Lowlands 2023

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Als je prijsstijging van Down the Rabbit Hole bekijkt dan is dat 15,9%
Reken je dat door met ticket 2022 van 255 euro dan krijg je denk ik een prijs van 295 euro.
Ik was geschrokken van de prijsstijging van de paaspop caravan tickets. Die zijn echt over de kop gegaan. Nu 75 euro voor 1 caravan te mogen plaatsen, plus nog je losse camping ticket. Vorig jaar waren die 30 euro voor 1 caravan.
 
  • Wow
Waarderingen: MrFloppy en @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
Bye, bye, bye, goedkope optie voor een luxere overnachting….. stiekem een beetje richting de glamping prijzen aan het gaan. Ze hebben natuurlijk gemerkt als mensen bereidt zijn om die prijzen te betalen, dan kan dat voor campers en caravans ook wel omhoog. En ondertussen maar doen of je begaan bent met de jongeren en de woningnood. 🤷🏼‍♂️

Hoe liggen trouwens de prijzen bij verschillende festivals deze zomer als je met een camper of caravan gaat?
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en wsslvrwrt

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Freddy van de Jeugd heeft een Nederlandstalig Britpop album uitgebracht. De Job & Fred Band. Zal me niks verbazen als die een uurtje in de Lima of X-Ray komt spelen.

Freddy is er wss toch al om z’n pulled paddo’s te verkopen 😅.
 
Laatst bewerkt:

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Bye, bye, bye, goedkope optie voor een luxere overnachting….. stiekem een beetje richting de glamping prijzen aan het gaan. Ze hebben natuurlijk gemerkt als mensen bereidt zijn om die prijzen te betalen, dan kan dat voor campers en caravans ook wel omhoog. En ondertussen maar doen of je begaan bent met de jongeren en de woningnood. 🤷🏼‍♂️

Hoe liggen trouwens de prijzen bij verschillende festivals deze zomer als je met een camper of caravan gaat?
Lowlands is duurder, maar daar hoef je geen aparte camping ticket pp te kopen dus dat streept weer tegen elkaar weg. Daarbij mag je bij Paaspop geen voortent of tentje bij zetten. Ze staan zo strak op elkaar geparkeerd dat je de buurman hoort ademen. Snap dat het ruimte gebrek is daar in Schijndel tov Biddinghuizen maar toch. Desalniettemin is het hebben van een echt bed mij elke euro waard. Maar van 30 naar 75 euro gaan is toch wel effe slikken haha.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Wat overigens ook opvallend is, er stond dit jaar ook bij vermeld dat campers en caravans NIET meer op hetzelfde veld mogen staan.

Dat betekent voor ons dat onze groep gesplitst wordt. 1 stel heeft een camper. De reden hier van ben ik nog niet achter. M'n collega opperde doorstroming op maandag ochtend. Campers zijn sneller/makkelijker weg. Maar goed ik vind het wel een drastische beslissing. We zullen niet de enige groep zijn met caravans en campers gemixt lijkt mij.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Lowlands doet wel heel vaak op woensdag of ik moet me vergissen. Lijkt me plausibel dat ze woensdag ook meegaan.

15:00 als ik het goed berekende van de foto (ervan uitgaande dat de klok op 100 uur stond om 11:00 vanochtend.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
In het kader van hiphop met veel hype, energie en positieve vibes hoop ik echt dat JELEEL! richting Europa en dus maybe Lowlands komt dit najaar. Wat een bangers heeft die gast, en dan heb ik het nog niet eens gehad over zijn charisma:



Dit zou toch perfect moeten zijn voor een zweterige X-Ray? Net als Denzel Curry in 2017 🤩
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Wanneer verwachten jullie dat de kaarten in de verkoop gaan? Gelijk zaterdag 4 februari al als ze deze week wat aankondigen of eventueel pas 11e? Of nog later (18,25)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik ben trouwens toch een beetje bang voor NBT als headliner. Staan hetzelfde weekend ook in Duitsland en doen echt een augustus tour. De ziggodome verkochten ze uit de wat dat betreft kan Lowlands het nog verantwoorden ook…
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Billie Eilish is een big fish, niet mijn ding maar wel gewoon een goede boeking voor LL begrippen.

Florence + The Machine zou ik graag weer in een festival setting zien, dus zou ik ook geen ramp vinden dat die weer een NL's festival doet.

NBT... duidelijk geen headliner toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken