dat er hier beweging kwam. Kan ook met een headliner te maken hebben die ergens anders staat?????
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Aftelklok kwam de vorige keer alleen voor de laatste headliner meen ik. Toen dachten we allemaal nog dat het Bruce was en toen waren het Imagine Dragons.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Maar normaal gesproken zijn er altijd wel wat handige lui die zien dat de website enige veranderingen heeft ondergaan. Dat is nu ook nog niet het geval.......
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik heb haar 1 keer eerder gezien en als ik me goed herinner was dat Werchter Classic heel wat jaartjes geleden. Vond het toen het echt een prima optreden....
Zag haar in 2010 als co-head met Rammstein en dat was prima ja, maar in 2019 vond ik het echt niet best. Te glad ofzo. Geef wel toe dat ik er pas in de helft bij gekomen ben (nadat Elbow klaar was in de Barn). EN dat we het niet uithielden tot aan het einde...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Maar normaal gesproken zijn er altijd wel wat handige lui die zien dat de website enige veranderingen heeft ondergaan. Dat is nu ook nog niet het geval.......
met goed zoeken... er staan pagina's voor 2023 klaar, maar da's niet onlogisch natuurlijk. Linken nu allemaal door naar pinkpop.nl/2022
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Misschien is het een prank.
wie weet... of totaal anders bedoeld

ik zou het wel vreemd vinden met de Boutique datum als het P!nk is, daar blijf ik bij

we zullen morgen eens even alles in de gaten houden
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.955
3.610
Zei jij gisteren niet iets als "hoe meten we kwaliteit van muziek"? :ROFLMAO:
Dat zei ik ja, goed gelezen. Ik zal het zo zeggen: ik vind het muziek dat thuishoort bij het grofvuil (of Qmusic). Jaren geleden al niet meer relevant en inhoudelijk is het ongelofelijke namaak pop die met een overgefabriceerde show tracht nog enigszins aantrekkelijk te blijven. We doen hier morgen met z'n allen alsof het Werchter optreden nooit bestaan heeft, waarbij ze een hele dag heeft verneukt. En dan mensen die blij zijn met P!nk, ook hier geldt weer: waarom is dit in godsnaam betere muziek dan andere popacts? Ik vul het even in: we kennen het al langer, het heeft al op Pinkpop gestaan en het leunt toch nog een beetje (hallo gemiddelde Pinkpop bezoeker) tegen "rock" aan.

Kutmuziek, Ruben 😜
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Dat zei ik ja, goed gelezen. Ik zal het zo zeggen: ik vind het muziek dat thuishoort bij het grofvuil (of Qmusic). Jaren geleden al niet meer relevant en inhoudelijk is het ongelofelijke namaak pop die met een overgefabriceerde show tracht nog enigszins aantrekkelijk te blijven. We doen hier morgen met z'n allen alsof het Werchter optreden nooit bestaan heeft, waarbij ze een hele dag heeft verneukt. En dan mensen die blij zijn met P!nk, ook hier geldt weer: waarom is dit in godsnaam betere muziek dan andere popacts? Ik vul het even in: we kennen het al langer, het heeft al op Pinkpop gestaan en het leunt toch nog een beetje (hallo gemiddelde Pinkpop bezoeker) tegen "rock" aan.

Kutmuziek, Ruben 😜
Hahaha, hee míj hoef je niet te overtuigen hè, ik zei gisteren al dat muziek voor muziekliefhebbers ook objectief kut kan zijn. :ROFLMAO:
 
  • Winning
Waarderingen: elo

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De geruchten voor P!nk zijn nu Boutique 17 juni en Parijs 20 juni.
PP dan op de 16e?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
De geruchten voor P!nk zijn nu Boutique 17 juni en Parijs 20 juni.
PP dan op de 16e?
dat is voor Pinkpop de kortste dag, kan makkelijk haar 'voorprogramma' staan zonder opvallend Werchter 2019 gedoe...

We zullen zien
 
  • Haha
Waarderingen: elo

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
De geruchten voor P!nk zijn nu Boutique 17 juni en Parijs 20 juni.
PP dan op de 16e?


FZ-EITBWYAATFZC

dit bericht zegt 2 avonden in Keulen 2023, maakt Pinkpop minder legit imo

express.de/koeln/pink-plant-2023-wieder-doppel-konzert-im-koelner-stadion-105346
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken