Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Bospop, Stadspark Live of Pinkpop?
Kan overal?
Op Pinkpop wat later in de middag op Noord of Zuid. Op Bospop of Stadspark, misschien zelfs CaS kunnen ze minstens sub of misschien zelfs de headliner aantikken.

Kan ook een zaaltour worden. Al geef ik Pinkpop, na de reünie/comeback in 2017 waar ze enkel Pinkpop deden in EU, best weer een kleine kans. Ze voelen zich toch best op hun plek op Pinkpop en niet onverdienstelijk. Sowieso slaan ze NL gegarandeerd niet over op tour, no way...
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Is Ziggo niet een maatje te groot? Stonden eerder in zalen als Paradiso toch? Of schat ik dat verkeerd in?
helaas ja, wel nog altijd een grote trouwe fanbase in NL, ik kijk niet gek op van Ziggo. Maar kunnen ook meerdere kleinere zalen worden.

Perfect voor op Bospop.
stonden ze 2018 nog... Weet niet of dat de kans vergroot eigenlijk, dan gok ik eerder Pinkpop of geheel ergens anders
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Live gaat toch geen 15k kaarten meer verkopen voor een Ziggo?
Komen sowieso niet voor 1 x naar NL. Ziggo zou ze misschien met geluk redelijk vol krijgen als ze enkel en alleen in NL in Ziggo komen. Ga ik niet van uit. Ik ga uit van minimaal 2 shows, waarvan minstens 1 festival. Althans ik ga uit van optredens in de zomermaanden 2023. Laat ze Afas staan en een festival in uiterste zuiden of uiterste noorden van het land. Ik hoop ergens in het uiterste zuiden uiteraard ;) 🙏


Edit, In 2019 stonden ze op Royal Park Soestdijk en Paradiso fyi, 2018 Bospop, 2017 Pinkpop
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Ik heb @ThijsDB ingehuurd voor aardig wat centen om België te doen, maar het wil nog niet helemaal vlotten ;)
Die leak van The Weeknd is er niet meer. nee. Denk dat die op een andere link terecht gaat komen.
Ik controleer quasi elke dag op interessante aankondigingen, maar het is helaas zeer mager op de Belgische Ticketmaster. En als er iets relevant is, zit het meestal goed verstopt. Zelfs iets als Goldband in Lotto Arena kon ik niet vinden.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.131
4.220
Live heeft op Concert at Sea ook wel eens een
Kan overal?
Op Pinkpop wat later in de middag op Noord of Zuid. Op Bospop of Stadspark, misschien zelfs CaS kunnen ze minstens sub of misschien zelfs de headliner aantikken.

Kan ook een zaaltour worden. Al geef ik Pinkpop, na de reünie/comeback in 2017 waar ze enkel Pinkpop deden in EU, best weer een kleine kans. Ze voelen zich toch best op hun plek op Pinkpop en niet onverdienstelijk. Sowieso slaan ze NL gegarandeerd niet over op tour, no way...
Stonden in 2019 als sub op Concert at sea. Ed heeft er ook wel eens als verrassing gestaan, dacht ik.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Geeft eigenlijk wel aan dat LIVE op heel veel plekken kan optreden. Ik zou er bv ook niet van staan te kijken als ze eerst een zaalshow aankondigen en later nog ergens op de affiche staan van bv Pinkpop/Bospop....
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Roman en DennisvdBr

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Don't get me wrong, ik ben niet perse voorstander hoor. Met name dus omdat ik denk dat het de algehele festivalbeleving niet ten goede komt. Maar dat ze kaarten verkopen is denk ik gewoon een feit. Denk verder dat het op, een uitzondering na misschien, nog niet is voorgekomen dat ik alle drie de headliners in een Pinkpopweekend wilde zien, dus in dat opzicht zou een headliner die ik niet ken ook weer niet deren .
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Gelukkig staan ze in Sydney tijdens Pinkpop 2023... komen we daar voorlopig in ieder geval niet achter. Weet ook niet of K-pop sowieso iets is wat erg de doelgroep aanspreekt op Pinkpop, geen idee
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken