Festileaks Festival Draft VII: De ééndaagse

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Iedereen al alle Benelux festivals doorgespit ;)? Vandaag is het nog mogelijk aan te melden he?
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Iedereen al alle Benelux festivals doorgespit ;)? Vandaag is het nog mogelijk aan te melden he?
Wees maar zeker, pak tot 22u vanavond en dan zal ik meteen de volgorde in dit topic zetten. De tijd begint dan morgenochtend pas echt te lopen, maar je mag ook meteen beginnen. Behalve als iedereen nog wat extra tijd nodig heeft natuurlijk...
 
  • On fire
Waarderingen: Oasiss

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Ik ge mezelf ook beschermen tegen mezelf. Heerlijk idee, maar de komende dagen worden o zo druk en volgende week is het alweer Primavera.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: theblackmadness

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Had graag een x mee willen doen maar ook voor mij geld dat het momenteel iets té drukke tijden zijn.
Hoop toch snel een x mee te doen...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: theblackmadness

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.023
Uiteraard totaal tegen de verwachting in beginnen we vandaag niet met de headliner van Baspop. We zijn vooral benieuwd waar de rest mee gaat komen en beginnen daarom eerst maar even met een andere grote naam voor ons festival. Deze editie gaan we voor een recordaantal tickets in de verkoop. Om te kunnen breken met de traditie van afwisselend laatste en op twee na laatst, zal de organisatie minimaal een plek in de top tien moeten zien te bemachtigen. Moet lukken!

Bereid je dus voor om betoverd te worden door zowel deze eerste aankondiging alsmede door het gehele affiche van deze editie van Baspop.
De organisatie heeft geen idee wat voor genre muziek dit is, dus gebruiken we maar de term van wikipedia: experimental folk music.
Een magische twee uur durende trip door de oudheid laat in de avond! Dat wordt genieten met:

Heilung

Succes aan iedereen met jullie keuzes!


@Martijn en daarna @Oasiss
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
This Must Be The Place wordt This Must Be A Smaller Place. Eén dag, twee podia en tien van de beste acts van het moment. Deze keer niet in Amsterdam, maar in de spreekwoordelijke achtertuin van de organisator: het oude vestingseiland de Pettelaarse Schans in ''s-Hertogenbosch. Aan de bovenkant van onze affiche staan twee namen in het groot, waarvan we de eerste alvast mogen verklappen: Phoebe Bridgers

@Oasiss en @HollandiaFCB
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Het Live Forever Festival XS gaat ook aftrappen. Ook bij ons geldt één dag en tien acts.
Wellicht ook enigszins verrassend starten wij niet met een headliner, maar wel met een van de meest spannende boekingen van 2022.

"Het beste album dat Radiohead nooit heeft gemaakt" noemde OOR hun kersverse en eerste album A Light for Attracting Attention. In mijn persoonlijke opvatting nu al het album van het jaar 2022.

Naast Thom Yorke en Jonny Greenwood ook nog Tom Skinner op het podium. Deze drie, met het fantastische album op zak, kan alleen maar magisch worden.

Zoals gezegd, wij trappen af en doen dat met:

THE SMILE


@HollandiaFCB next
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Het Live Forever Festival XS gaat ook aftrappen. Ook bij ons geldt één dag en tien acts.
Wellicht ook enigszins verrassend starten wij niet met een headliner, maar wel met een van de meest spannende boekingen van 2022.

"Het beste album dat Radiohead nooit heeft gemaakt" noemde OOR hun kersverse en eerste album A Light for Attracting Attention. In mijn persoonlijke opvatting nu al het album van het jaar 2022.

Naast Thom Yorke en Jonny Greenwood ook nog Tom Skinner op het podium. Deze drie, met het fantastische album op zak, kan alleen maar magisch worden.

Zoals gezegd, wij trappen af en doen dat met:

THE SMILE


@HollandiaFCB next
Jaja daar gaat al een van mijn namen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken