Pinkpop 2023

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Leuk idee misschien maar welke 3 headliners zou Pinkpop boeken als er …

1. alleen Nederlandse headliners mogen worden geboekt
2. alleen vrouwelijke headliners mogen worden geboekt
3. alleen classic headliners mogen worden geboekt
4. alleen pop headliners mogen worden geboekt
5. alleen headliners mogen worden geboekt die niet eerder op Pinkpop stonden (MOEILIJK!!)
1. Within Temptation, Kensington, Martin Garrix
2. P!nk, Lana del Rey, Dua Lipa
3. Guns N Roses, U2 , Bruce Springsteen
4. Robbie Williams, Ed Sheeran, The weeknd
5. AC/DC, The Who, Queen+ Adam
 
Laatst bewerkt:

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.994
3.677
Leuk idee misschien maar welke 3 headliners zou Pinkpop boeken als er …

1. alleen Nederlandse headliners mogen worden geboekt
2. alleen vrouwelijke headliners mogen worden geboekt
3. alleen classic headliners mogen worden geboekt
4. alleen pop headliners mogen worden geboekt
5. alleen headliners mogen worden geboekt die niet eerder op Pinkpop stonden (MOEILIJK!!)
1. De Staat, Tiësto,
2. Taylor Swift, Billie Eillish, Beyoncé
3. Guns 'n Roses, The Who, AC/DC
4. Harry Styles, The Weeknd, Taylor Swift
5. Tame Impala, Depeche Mode, Kendrick Lamar
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
1. Di-Rect, De Staat, Kensington
2. Taylor Swift, Billie Eilish, Florence and the Machine
3. Guns n Roses, Red Hot Chili Peppers, Bruce Springsteen
4. Taylor Swift, Harry Styles, Ed Sheeran
5. Kendrick Lamar, Ye West, Queen + Adam Lambert
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
De nieuwe plaat van RW doet het in ieder geval heel erg goed. Records worden verbroken. Nog geen info over de tour......
 
  • On fire
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.696
1.856
Komen ze met 4 concerten in Amerika. Ik dacht die maken een hele tour bekend door Amerika en/of Europa 🤣
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Komen ze met 4 concerten in Amerika. Ik dacht die maken een hele tour bekend door Amerika en/of Europa 🤣
Kan niet aan de indruk onttrekken dat ze in de zomer van 2023 in Europa rond trekken.... waarbij, ga ik met zekerheid van uit, ook Nederland
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

mart1234

Support act
27 nov 2019
864
349
Zou dat niet te maken hebben dat het ook best vroeg is voor een band als live om nu al data bekent te maken voor de zomer en zeker als ze festivals gaan doen word dat een keer aangekondigd wanneer de festival dat wil want zo groot is live niet meer toch om dat los te doen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Zou dat niet te maken hebben dat het ook best vroeg is voor een band als live om nu al data bekent te maken voor de zomer en zeker als ze festivals gaan doen word dat een keer aangekondigd wanneer de festival dat wil want zo groot is live niet meer toch om dat los te doen
De kans op Pinkpop is uiteraard niet heel groot.
Er zullen wel weer een paar Pinkpop Classics staan. Zagen we 2022 ook op de lineup.
Maar ik verwacht dat er weer een poging gedaan zal worden om acts te krijgen die wellicht voor de eerste keer komen, dat waren er in 2022 toch best al veel. Ik verwacht daar wel weer een goede mix/balans van.
 
  • Leuk
Waarderingen: mart1234

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.197
4.414
De nieuwe plaat van RW doet het in ieder geval heel erg goed. Records worden verbroken. Nog geen info over de tour......
Moet eerlijk bekennen dat ik er zelf niet enorm op zit te wachten, maar wellicht kan het Metropole orkest mee en dat zou het m.i. wel een flink stuk interessanter maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
als "Nederlandse" inbreng, denk ik dat ik voorzichtig The Gathering met potlood opschrijf.
met een nieuw album "Beautiful Distortion" op zak.

deze maand touren ze in Zuid Amerika en in november enkele zaaltjes in NL.
ik hou voorzichtig rekening met Pinkpop...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Landgraver

Support act
13 apr 2021
921
435
Moet eerlijk bekennen dat ik er zelf niet enorm op zit te wachten, maar wellicht kan het Metropole orkest mee en dat zou het m.i. wel een flink stuk interessanter maken.
Ik ook niet , lijkt me ook niet te doen met +/- 35 orkestleden.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
577
297
Ik ook niet , lijkt me ook niet te doen met +/- 35 orkestleden.
Heeft Moke niet met het metropool orkest op pinkpop gestaan een paar jaar terug?

Edit: 2010 alweer, maar zou nu toch nog steeds wel moeten kunnen? (al was dat geen headliner, weet niet of dat uitmaakt?)
 
Laatst bewerkt:

Landgraver

Support act
13 apr 2021
921
435
Dat moet wel te doen zijn, toch? Misschien wel even goed rekening houden met voorbereidingstijden (lowlands).
Zeker , alles kan mits je maar alles van te voren goed organiseert dat was toch op LL een aanfluiting ( beterschap komende editie ).Dus geen Stromea boeken:ROFLMAO:
Geen idee of buro PP hiervoor openstaat, denk het niet maar zeg nooit nooit
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Over Stromae gesproken, is er nog een kans die op Pinkpop staat? Heeft de 18e nog geen show staan.
nee, met die 2 shows in Parijs op de 16e en de 17e met het tourschema waar toch wel enkele dagen tussen de locaties zit (of minstens 1) mag je toch verwachten dat de 18e niet meer zal gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken