Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het lukt mij ook niet om via Chrome op de desktop, en ook via chrome op de mobiel ergens naar toe te navigeren. Ik krijg dan een lang uitgerekt nieuwspagina. Een paar keer refreshen werkt wel, maar het lijkt wat instabiel ofzo.
Ik ben een paar dagen op vakantie en wil ff het 4um checken via mijn ipad maar amai dat is moeilijk lezen zo .. is deze vormgeving en lay out altijd zo geweest op ipad of is dit tijdelijk? Ik check het 4um normaal via mn laptop.
Dit is misschien al eens gevraagd maar de zoekfunctie ziet er ook raar uit
En de lay-out problemen zijn helaas terug… Kan mogelijks tot morgen aanhouden, dus graag nog even jullie geduld. Wij vinden het minstens even vervelend
Update over de lay-outproblemen van vandaag: opgelost.
Wat er gebeurde: we bouwen achter de schermen aan een nieuwe forumstijl. Die stond per ongeluk in het stijlmenu onderaan de pagina, en wie erop klikte (of er per ongeluk in belandde) kreeg een half werkende testversie te zien — ook na herladen, omdat het forum je stijlkeuze onthoudt. Dat verklaart de uitgerekte pagina's, de vreemde zoekbalk en de iPad/Safari-klachten. De teststijl is nu uit het menu gehaald en iedereen staat weer op de normale stijl.
Zie je nog steeds een rare lay-out? Dan doe je dit:
Scroll naar de onderkant van een forumpagina en klik op de stijlkiezer (het penseeltje of "Stijl"). Kies "Gebruik standaardstijl".
Helpt dat niet: log uit, verwijder de cookies van forum.festileaks.com (of open het forum één keer in een privé-/incognitovenster om te checken), en log weer in.
Nog steeds stuk? Reageer hier met browser + apparaat en een screenshot, dan kijken we mee.
De titels ("Kenner") staan ook weer gewoon zoals ze waren. Excuses voor het gedoe, en dank voor het melden.
Ik kan die hele stijldinges niet eens vinden Na incognito en alles is het wel iets leesbaarder geworden, maar nog steeds lijkt er iets fout te gaan. Het lijkt een beetje op een desktop weergave op m’n mobiel