Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Ja, blijf er wel bij dat ik Charli een stuk minder toegankelijk (en dus alternatief) vind klinken dat die anderen in dat rijtje.
Wat mij betreft eigenlijk de meest interessante van al de genoemde popdiva's.

Ik weet niet of ik het per se live wil zien maar als ze er staat neem ik zeker een kijkje.

Als fan zie ik Charli liever NIET op Werchter passeren. Charli heeft in vergelijking met andere popartiesten weinig meezingers en radiohits. Ze heeft echt wel een andere appeal dan Dua Lipa of Olivia Rodrigo, die veel toegankelijkere muziek maken. Dat wordt drummen in het voorvak en een dode boel op de rest van de weide. Dan liever een passage op Pukkelpop, dat lijkt me een logischere match.
Rodrigo was ook niet meteen de grootste sfeerbrenger op de wei hoor.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Wat mij betreft eigenlijk de meest interessante van al de genoemde popdiva's.

Ik weet niet of ik het per se live wil zien maar als ze er staat neem ik zeker een kijkje.

Als nog niet genoemde popdiva's ook mogen vermeld worden, dan vind ik Chappell Roan toch nog een pak leuker (en beter). Maar goed, Charli XCX zou ook nog wel bij de bovenste helft zitten.

• Leuk
Waarderingen: festibob
Volgend lijstje met veel popdiva's werd op 8september voor Lollapalooza Brazil 2027 geopperd:
charli xcx/ jennie/ jade/ tame impala/adela/
olivia dean/ ninajirachi /cage the elephant/rebecca black /the neighbourhood /tove lo

Olivia Dean, Cage the Elephant, Adela en Jennie zie ik wel op RW verschijnen.

Ik zou nooit een kaartje kopen voor alleen Charli xcx, maar ben er wel enorm nieuwsgierig naar als ze op Werchter zou komen optreden. Dan zou ik zeker eventjes kijken en het ook leuk vinden.

Volgend lijstje met veel popdiva's werd op 8september voor Lollapalooza Brazil 2027 geopperd:
charli xcx/ jennie/ jade/ tame impala/adela/
olivia dean/ ninajirachi /cage the elephant/rebecca black /the neighbourhood /tove lo

Olivia Dean, Cage the Elephant, Adela en Jennie zie ik wel op RW verschijnen.
Hey Adela jij kent mij vast nog wel

• Haha
Waarderingen: 688976798
Waar komt Alice in chains vandaan eigenlijk? Die doen toch al jaren niet meer echt optreden?
dat zeiden ze vorig jaar ook bij the xx toen die op de affiche verscheen in zuidamerika. Het is een voorspelling van een fan, de echte line-up moet nog komen!

Als fan zie ik Charli liever NIET op Werchter passeren. … Dat wordt drummen in het voorvak en een dode boel op de rest van de weide. Dan liever een passage op Pukkelpop, dat lijkt me een logischere match.
Interessante take, kan me er t.o.v. Werchter best in vinden.

Maar waarom past het dan beter op PKP? Met het wat jongere PKP publiek krijg je dat daar dan zeker ook? Of doel je specifiek op het wel/niet aanwezig zijn van een voorvak.

Random time to announce

Bijlagen

• IMG_5779.png
    IMG_5779.png
    987,4 KB · Weergaven: 18
Gosh, I wouldn't immediately see her as a headliner here, nor as a sub. Is Barnhead a possibility?
They won’t be a headliner at NOS either. Just realised it’s because they’re playing a gig their tonight so that’s why the timing of their announcement has happened

Tame Impala - Sam Fender - The Neighborhood zou wel een sterke bovenkant kunnen zijn denk ik, niet? En zet iets van hardere gitaren in the barn dan (zoals een Prodigy of Pixies dit jaar)

Users who are viewing this thread