Pinkpop 2023

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
de poster inmiddels in huis vandaag.
Heb druk nr 61 van 100.

Toch leuk om aan de Pinkpop collectie thuis toegevoegd te hebben.

de poster inmiddels in huis vandaag.
Heb druk nr 61 van 100.

Toch leuk om aan de uk om aan de Pinkpop collectie thuis toegevoegd te hebben.

de poster inmiddels in huis vandaag.
Heb druk nr 61 van 100.

Toch leuk om aan de Pinkpop collectie thuis toegevoegd te hebben.
Nummer 22
 

Bijlagen

  • 20220907_192240.jpg
    20220907_192240.jpg
    268,4 KB · Weergaven: 24

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Discussie van vanmiddag een beetje gemist. Ik ben gek op Depeche Mode. Maar om eerlijk te zijn vind ik ze echt niet meer formaat Pinkpop. We hebben inderdaad weides waar ze kunnen staan. O.a. Den Haag of inderdaad een dag voor Bospop zoals KoL dit jaar was (en jaar daarvoor met Iron Maiden). Ze zijn met alle respect in NL geen stadion act meer. En DTRH, BKS of toch LL zie ik ook niet snel gebeuren op een of andere manier. Het is een act die net van alles een beetje tussen valt.

Maar als goed een combi Placebo met daarna Depeche Mode o.i.d. dan koop ik nu een kaartje.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.025
1996 gezien op Megaland.Stem was toen goed.Wel goed nat geworden maar ja is open air:ROFLMAO::ROFLMAO:
Het schijnt vocaal niet meer de beste te zijn al heb ik ze nog nooit live gezien moet ik eerlijk zeggen...
Is Bon Jovi niet ook een beetje een gimmick van zichzelf geworden?

Bon Jovi nooit in het echt live gezien, maar voornamelijk omdat het gewoon niet meer klinkt. Als je het hebt over de jaren 80 glammetal bands, dan zijn er zoveel bands die nog goed klinken, en dan heb je dingen als Bon Jovi, White Snake en ook een Paul Stanley van KISS als je de meespelende opnames uitzet.

Kan je beter een Def Leppard boeken (niet als headliner uiteraard), dan heb je tenminste waar voor je geld. Europe klinkt ook nog prima.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
ik heb totaal niet het idee dat Depeche Mode een serieuze kanshebber is voor een headliner spot op Pinkpop en heb ook niet het idee dat ze een plek lager pakken.

Mijn vermoeden is, Ziggo of kleiner festival waar ze wel gegarandeerd een headline plek verdienen
Op Dauwpop....dat zou wel gruwelijk zijn
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Dit zou toch prima kunnen op Pinkpop? (Los van dat ik Nickelback ook niks vind, bedoel ik hier oprecht niet mee dat het de puin is die de "inhoudsloze Nickelback bashers" beweren dat het is en daarom op Pinkpop hoort).
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Dit zou toch prima kunnen op Pinkpop? (Los van dat ik Nickelback ook niks vind, bedoel ik hier oprecht niet mee dat het de puin is die de "inhoudsloze Nickelback bashers" beweren dat het is en daarom op Pinkpop hoort).
ben ik met je eens
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Lieve muziekvrienden. Even wat promotie voor de herstart van het hitlijstje van het forum. De Festileaks Ten! De beste nieuwe muziek in een lijst door onszelf samengesteld. Lees hier meer:

 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Dit zou toch prima kunnen op Pinkpop? (Los van dat ik Nickelback ook niks vind, bedoel ik hier oprecht niet mee dat het de puin is die de "inhoudsloze Nickelback bashers" beweren dat het is en daarom op Pinkpop hoort).
Tuurlijk zou dit prima kunnen op Pinkpop. Maar ze hebben daadwerkelijk al enkele slechte festivalervaringen gehad (inclusief het gooien van stenen, wtf...), waardoor ze enkel nog losse shows willen spelen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Tuurlijk zou dit prima kunnen op Pinkpop. Maar ze hebben daadwerkelijk al enkele slechte festivalervaringen gehad (inclusief het gooien van stenen, wtf...), waardoor ze enkel nog losse shows willen spelen.
Stenen ja? Bizar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Tuurlijk zou dit prima kunnen op Pinkpop. Maar ze hebben daadwerkelijk al enkele slechte festivalervaringen gehad (inclusief het gooien van stenen, wtf...), waardoor ze enkel nog losse shows willen spelen.
Stenen?

jeetje, dus appels naar Doe Maar en eieren naar Anouk valt nog mee dan 🙈

ik kan me wel nog heel recent Tracy Bonham herinneren op Pinkpop die met stevige gras-pollen werd belaagd
youtu.be/t-5VAx_3qRY
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
nee, dat niet...

maar ergens halverwege de dag op Noord of Zuid, staan ze toch prima
Uiteraard niet als headliner. Volgens mij is het een typische Afas Live band (aangezien Afas en Ziggo tegenwoordig onze graadmeter hier is) en dan zouden ze de 4e act van boven zo'n beetje zijn? Niveau Rise Against?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Zag trouwens aankondigingen van Blackpink, Death Cab for Cutie en First Aid Kit voorbij komen. Vind ik persoonlijk wel leuk Pinkpop materiaal...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Lijkt me toch lastig om Blackpink te plaatsen. Qua fans waarschijnlijk groot genoeg om een dag af te sluiten, maar denk dat vrijwel iedere niet-fan het nauwelijks kent.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken