Charli XCX

Is toch redelijk standaard zo’n prijs? Ik betaal voor ziggo dome shows altijd wel tussen de 90-110 euro ofzo. Alleen Fontaines is ietsje goedkoper
Ziggo tickets die ik dit jaar kocht:

- FKA Twigs EUR 62
- Tame Impala EUR 85
- RAYE EUR 85
- Rosalia EUR 90

Allemaal staanplaatsen, waar Charli dus EUR 100 voor vraagt. En Stevie Wonder geloof ik EUR 120.

• Leuk
Waarderingen: Yannick en elo
Ja is inderdaad andere link en compleet andere presale. Vaak gehad dat ik bij de artist presale mis greep en nog bij de mastercard sale kaarten kon kopen. Tegenwoordig probeer ik alleen maar die tweede
Omg dat klinkt super zeg. Ik heb een credit card van ING volgens mij is dat een mastercard.

Moderne klassieker is echt overtrokken imo. Het was een opgetrokken hypeje om het woord Brat en wat dat uitstraalde. De muziek zelf was dertien in een dozijn autotunepop.
Brat een opgetrokken hypeje? Zo vaak zie ik het niet dat een album een globaal fenomeen wordt die een hele zomer domineert. En niet alleen in muziek, ook in fashion en lifestyle. Jemig, het kan je ding niet zijn en daar kan ik helemaal inkomen want de muziek is gewoon niet voor iedereen. Maar hier sla je de plank wel goed mis vind ik. En ook met dertien in een dozijn autotunepop. Ik vind het persoonlijk een heel makkelijk statement om te zeggen, ja het is autotune dus makkelijk/geen goede livezang. Wederom, het kan je ding niet zijn wat begrijpelijk is. Maar ik zou ook nooit grunt in een metalband slechte zang noemen omdat het mijn ding niet is. Of Benson Boone een slechte zanger noemen omdat ik zijn stem schijt irritant vind.

Brat was een sterk album, met veel goede nummers met een goede boodschap en sommigen kunnen er niks mee maar het is wel uitgegroeid tot een wereldgroot fenomeen. Dat Charli xcx die afslag heeft genomen was gewaagd en dat ze verder experimenteert na een lange aanloop om eindelijk de status te krijgen die ze nu heeft ipv de veilige route te kiezen en doorgaan op het succes vind ik te prijzen.

• Leuk
Waarderingen: JP5 en spongebobsong
Ik vind het persoonlijk een heel makkelijk statement om te zeggen, ja het is autotune dus makkelijk/geen goede livezang. Wederom, het kan je ding niet zijn wat begrijpelijk is. Maar ik zou ook nooit grunt in een metalband slechte zang noemen omdat het mijn ding niet is. Of Benson Boone een slechte zanger noemen omdat ik zijn stem schijt irritant vind.
Een metalzanger die grunt, die grunt iig nog zelf. Daar zit geen filter op. En Benson Boone heeft een vervelende stem, maar wel een stem zonder dat lelijke filter.

Ik heb gewoon echt 3x niks met autotune. Maak dat 4x als het liveoptredens die niet liveoptredens zijn oplevert.

Brat was zeker een hype, maar of dat nou kwam doordat het een muzikaal sterk album was.... daar valt imo echt over te discusseren.

Al vraag ik me af of dat in dit topic moet want hier zullen wel vooral fans posten. En terecht!

Laten we die discussie bewaren voor een moment waarop er geen vreugde rondom een touraankondiging is. Geen zin om daar hier nu op te zuurpruimen. ;)

Laatst bewerkt:
Een metalzanger die grunt, die grunt iig nog zelf. Daar zit geen filter op. En Benson Boone heeft een vervelende stem, maar wel een stem zonder dat lelijke filter.

Ik heb gewoon echt 3x niks met autotune. Maak dat 4x als het liveoptredens die niet liveoptredens zijn oplevert.

Brat was zeker een hype, maar of dat nou kwam doordat het een muzikaal sterk album was.... daar valt imo echt over te discusseren.

Al vraag ik me af of dat in dit topic moet want hier zullen wel vooral fans posten.
Dit leek mij meer het topic dan een festivaltopic waar ze niet is aangekondigd 😅

Jij hoeft er ook niks mee te hebben, helemaal prima. Jij mag het muzikaal geen sterk album vinden, helemaal prima. Jij mag dat filter lelijk vinden, ook prima. Tijdens de Brat tour was de muziek niet live, huidige tour wel. Er is trouwens sowieso heel vaak muziek niet live op festivals/concerten. De zang btw wel hoor. Je kunt erover discussiëren of ze de autotune inzet als instrument of om livezang te verbloemen met een filter. Mijn inziens dat eerste, maar ik kan me er prima in vinden als jij dat tweede vindt. Moet je helemaal zelf weten. Net zoals de mensen die het live wel tof vinden wel naar haar toe willen gaan of haar wel graag als afsluiter op Werchter zouden willen zien.

Hypeje en dertien in een dozijn vind ik gewoon nergens op slaan.

Had iemand deze beelden al gezien?!? Mijn god ik was bij Primavera Sound - Sweat en dat vond ik al episch maar vergeleken met dit was dat een heel slecht aftreksel. Dit is waan-zin-nig.

• On fire
Waarderingen: AngieH

Users who are viewing this thread